לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

השראה


אני מחכה לרגעים האלה כל היום

והרגשות שלי כמו שמורים בצד בקופסא

עד הרגע בו אוכל לפזר אותם כאן

 


 

יש הרבה דברים קטנים שמציקים לי

והרבה דברים שמעסיקים לי את הראש

והרבה דברים שיושבים לי על הלב

אבל הדבר היחיד שאני באמת רוצה לכתוב עליו עכשיו זה....

השראה.

 


משהו העציב אותי היום אחרי העבודה

העצב התערבב לי בבירת החיטה ששתיתי

והמוזיקה העצובה שהתנגנה ברקע

פתחה לי השראה

התיישבתי וניסיתי לכתוב

שתי שורות, אני קורעת וזורקת

שתי שורות נוספות, ושוב זורקת

 

ואז מישהי אמרה לי...

היא אמרה שהמחסום של כל אומן אחרי תקופה של יובש

זו הצליעה שאחרי נכות ארוכת טווח

 

אז הפסקתי לקרוע את השורות שכתבתי

הפסקתי להיות קשה עם עצמי והבנתי...

שזה בסדר לצלוע אחרי שלא הלכתי כל כך הרבה זמן

 

ולאט לאט הפקק הזה נפתח

 

בדרך הביתה המילים כבר באו עם מנגינה שאני עוד מנסה לפענח

יש שם מעבר בין שני סולמות ומשחק פנטטוני מעניין

אם יש שם בכלל למה שאני עושה שם

 

משהו בי נפתח

 

______________________

אני עוד מנסה

ניגשת נחושה

דברים יהיו טובים יותר עכשיו

אני עוד מנסה

עוצמת את העיניים

הידיים לשמיים

דברים יהיו טובים יותר עכשיו

 

ועם כל מה שהיה

אני קמה ונופלת

אני באה והולכת

אני לא באמת יודעת למה

אני עדיין מנסה

נשארת נחושה

דברים יהיו טובים יותר עכשיו

 _____________________

 

והרוח פורעת תלתלים

וכל מה שנשאר זה להרגיש

את כל מה שתלוי שם באוויר

כבר ממזמן

בוא ותיקח אותי מכאן

נפזר נוצות ברוח

ננפץ בועות סבון

ונשכח קצת מהזמן

 

_____________________

 

you know you can get

whatever you want

whatever you need

you can fly with the wind

 

_____________________

 

והטוב מכולם

תלוש ומוזר ככל שיהיה

בעיניי (או באוזניי?) הוא מושלם:

 

השמיים טובעים בכוכבים

ואף אחד לא רואה

את הכוכב ששלחת לי

כשהרגשתי קצת לבד

 

ואנשים זרים ברחובות

מקיפים אותי כמו הייתי שלהם

והמואר הופך חשוך

והשבור הופך שלם

 

ורע לי איפה שטוב

וטוב לי איפה שרע 

     טוב לי איפה שרע

        טוב לי איפה שאת

          טוב לי איפה שאתתת

 


 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 30/12/2014 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)