לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2014    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2014

היום האחרון של השנה


זה היום האחרון של השנה

 

אני מסתכלת על תמונות מהשנה הזאת

ובא לי לעשות קולאז'

 

מלא ברגעים יפים ומצחיקים

 

פרצוך מעוך לשון בחוץ

ואפרו קופצני שמכסה לי את הפנים

 

ובין התמונות...

ראיתי תמונות שלי ושלך ממזמן

ונמלאתי געגועים קטנים צובטים כאלה

ופתאום הבנתי כמה השתנית

ואותו אחד שבתמונה

הוא לא אותו אחד שראיתי בפעם האחרונה

 

מעניין אם גם אצלי זה ככה

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 31/12/2014 00:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



השראה


אני מחכה לרגעים האלה כל היום

והרגשות שלי כמו שמורים בצד בקופסא

עד הרגע בו אוכל לפזר אותם כאן

 


 

יש הרבה דברים קטנים שמציקים לי

והרבה דברים שמעסיקים לי את הראש

והרבה דברים שיושבים לי על הלב

אבל הדבר היחיד שאני באמת רוצה לכתוב עליו עכשיו זה....

השראה.

 


משהו העציב אותי היום אחרי העבודה

העצב התערבב לי בבירת החיטה ששתיתי

והמוזיקה העצובה שהתנגנה ברקע

פתחה לי השראה

התיישבתי וניסיתי לכתוב

שתי שורות, אני קורעת וזורקת

שתי שורות נוספות, ושוב זורקת

 

ואז מישהי אמרה לי...

היא אמרה שהמחסום של כל אומן אחרי תקופה של יובש

זו הצליעה שאחרי נכות ארוכת טווח

 

אז הפסקתי לקרוע את השורות שכתבתי

הפסקתי להיות קשה עם עצמי והבנתי...

שזה בסדר לצלוע אחרי שלא הלכתי כל כך הרבה זמן

 

ולאט לאט הפקק הזה נפתח

 

בדרך הביתה המילים כבר באו עם מנגינה שאני עוד מנסה לפענח

יש שם מעבר בין שני סולמות ומשחק פנטטוני מעניין

אם יש שם בכלל למה שאני עושה שם

 

משהו בי נפתח

 

______________________

אני עוד מנסה

ניגשת נחושה

דברים יהיו טובים יותר עכשיו

אני עוד מנסה

עוצמת את העיניים

הידיים לשמיים

דברים יהיו טובים יותר עכשיו

 

ועם כל מה שהיה

אני קמה ונופלת

אני באה והולכת

אני לא באמת יודעת למה

אני עדיין מנסה

נשארת נחושה

דברים יהיו טובים יותר עכשיו

 _____________________

 

והרוח פורעת תלתלים

וכל מה שנשאר זה להרגיש

את כל מה שתלוי שם באוויר

כבר ממזמן

בוא ותיקח אותי מכאן

נפזר נוצות ברוח

ננפץ בועות סבון

ונשכח קצת מהזמן

 

_____________________

 

you know you can get

whatever you want

whatever you need

you can fly with the wind

 

_____________________

 

והטוב מכולם

תלוש ומוזר ככל שיהיה

בעיניי (או באוזניי?) הוא מושלם:

 

השמיים טובעים בכוכבים

ואף אחד לא רואה

את הכוכב ששלחת לי

כשהרגשתי קצת לבד

 

ואנשים זרים ברחובות

מקיפים אותי כמו הייתי שלהם

והמואר הופך חשוך

והשבור הופך שלם

 

ורע לי איפה שטוב

וטוב לי איפה שרע 

     טוב לי איפה שרע

        טוב לי איפה שאת

          טוב לי איפה שאתתת

 


 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 30/12/2014 23:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תעשה לי טוב


כל פעם שסחבתי אותך למיטה

הורדתי לך נעליים וכיסיתי בשמיכה

ישבתי לידך וליטפתי עד שתירדם

עשיתי את זה עם כל האהבה שבעולם

אבל היה בי משהו שרצה להיות שם במקומך

רציתי שתרים אותי בשתי ידיים

ולא תתן לי להרגיש יותר רע

כי למרות שקל לי יותר לתת מלקבל

רציתי שתאהב אותי בגללי לא בגללך

רציתי שתאהב אותי בגלל הכל

 

בגלל, לא למרות

 

וידעתי שאתה אוהב אותי יותר מהכל

אבל רציתי קצת יותר, אתה מבין?

אני תמיד רוצה יותר

 

ועכשיו אתה רחוק

לוקח את הזמן לחשוב

אם אני מספיק טובה בשבילך

 

ויש בי משהו שקצת קשה לו לקבל

כי למרות שהוא מבין קשה לו להבין, אתה מבין?

 

ואולי זה לא קשור אלייך בכלל

אולי זה קשור רק אליי


ולמה כשהורדתי את המעיל שלי כי ידעתי שקר לך

וניסיתי לחפש פתרונות ולחמם אותך בכוח המחשבה שלי

גם כשאמרת שזה בסדר

למה הסתכלת עליי במין מבט כזה של "די"?

 

ואולי אני סתם לוקחת ללב

ואולי זה סתם קשה לי להיות במקום הזה 

בו אני מחכה שתחליט

אם אני מספיק טובה בשבילך או לא

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 30/12/2014 02:29  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חלק קטן


מחשבות מחשבות מחשבות

אני כבר לא יודעת מה אני רוצה

או אולי לא ידעתי מעולם

 

וחשבתי לעצמי

אולי אחרי שברחתי ממנו וברחתי ממני

אני בורחת אליו

 

ולשכל יש המון המון סיבות הגיוניות לכל דבר

אבל לרגש איו שום דבר לומר

 

אבל חלק בתוכי עדיין חי

החלק עם הכנפיים

החלק הזה, הוא עדיין מאמין באהבה

והוא עדיין מאמין שהוא יכול להיות מאושר

 

אבל החלק הזה...

הוא רק חלק קטן

נכתב על ידי in my recovery , 30/12/2014 01:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תת משקל


עוד קצת ואני אעלם

 

זה לא קורה בכוונה, באמת

זה המצב הנפשי שמשפיע על התיאבון

איכשהו, בלי להרגיש עברתי לבקושי ארוחה אחת ביום

 

הרזיתי כל כך עד שמגעיל אותי להסתכל על עצמי במראה

אני לא בתת משקל אבל אני די בטוחה שעוד קצת ואעלם לגמרי

ואם אעמוד בפרופיל לא יראו אותי בכלל

 

סבתא שלי המרוקאית אומרת שיפה לי

היא אומרת שזה באופנה

ואני מסתכלת עליה וחושבת

היא צודקת, אבל מה היא מבינה

 

אופנה מפגרת.

 

במקום להעלות אני מרזה

 

נכתב על ידי in my recovery , 28/12/2014 23:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-30/12/2014 02:15
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)