לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2022

חוסר רגש..


לפעמים אני חושב לעצמי כמה שחסר לי לפעמים מגע, ליטוף, או סתם חיבוק.. אני מרגיש שאני ממש הפכתי להיות אדם קר.. אני חושב לפעמים שאני צריך להכיר מישהי, לא בהכרח למטרת זוגיות אלא אולי רק לשיח או לחברה. אני לא יודע אם אני בשל כרגע לזוגיות, אני חושב שלא. ויכול להיות שאני חוסם כל אפשרות להיקשר למישהי כי אני במצב נפשי ממש גרוע. לפעמים אני חושב אם היה אפשר לדבר עם מישהי ולחבק אותה בלי להיקשר או להתאהב. כי אני ממש מפחד מזה. אני לא חושב שאני בנוי לזה כרגע, אבל אני כן חושב שאני זקוק לאיזה חיבוק. 

 

אני באמת לא יודע כמעט מה אני עושה בעולם הזה לפעמים.

נכתב על ידי , 29/8/2022 21:30  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 34





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoni 22 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Doni 22 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)