לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The one who writes


החיים הלא צפויים, עם זאת הצפויים מאז גיל ההתבגרות

כינוי:  Theonewhowrites

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2022    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

8/2022

ההודעה שלא תשלח+תסביכים


אני הכי אוהבת אותך בעולם, אתה הבן אדם האהוב והמרכזי בחיי כבר מזה שנה וחצי.
אני רוצה להיות איתך לתמיד, לבנות איתך עתיד, ולטייל איתך בכל העולם ❤️
אני רוצה להקליד עכשיו כמה דברים שהייתי רוצה להצליח לבטא שלא בכתב, אבל קשה לי.
קודם כל, אני יודעת שאתה אוהב אותי ואני חשובה לך. אתה יודע גם שזה מאוד הדדי.
אני לא רוצה שום דבר שישבור אותנו! בגלל זה אני חושבת שכדאי שאבטא את זה 
כשאמרת לי שאתה רוצה להתנסות עם גבר.ים בפעם הראשונה, זה אומנם הרתיע אותי אבל לא התנגדתי לכך. זאת מעצם המחשבה שזה כי אתה רוצה לעשות את זה בשביל לחקור יותר את המיניות שלך ולהיות יותר בטוח בה ובעצמך.
כמובן שעדיין נרתעתי, משום שמדובר על כך שאתה תהיה במיטה/בכל סיטואציה מינית שהיא עם מישהו אחר. 
אבל, כן בחרתי לחשוב על זה יותר ולא להגיד ישר לא חד משמעי.
אתמול כשגיליתי שיש לך גריינדר זה גרם לי להרגיש שאתה עושה משהו מאחורי הגב שלי ושזה התפלק לך בטעות. כשאמרת לי אתמול שאתה רוצה לעשות את זה כי אין בינינו סקס, שם זה כבר שבר אותי.
כי כן, זה שוב אישר את זה שאני לא מספיקה בשבילך.
מה זה מבחינתי מספיקה בשבילך: 
ההרגשה שאני גורמת לך לאושר, לסיפוק , להרגיש טוב עם עצמך, להרגיש נחשק ורצוי, להרגיש נאהב. שאני מעודדת אותך להתקדם ולהגשים את החלומות שלך.
ועובדתית, כפי שאמרת, באיזשהו מקום אני לא.
אז כן זה פוגע בי, כי אני מרגישה שיש בי המון דברים לא בסדר שפוגעים בך שוב ושוב: 
-חוסר החשק המיני שלי 
-האובר רגישות שבגללה אתה בכלל שוקל אם להגיד דברים
 -חוסר הביטחון העצמי וההערכה העצמית הנמוכה שלי 
-החרדה שלי
אני נמצאת במקום מאוד פגיע בחיים שלי. יש לי המון סימני שאלה לגבי עצמי, לגבי החיים, לגבי העתיד. אני סובלת מכמה וכמה בעיות ודפוסי התנהגות לא בריאים, אני מודעת לזה וכפי שאתה יודע מנסה לטפל בזה.
אני לא מאשימה אותך על כך שהעלת את הנושא הזה דווקא עכשיו, כי בטח גם לא חשבת על זה הרבה מראש או לא חשבת שזה יהיה כזה רציני. 
אבל זה בא בזמן שבו יש לי כל כך הרבה עומס רגשי וביקורת עצמית שזה פשוט לא התאים לסיטואציה.
אתה תמיד אומר לי "תפתחי את הראש" .
אני בן אדם מאוד פתוח מחשבתית, אף פעם לא ראיתי בפוליגמיה או סקס מחוץ ליחסים כמשהו פגום ואבסורדי. אך תמיד גם האמנתי שזה צריך להעשות בהסכמה המלאה של שני הצדדים כששני הצדדים מרגישים בטוחים קודם כל בעצמם, ואז במערכת היחסים שלהם.
בטוחה בעצמי אני לא, מה שגורם לי גם להרהר לגבי המון דברים ביחסים שלנו מדי פעם: האם אתה תעזובש אותי כי אתה לא מסופק? אם אני אגיד באמת איך שאני מרגישה אז אתה פשוט תעשה את זה בסתר? מה אם יש יותר טובים.ות ממני ותפסיק לאהוב או להמשך אליי? 
כלומר ה"בעיות" שיש לי (שאולי גם קצת נובעות מקנאה-שהיא יכולה להיות טבעית ותקינה)הן גם משפיעות על המחשבות שלי בכללי כלפי העולם וכלפי כל אדם בחיי 
אני מאוד מודעת לעצמי ומאוד מודעת לאיך שזה גורם לך להרגיש. שגם זה מכאיב לי מאוד.
אני גם יודעת שאתה לא תעשה שום דבר שיגרום לי לחוסר נוחות או פגיעה שבמודע.
עדיין קשה לי.
אני רוצה שתהיה מאושר וגם אני רוצה להיות מאושרת.
אני רוצה ללכת לישון מבלי לבכות, אני רוצה להנות מהדברים הקטנים, אני רוצה להנות מהחיים איתך ועם החתולים.
אני עובדת על זה.
אבל אני ממש רוצה שתתחשב בי גם.
סקס זה לא הכל. רני יודעת שזה חלק גדול בשבילך אבל אני יודעת או לפחות רוצה לקוות שזה לא הכל.
אני רוצה לקוות שאתה אוהב אותי כמו שאני אוהבת אותך כדי להיות איתי בתקופה הזאת ולהיות לצדי.
אני רוצה להיות הבת זוג שלך ולגרום לך לאושר והפוך
לא בא לי להיות מעמסה 
אבל גם לא בא לי להיות מבוקרת כל הזמן 
לא באלי שתעלה בפניי כל הזמן את העובדה שאני חרדתית ושאני חייבת להמשיך אצל הפסיכולוג 
שתדגיש תמיד שאצלי הבעיה 
שתגרום לי להרגיש שמה שאני מרגישה הוא לא לגיטימי, או מוגזם או תגובה לא מבוקרת. כי זה איך שאני. אני אדם אמיתי ואני לא מפחדת להביע רגשות. במיוחד כשאני אוהבת אותך וסומכת עליך שלא תנצל את הרגישות והפגיעות שלי לרעה.
אני רוצה שתשקיע בי מבלי לציין את זה כשאני מרגישה לא טוב. כי זה הבסיס להכל, שנשקיע אחד בשני תמיד.
אני רוצה שאתה תפתח את הראש ותראה את התמונה המלאה. נכון שיש לך תסכול, אבל אתה לא לבד בו.
גם לי חסרה האינטימיות והמיניות.
לא נולדתי אמינית כמו שאתה בטח חושב, וזה לא קשור למשיכה אליך שאת זה אתה כבר יודע.
את הסיבות לחוסר בחשק המיני שלי אתה יודע. אבל משהו שלא ציינתי הוא שלפעמים גם אתה מכאיב לי או גרם לי לתחושות לא טובות בכך שאתה מכאיב לי ומתייחס לגוף שלי כמו לצעצוע. המגע שלך לפעמים מתרכז במה שעושה לך טוב, ולא מה שעושה לי טוב. שזה מאוד מתסכל.
אני כל כך אוהבת את הקרבה וכשאתה בתוכי, אני נהנת מאוד מהחדירה והמעוצמות והנעימות.
גם לי סקס זה חשוב! וגם אני רוצה להרגיש מסופקת! אז נכון שזה לא כל יום אבל זה לא הופך אותי ללא נורמלית!!! 
אני רוצה מגע מתחשב ואוהב, אני רוצה לא להרגיש אשמה כשלא מתחשק לי, אני רוצה להפסיק להרגיש שאני צריכה לרצות אותך אחרת תרגיש חרא ותפרד ממני.
אני רוצה שנאהב אחד את השנייה ונכיר בזה שכן יש לנו בעיה, אבל לא תמיד הפתרון הוא מבחוץ, לפעמים זה גם משהו שהוא בינינו ואנחנו לא מדברים עליו.
לפעמים צד אחד צריך לחכות ולהיות סבלני עד שהצד השני ישיג אותו. הוא צריך לתמוך בו ולעודד אותו ולמצוא דרכים לעזור גם לעצמו.
אהבה היא כן מעל הכל, לרוב אני ממש מאמינה בזה.בעוצמות שאני מרגישה את זה כלפיך אני יודעת שזה מספיק. ולמרות הדברים ש"מפריעים" לי ואולי כמה מההשקפות השונות שלנו, אני יודעת שהאהבה חזקה יותר. יש בינינו יותר טוב מרע וזה בטוח.
ממש הייתי רוצה להאמין שזה הדדי. שבאמת העוצמות הן דומות. שאני ארגיש שזה אנחנו מול כל העולם ושאתה לצידי תמיד. שתמיד תהיה הגב שלי ואני שלך. 
שנאהב אחד את השנייה ונכבד אחד את השנייה לפני כל דבר אחר.
אני רוצה הרבה מידי?
נכתב על ידי Theonewhowrites , 1/8/2022 23:56  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTheonewhowrites אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Theonewhowrites ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)