לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אני מרגישה שמעגל האנשים שמקיף אותי לא יכול להכיל אותי יותר. פותחת את הבלוג כי יש לי כל כך הרבה דברים לדבר עליהם, חלקם שמחים, רובם עצובים. אשמח לקרוא תגובות... מממ בהצלחה? :)


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2016

אני אפס!!!!!!!!


שום כוח רצון שום מסוגלות להתאפק או לחכות בסבלנות. להאמין שפשוט תדבר איתי מיוזמתך כי גם אתה היית שם שלשום וגם אתה נהנית. אני זו שגרמה להנאה שלך והחיבור לא היה רק בראש שלי. אבל לא, אני אפס, אפס אפס, לא מסוגלת להמתין לא מסוגלת לחיות עם חוסר ודאות, תוהה אם מצאתי חן בעיניך באמת או לא. ולמה אתה צריך 400 ימים בשביל לשלוח הודעה נחמדה שתגיד שהיה נעים או לשאול לשלומי?, גם זה יספיק. ואני תמיד בלופ המתפשר, בלופ הלא נהנה כי אני מחזרת במקום לתת לך לחזר אחריי, אולי אתה צריך יותר מיום וחצי אחר שנפגשנו, אבל אני רואה שלחברות שלי שולחים הודעה חמש שניות אחרי הדייט, וגם ביום שלמחרת ובאופן כללי יש הרבה עניין סביבן. ואני? אני? אפס... אפס. שלחתי לך הודעה מיוזמתי, עוד לא ענית ואני כבר מתחרטת ששלחתי, כי אין לי מושג למה אני אמורה לקדם את זה, למה אני אימפולסיבית, למה אני ישר מסיקה שאתה לא בעניין. למה ולמה ולמה ולמה ולמה ולמהההההההההההההההה

למה אני אפס?.


גם אתה חושב שאני כזאת?

נכתב על ידי Borderline girl24 , 15/7/2016 14:57  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Borderline girl24

מין: נקבה




הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBorderline girl24 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Borderline girl24 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)