לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני מרגישה שמעגל האנשים שמקיף אותי לא יכול להכיל אותי יותר. פותחת את הבלוג כי יש לי כל כך הרבה דברים לדבר עליהם, חלקם שמחים, רובם עצובים. אשמח לקרוא תגובות... מממ בהצלחה? :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2016

תן לי עוד לילות כאלה


אתמול נפגשנו, אנחנו כ"כ שונים, יש בך רוגע כזה שאני מייחלת לעצמי לקבל בבת אחת ולא בתהליך. אתה שלו ונינוח, אני לחוצה ולא רגועה. למרות זאת, משהו בינינו היה מקסים. הובכתי מהנוכחות שלך. ריגשת אותי, חוסר הפוקוס שלך, הטון שלך, זה שלא היישרת אליי מבט בתחילת הערב ולאחר מכן לא הסטת את מבטך. אתה נבוך בקלות כשאני מסוגלת לדבר ולדבר ולדבר, אבל מצאתי שגם השתיקות איתך נעימות. לא הצלחתי להרדם טוב איתך, אבל אני לא נרדמת טוב בדרך כלל גם בלי שום קשר אליך. עד הרגע שנרדמנו הרגשתי רצויה, נחשקת. ידעת ורצית את אותם הגבולות שלי פחות או יותר, וחוץ ממזמוזים של תיכון לא היה אופן מיני לזמן שלנו, אבל היה הכי הרבה שיכולתי לבקש- רגש כזה לא מוסבר. לא הפסקת להסתכל לי בעיניים, ללטף לי את הפנים, לנשק אותי ברכות ובטירוף, וברגעים לתת לי נשיקות קטנות כדי לסכם נושא קטן שדיברנו עליו. אני לא רגילה להרגיש ככה אחרי השנה האחרונה. אני רגילה שזה סקס וזהו. אבל איתך אני רוצה יותר ואתה יודע... ואני גם יודעת שיש לך את הקצב הזה שלך ושאני חייבת להשאר סבלנית, לתת לך את הבמה לחזר אחריי, כי מגיע לי וכי היה קסום אתמול בלילה. תן לי עוד לילות כאלה. בבקשה.
נכתב על ידי Borderline girl24 , 14/7/2016 21:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Borderline girl24

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBorderline girl24 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Borderline girl24 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)