לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

אחת מתוך אחת


הוא מביט בי במבט פלרטטני

קצת מפשיט

אני מסיטה מבט וממשיכה ללכת

אבל המבט שלו עוד מעקצץ לי בעורף

אני מביטה לאחור לאחר כמה רגעים

כבר אין שם אף אחד

זו רק אני והפארנויות שלי

פארנויות שגברים גידלו בשקידה

 

אחת מתוך אחת

כך הם אומרים

אחת מתוך אחת חווה הטרדה מינית

 

אני חוויתי רבות

 

רבות כל כך עד שהפכתי מסוייגת

עד שהפכתי חשדנית

וכל מבט מעלה בי את הכוננות

לקח לי זמן ללמוד להתעלם

לא להגיב לא למחות לא לקלל

פשוט לשתוק, להשפיל מבט ולשתוק

הם יפשיטו אותי במבטם ואני אוריד מבט

ואשתוק

 

-

 

גם כשהכל בי צועק וכועס וזועם

גם כשהכל בי נגעל ונרתע

אני אשפיל מבט ואשתוק

למרות שהכל בי רוצה אחרת

 

אני אוריד מבט ואשתוק

למרות שזה צריך להיות אחרת

למרות שאני אמורה להיות מסוגלת

ללכת ברחוב בגב זקוף וראש מורם

ולא לחשוש מאף אחד

 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 1/3/2015 23:49  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-3/3/2015 09:50



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)