לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:





הוסף מסר

8/2022

אין לי כוח.


כבר כמעט שאין לי כוח לעשות כלום, כלום. אני רק רוצה לברוח. להיות במקום אחר. אני שונא את העולם הזה. אין פה צדק, אין פה שום דבר טוב. כל העולם הזה הוא רע. לפעמים אני חושב שהוא צריך להתפוצץ ושייבנה במקומו עולם חדש. אני באמת לפעמים חושב שאין לי תקנה ואני לעולם לא אהיה מאושר. כל דבר שטוב אצלי בחיים קטן ומה שרע הופך להיות גדול. נמאס לי כבר, מאנשים רעים. אני שונא אנשים רעים. כאלה שפוגעים בכוונה כדי לפגוע במישהו אחר. ואני גם לפעמים כועס על עצמי שאני נותן לאנשים לפגוע בי. אני לא רוצה לשתוק, אני רוצה להילחם. צריך להילחם באנשים רעים.

 

הלוואי שכל העולם הזה יישרף, או יתפוצץ, או סתם ייחרב. עולם דפוק. הכל פה דפוק.

נכתב על ידי , 11/8/2022 02:19  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

כינוי: 

בן: 34





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDoni 22 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Doni 22 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)