לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

אני אתן לך את הכל


את נורא דורשת

וכולך ציפייה למוחלטות מוחלטת

תתן לי את הכל

ואין לך ברירה

תאהב אותי חזק חזק

ככה, עם הכל

תאהב עד שתחדל לנשום

 

את נורא דורשת

והאמת? את לא באמת נותנת חזרה

כי כששואלים אותך עליו

את אפילו לא יודעת לענות

את אומרת שאיכפת לך

אבל את לא באמת טורחת להקשיב למה שהוא אומר

והוא, בעדינות הכל כך יפה שלו

מתקפל ושותק

 

יש לך פרח ביד

ומחרפן אותך שהפרח הזה הוא שלך

זה כל הסיפור

כי אם הפרח הזה היה מונח לו בשדה של מישהו אחר

את יודעת שהיית עושה הכל כדי לקטוף אותו

 

האמת היא שזה לא רק הוא

זו גם את

את נורא דורשת

וכולך ציפייה למוחלטות מוחלטת

והנה יש לך מישהו שנותן לך את הכל

וההכל הזה משתק אותך

 

תתן לי את הכל 

ואין לך ברירה

תאהב אותי חזק חזק

ככה, עם הכל

תאהב אותי עד שתחדל לנשום

 

"ומי יאהב אותי עד בלי די

עד ש...לא נשאר בי מקום בשבילי עוד"

26/10/14

 

אני אתן לך את הכל

אם תתני גם לך

אני אשמור אותך קרוב

אם תשמרי גם את


אני אוהב גם עד בלי די

אם רק תתני מקום

בין הקירות והשתיקות

ובין חומות ההגנה שלך


...אני אתן לך את הכל

 

"אני שואפת לטוב ובורחת כשהוא מגיע

כמו היה גדול מלהכיל אותי

ובטח אלך לאיבוד בתוכו

בטוב הזה, הזר."

13/7/14

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=779931&blogcode=14159031

נכתב על ידי in my recovery , 17/2/2015 23:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)