לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2015    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2015

ספאנק


כשאני שומעת את המילה מין

הבטן שלי מתהפכת

אני רוצה לספר מה שהיה

והמילים נתקעות לי בגרון

והדמעות גם

 

מילים קטנות חסרות תועלת

 

חנוק לי והבטן מתהפכת

 

 


 

יש לי נקודה רגישה

בלתי מוסברת

כל פעם שסותרים לי בישבן

אני מתכווצת

ומוצפת מועקה

 

וזה בכלל לא משנה מי

באיזו סיטואציה

אם זו אחותי 

או מאהב במיטה

אני משתנקת

 

וגם כשראיתי

את בעלה של אמא

סותר לה כך, בצחוק

זה צבט אותי

ולא הצלחתי להסביר למה

 

.

 

מישהו פעם סתר לי ככה במיטה

ברחתי משם 

זה גרם לי להרגיש כמו זונה

כמו היה משהו משפיל

בתנועה החדה הזאת

 

 


 

 

התקרבנו, הייתי שיכורה

רציתי רק לטעום

שכחתי להצהיר על כוונותיי מראש

הוא פירש את זה אחרת, הגיוני

 

ספאנק, מועקה, פלאשבקים

אני מתרחקת

 

הוא רוצה, אני לא

הוא כועס, אני מוחה

אני נרדמת, עייפה

הוא מלטף רוצה יותר

קצת מפציר וקצת מטיח

 

שעה, שעתיים, אולי יותר

החור השחור בא לבקר

אין לי עם מי לדבר

בסוף אני מבינה

 

אני מחליטה לנסות

בידיעה שאני פועלת

בניגוד לכל עיקרון שבניתי

ושאני פועלת בניגוד לרצוני

 

אני מחליטה לנסות

כי אני רוצה לנוח

כי המוח צועק לקצת שקט

שיניח לי ואוכל להרגיש בנוח

וגם כי בפנים, בתוכי

יש חייה רעבה

שמאפקת את עצמה

הרבה מאוד זמן

 

לא נהניתי, בכלל

אז רציתי שוב

כי גם אחרי שהוא גמר

נותרתי בוערת

 

לגמור בלי אורגזמה

זה כמו לאכול בלי לשבוע

 

רציתי שקט

רציתי להרגיש רגוע

גם מולו, בתור אורחת 

וגם מולי

 

בלי אף אחד 

שיטיח בי את כמה שאני ילדה

שיבוא אליי בטענות

על זין עומד וכאבי ביצים

 

די, תניח לי כבר

אני עייפה

 

אני נשמעת חלשה?

הייתי חלשה.

הוא ניצל את זה

הייתי טרף קל

 

הוא לא נישק אותי אפילו

שאלתי למה והוא אמר

"זה גם ככה לא הולך לשום מקום"

ורציתי לירוק עליו

כי הוא היה מגעיל

ומרוכז בעצמו

 

רציתי לירוק עליו

אבל לא

הייתי חלשה ומרצה

כמו כלב שנובח

ולא יודע לנשוך

 

הוא קרע אותי עם האצבעות

גיליתי את הדם רק בבוקר

ורציתי לבכות

כי הוא לא היה שווה את זה

 

הוא היה מגעיל ומרוכז בעצמו


-"שבוע טוב סאנשיין"

הוא כתב לי, כמה ימים אחרי

-"שבוע טוב" עניתי

והבטן צעקה לי די

-"***, יצאתי ממך שבוע שעבר עם טעם מר בגרון.

אני מצטערת, אני לא רוצה לשמור איתך על קשר"

-"As you wish"

הוא ענה, ורק הגעיל אותי יותר

 

 

 


 

 

אז זה מה שקרה

הוא רצה יותר ממני

אני אמרתי לא

והוא לחץ

עד שנכנעתי לו

 

נכתב על ידי in my recovery , 29/8/2015 10:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)