לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MyDiary

בום שאקה לאקה ונשרוף את העולם כולם !

כינוי:  BadGirl720

בת: 24

Skype:  - 

תמונה




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2016    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2016

אנחנו רשת חברתית אחת גדולה !


הכל הפך למרדף לייקים ופופולריות ברשתות חברתיות 

אנשים שקועים בעצמם , בקופסה שנמצאים שבתוכה ולא שמים לב לסובבים 

איך זה נהפך מחברות קרובה לישיבה שכל אחד עסוק בטלפון שלו או בקיצור "בענייניו"

ענייניו .. שלא כוללים חברות , משפחה , אהבה . 

רודפים אחרי הפייסבוק והאינסטגרם בלי כלל שליטה

איך זה הגיוני בכלל שפגישה הפכה לזמן בסלולר 

זה לא אמיתי שקשרים מתנתקים בגלל זה . 

אז היום , החברה הכי טובה שלי (שדרך אגב מבחינתי היא כבר הרבה זמן לשעבר.. ) 

באה ברצון " לשמח " אותי . אבל , קיבלתי ניצול של היא באה כי אוכל מחליק להטעין את הטלפון להתאוורר מהמזגן ולצאת להפגש עם אנשים משונים 

וואלה לגיטימי ונמאס לי לשתוק כן ? 

טובה מידיי לעולם 

העולם הפך לרשת חברתית אחת גדולה , הפצת אהבה וחן תגיע רק ברשתות חברתיות , לגיטימי להיום לא ? כן .. 

כיף. !!!

אם ברצונכם ובזמן הפנוי שלכם להזיז את הטלפון לצד 

תקשיבו לי 

תעשו את זה .

 

נכתב על ידי BadGirl720 , 13/7/2016 20:34  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




388

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBadGirl720 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BadGirl720 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)