לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

4/2022

נמאס לי לסבול.


החיים האלה זה כמו סבל ארוך בלי שום מעצורים, נמאס לי כבר!

 

לאף אחד לא אכפת. אפילו הבלוג הזה ריק ואף אחד לא קורא אותו. כל הזמן אני סובל ורע לי, ואני לא מוצא פתרון והכל נהיה שחור ורע.

 

כל פעם דברים אחרים נהרסים לי בחיים, לא נשאר לי שום דבר. מתי כבר אני אזכה לראות אור? לא נראה לי. הכל הופך להיות עוד יותר רע ועוד יותר רע.

 

עוד פעם עוד בעיות ועוד בעיות, כלום לא מסתדר. הכל נהפך להיות חסר תקווה ואני כבר מתייאש. נמאס לי :(.

נכתב על ידי , 7/4/2022 03:29  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 34





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoni 22 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Doni 22 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)