לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

פרח צהוב שלי


שלג

הוא נוחת על גרגירי הברד שהצטברו כבר

 

שנינו עם גיטרה על השולחן הגבוה בפאב

הרוח מקפיאה את האצבעות

אני מקרבת את הפנים שלי לשלך

האף שלי מנשק את שלך

ושרה...

"בוא נאהב אהובי, בוא נאהב"

 

 

.

 

 

בוקר, תריס מורם הכל לבן

המצלמה נשכחה בבית

אין מה שידחוף אותי החוצה

רק הרצון לקבור אותך בכדורי שלג

אני מתקשרת, חבר שלך עונה

"אנחנו בדרך לטרם"

"מה?"

"אנחנו סוחבים אותו, קשה לי לדבר.

הוא נפל. מכה בגב. בקושי נושם"

השיחה מתנתקת ובקור רוח של חובשת לשעבר אני אורזת לי כל מה שאני צריכה

 

רגליים נוחתות על שלג רך

נתקלות בשלוליות שמתחת, איפה שהשלג נמס

אני רצה

עוצרת לנער פתיתים מהנעל וממשיכה לרוץ

 

אני רצה והלב שלי דופק מהר

ובראש שלי רצות תמונות

אני מתנתקת את המחשבות

זה רק הרגליים שרצות

והלב שלי שקורא אלייך

 

אין זמן להסברים אין זמן לשאלות

אני סוחבת את הדברים שלך ושני חברים מעבירים אותך מהרנטגן חזרה למיון

משכיבים אותך על המיטה והפנים שלך כואבות כואבות כל כך

והעיניים שלי מתמלאות בדמעות

כל החובשת שבי נעלמת

ונשארת אני

פולנייה דאוגה

 

.

 

לא הבנתי כמה אני אוהבת אותך עד אותו הרגע

מישהי שלא הכרתי מתגלה

מיישרת את הכרית שיהיה לך נוח

מאכילה בכפית ומחממת רגליים

רכה ומלטפת מחד

ונוהמת על כל מי שמתקרב

שאף אחד לא יפגע בך

 

 

השיר הזה מזדמזם לי בראש כל השבת

אני נושכת את השפה ושותקת

 

אני רוצה אותך

אני רוצה להיות שלך

אני רוצה לבנות איתך בית

אני רוצה לקבל את פניך כשתחזור

אני רוצה לעמוד איתך במטבח ולבשל

אני רוצה ששתי הגיטרות יעמדו על מעמד בחדר אחד

אני רוצה לדאוג לך

אני אכחיש אם אי פעם תזכיר לי שאמרתי את זה

אבל אני רוצה לקפל לך את הכביסה

והבגדים שלי יהיו מקופלים ליד אלה שלך

אני רוצה לחבק אותך בלילה

אני רוצה להתעורר איתך בבוקר

ואתה תביט בי כאילו אני הדבר הכי יפה שראית

ואני אחשוב לעצמי...אתה לא יודע כמה יפה אתה

 

פרח צהוב שלי

 

"נראה לי אני אהיה אחת מהאמהות הפולניות ההיסטריות שפגשתי על האמבולנס..." אני אומרת לך

"אל תדאגי, אני אאזן אותך" אתה אומר ואני משפילה מבט, נבוכה

נגעת בתחום האפור, זה שלא נוגעים בו. עדיין.

 

והשיר הזה מזדמזם לי בראש

אני נושכת שפה ושותקת

 

אתה מעצבן

יש לך דעות שונות משלי

ולפעמים קשה לי להיות איתך

אני טיפוס של כנפיים וחופש

וכנראה לעולם לא תוכל לספק את האש שבי

 

אבל לעזאזל

אני אוהבת אותך

אני אוהבת אותך בכל ליבי

 

פרח צהוב שלי.

נכתב על ידי in my recovery , 22/2/2015 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)