לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

"את בסדר"


"זה בסדר, את בסדר"

הוא אמר והישיר אליי מבט

כמו ראה בי את הכל

את סוף השבוע מורט העצבים

בוס שנמנע מקשר עין

ברמן שמטריד אותי מינית

שכר שמבוסס על טיפים

ומחסור קשה בביטחון כלכלי

מחסור בשינה

חוסר שקט

וחבר שצריך להשכיב לישון

כמו ראה בי את הכל

את המחסור בחמצן

והרצון לרצות את כולם

והחור השחור שנפער ובלע את כולי

 

כמו ראה בי את הילדה הקטנה המפוחדת

 

"את בסדר" הוא הניח עליי יד

ניחם אותי על שתי הלקוחות, חבריו, שהתלוננו על החשבון

 

היישרתי אליו מבט חזרה ואמרתי תודה

 

רציתי לעטוף אותו בשתי ידיי

 

כולם ראו את זה אותו ערב אני חושבת

חלקם שאלו אותי אם אני חדשה

חלקם הציעו לי לשבת ולהרגע

ואני, כתגובה, מרחתי חיוך מגוחך מאוזן עד אוזן 

נבוכה

 

חלקם ראו בזה משהו חמוד

וחלקם מצאו את זה פטתי

 

ואני, עמדתי שם בצד

 

אבודה

 

" את בסדר" הוא אמר

והמבט שלו היה כנה ואמיתי

ורציתי ללחוץ לו את היד ולהכיר לו את עצמי

 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 1/9/2014 11:39  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-1/9/2014 22:57



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)