לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2014

חיפושית ירוקה


לילה

הייתי עסוקה בלנוון את השכל שלי מול המחשב

כששמעתי זבוב מתחבט בעצמו

התעלמתי

איך אומרים "כלב נובח אינו נושך"?

אז זה כך ברוב המקרים גם אצל מעופפים

המזמזמים לא עוקצים

"לא חשדתי. מה אני, חשדניסט?"

אבל בשלב מסויים זה התחיל להציק לי

חיפשתי את הזבוב, ובמקומו, נחה לה חיפושית ירוקה

היא נלכדה מתחת למדף

האמת שהמרחב שם די גדול, אבל כנראה החיפושית הזאת פוזלת

כי כל פעם שהיא ניסתה לעוף היא התנגשה בו

שוב ושוב ושוב

התבוננתי בה

היא נראתה לי אבודה עקשנית ומתוסכלת

אז בשקט בשקט לכדתי אותה בכוס שקופה מפלסטיק ושיחררתי אותה לחופשי

 

#הרגשה מתוקה כזאת

 

 


 

אבל לפעמים האיכפתיות הזאת שלי קצת מוגזמת

כשמשפחת נמלים בונה לה קן בקיר של המטבח שלי

ואני מרססת להם את החור עם סנט מוריץ בהנאה שטנית כזאת

ואח"כ מרגישה אשמה, כל כך אשמה

עד שאני צריכה להסביר לעצמי למה זה בסדר להרעיל כך שבט שלם

בגלל קופסת תמרים ותרכיז מיץ שהם גנבו לי

 

 


 

 

אתה מגיע אליי

אחרי שעתיים במאורה שלך

מתנדנד מעייפות 

"חיכיתי לך" אתה אומר

אבל אני כועסת

אני כועסת כי נעלמת ככה סתם

בהתעלמות מובהקת

כאילו אני אפילו לא מעניינת אותך

ואז אתה חוזר ואומר ש"חיכית"

"סליחה"

אני לא רוצה שתתנצל

אני פשוט לא רוצה למצוא את עצמי בסיטואציות כאלה

 

אני מבטיחה לעצמי שהלילה לא אשכיב אותך לישון

לקחת את הזמן שלך, תן לי את הזמן שלי

אתה ילד גדול, תדאג לעצמך

אבל אתה כ"כ עייף שאתה בקושי מוצא את הדרך לחדר

אני מלווה אותך 

אתה עייף, ואתה מפחד שתתעורר באמצע הלילה

ששוב, לא תישן טוב אז אתה מבקש שארדים אותך

ואני לא יכולה לומר לך לא

אני יודעת שאני לא צריכה

אני יודעת שאני צריכה שלא

לעזאזל, אתה ילד גדול 

אבל אני פשוט לא יכולה לומר לך לא

ואני יושבת שם, מלטפת לך את הגב ומפזרת נשיקות

עם הסיגריה שעוד לא הספקתי לעשן בזווית של הפה

אתה מרגיש רע ומבקש שוב סליחה

אתה מרגיש רע ואני מרגישה צורך לנחם

לא כי אני צריכה, אני יודעת שאני לא

פשוט כי אני רוצה שתרגיש טוב

וזה מתסכל אותי

מתסכל אותי כי אני רוצה עכשיו קצת לעצמי

וכי גם לי מגיע

ונכון שאתה עייף ועובר תקופה קשה

אבל גם אני

 

וזה בסדר ואני אפילו צריכה

...להיות קצת לעצמי

 

 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 1/9/2014 23:47  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)