לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2015

בום.


בום.


אני צונחת

הריאות צועקות לאוויר

הנשימות הופכות שטוחות ומהירות

והעיניים נרטבות

ואין לי מילים ואין הסברים ואין לי סיבות

 

בום.


בא לי לברוח

לתל אביב אולי

אני לא יודעת לאן

אני חייה בתוך בועה כל החיים שלי

והבועה הזאת זה כל מה שאני מכירה

 

בום.

 


אני לא מעשנת כבר איזה ארבעה חודשים

אבל הריאות צועקות לסיגריה

רק להרגיע את השורף הזה שבריאות

 


אבל אני מידי פחדנית בשביל לקום ולשנות

 

אולי אני צריכה לעשות את זה בלי לחשוב יותר מידי

לארוז לי תיק ענק

וללכת

 

נכתב על ידי in my recovery , 24/2/2015 12:55  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-2/3/2015 00:06
 



מורכב


סליחה אהובי סליחה

 

ניסיתי

ניסיתי לספר לך

ניסיתי להפסיק

בשבילך יותר מאשר בשבילי

למרות ששנינו הבנו

שזה צריך להיות בשבילי

 

זה מורכב יותר משאוכל להסביר

פשוט מורכב

 

הכל אצלי מורכב

נכתב על ידי in my recovery , 23/2/2015 11:28  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-24/2/2015 11:58
 



פרח צהוב שלי


שלג

הוא נוחת על גרגירי הברד שהצטברו כבר

 

שנינו עם גיטרה על השולחן הגבוה בפאב

הרוח מקפיאה את האצבעות

אני מקרבת את הפנים שלי לשלך

האף שלי מנשק את שלך

ושרה...

"בוא נאהב אהובי, בוא נאהב"

 

 

.

 

 

בוקר, תריס מורם הכל לבן

המצלמה נשכחה בבית

אין מה שידחוף אותי החוצה

רק הרצון לקבור אותך בכדורי שלג

אני מתקשרת, חבר שלך עונה

"אנחנו בדרך לטרם"

"מה?"

"אנחנו סוחבים אותו, קשה לי לדבר.

הוא נפל. מכה בגב. בקושי נושם"

השיחה מתנתקת ובקור רוח של חובשת לשעבר אני אורזת לי כל מה שאני צריכה

 

רגליים נוחתות על שלג רך

נתקלות בשלוליות שמתחת, איפה שהשלג נמס

אני רצה

עוצרת לנער פתיתים מהנעל וממשיכה לרוץ

 

אני רצה והלב שלי דופק מהר

ובראש שלי רצות תמונות

אני מתנתקת את המחשבות

זה רק הרגליים שרצות

והלב שלי שקורא אלייך

 

אין זמן להסברים אין זמן לשאלות

אני סוחבת את הדברים שלך ושני חברים מעבירים אותך מהרנטגן חזרה למיון

משכיבים אותך על המיטה והפנים שלך כואבות כואבות כל כך

והעיניים שלי מתמלאות בדמעות

כל החובשת שבי נעלמת

ונשארת אני

פולנייה דאוגה

 

.

 

לא הבנתי כמה אני אוהבת אותך עד אותו הרגע

מישהי שלא הכרתי מתגלה

מיישרת את הכרית שיהיה לך נוח

מאכילה בכפית ומחממת רגליים

רכה ומלטפת מחד

ונוהמת על כל מי שמתקרב

שאף אחד לא יפגע בך

 

 

השיר הזה מזדמזם לי בראש כל השבת

אני נושכת את השפה ושותקת

 

אני רוצה אותך

אני רוצה להיות שלך

אני רוצה לבנות איתך בית

אני רוצה לקבל את פניך כשתחזור

אני רוצה לעמוד איתך במטבח ולבשל

אני רוצה ששתי הגיטרות יעמדו על מעמד בחדר אחד

אני רוצה לדאוג לך

אני אכחיש אם אי פעם תזכיר לי שאמרתי את זה

אבל אני רוצה לקפל לך את הכביסה

והבגדים שלי יהיו מקופלים ליד אלה שלך

אני רוצה לחבק אותך בלילה

אני רוצה להתעורר איתך בבוקר

ואתה תביט בי כאילו אני הדבר הכי יפה שראית

ואני אחשוב לעצמי...אתה לא יודע כמה יפה אתה

 

פרח צהוב שלי

 

"נראה לי אני אהיה אחת מהאמהות הפולניות ההיסטריות שפגשתי על האמבולנס..." אני אומרת לך

"אל תדאגי, אני אאזן אותך" אתה אומר ואני משפילה מבט, נבוכה

נגעת בתחום האפור, זה שלא נוגעים בו. עדיין.

 

והשיר הזה מזדמזם לי בראש

אני נושכת שפה ושותקת

 

אתה מעצבן

יש לך דעות שונות משלי

ולפעמים קשה לי להיות איתך

אני טיפוס של כנפיים וחופש

וכנראה לעולם לא תוכל לספק את האש שבי

 

אבל לעזאזל

אני אוהבת אותך

אני אוהבת אותך בכל ליבי

 

פרח צהוב שלי.

נכתב על ידי in my recovery , 22/2/2015 22:20  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גאה.


הבירה מטפטפת עליי

אני מעיפה מבט חפוז בבר החשוך

ורואה אותה מטפטפת על הנעלי זמש החדשות שלי

לעזאזל עם הכל

אין לי זמן להתעסק בזה עכשיו

אני מניחה את שתי הבירות על הבר

אולי שלוש אולי ארבע אולי יותר

הפסקתי לספור

לוקחת כסף וסוגרת את החשבון

אני רואה את המבט שלהם

הם מנסים לתפוס אותי בכל פעם שאני עוברת לידם

אבל אני יודעת שאם אתפזר יותר מידי אאבד את הכל

אני מעדיפה שהם יחכו ויקבלו שירות מההתחלה ועד הסוף

בערך, עד כמה שאפשר

אני מעדיפה להתמקד בקצת מלהתפזר על הרבה

 

אני רואה ושומעת הכל

כל מבט ופנים חדשות על הבר

אני שומעת את המלצר שקורא לי מהעבר השני של הבר

רואה את הטבח מושיט יד אל הכתף שלי

והלקוחה שיושבת כבר רבע שעה ומחכה למרק שהבטחתי שיגיע "תוך 5 דקות"

אני מתעלמת

אני חייבת

אחרת אאבד את הכל

 

והמוזיקה רועשת באוזניים

אני כמעט מתנשקת עם הלקוחות בשביל לשמוע

וגם זה לא מספיק

חל מהם חייבים להצביע על המוצר בתפריט כדי שאוכל להבין אותם

 

והגרון כבר כואב

זה כי אני צועקת, אני יודעת 

מעירה שוב לדי ג'יי שינמיך צת

אבל לעזאזל, אין לי זמן להתעסק עם זה עכשיו

 

"צייסר וויסקי במבצע" הוא מבקש

אני תופסת את בקבוק ה"בלונד" הראשון שאני רואה על הספיד בר ומוזגת

רק בסוף הערב הבנתי שזה היה טקילה בכלל...

חצי לילה התגלגלתי מצחוק בגלל זה

"איזה וויסקי זה, רק שאני אדע" הוא שואל

"אהבת?" "לא שתיתי. יש לו ריח נורא" אני מסתכלת עליו במבט תמוה

 

חחח בטח שהיה לזה ריח נורא, זה היה פאקינג טקילה

 

הראייה נהיית קצרה

לא כי היא קצרה

אלא כי המוח לא יכול להתמקד בכל מה שהוא רואה

אז אני בוחרת רק חלק קטן

בידיעה שאני מפסידה עוד הרבה

בשביל לא להפסיד עוד יותר

רגע אחד פתחתי שתי מסרגות על הבר

וברגע שאח"כ מצאתי את עצמי במטבח, מחליפה טבח שהטיסו לטרם

מלקטת שאריות אצבע מהקרש חיתוך

 

בום. פלאשבאק.

 

אין לי זמן לחשוב על זה עכשיו אין לי זמן לחשוב על זה עכשיו אין לי זמן לחשוב על זה עכשיו

 

חיבוק. שלום שלום. אני נותנת את המקסימום שלי והמקסימום הזה לא יספיק לעולם

כשאני משלימה עם זה זה מנחם משהו

תראו אותי ילדה גדולה

מתמודדת בתוך כל הלחץ הזה בלי להלקות את עצמי 

פעם נהגתי להלקות את עצמי על כל טעות שעשיתי

והנה אני, דופקת עבודה

מפזזת על הבר

ורואה את הדברים בפורפורציה נכונה

 

 

אני לא גאה בי כי אני עושה עבודה טובה

אני גאה בי כי אני מסתכלת על הדברים נכון

אני מסתכלת על איפה שאני היום ואיפה שהייתי פעם....

ואני גאה.

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 18/2/2015 00:14  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-22/2/2015 22:54
 



אני אתן לך את הכל


את נורא דורשת

וכולך ציפייה למוחלטות מוחלטת

תתן לי את הכל

ואין לך ברירה

תאהב אותי חזק חזק

ככה, עם הכל

תאהב עד שתחדל לנשום

 

את נורא דורשת

והאמת? את לא באמת נותנת חזרה

כי כששואלים אותך עליו

את אפילו לא יודעת לענות

את אומרת שאיכפת לך

אבל את לא באמת טורחת להקשיב למה שהוא אומר

והוא, בעדינות הכל כך יפה שלו

מתקפל ושותק

 

יש לך פרח ביד

ומחרפן אותך שהפרח הזה הוא שלך

זה כל הסיפור

כי אם הפרח הזה היה מונח לו בשדה של מישהו אחר

את יודעת שהיית עושה הכל כדי לקטוף אותו

 

האמת היא שזה לא רק הוא

זו גם את

את נורא דורשת

וכולך ציפייה למוחלטות מוחלטת

והנה יש לך מישהו שנותן לך את הכל

וההכל הזה משתק אותך

 

תתן לי את הכל 

ואין לך ברירה

תאהב אותי חזק חזק

ככה, עם הכל

תאהב אותי עד שתחדל לנשום

 

"ומי יאהב אותי עד בלי די

עד ש...לא נשאר בי מקום בשבילי עוד"

26/10/14

 

אני אתן לך את הכל

אם תתני גם לך

אני אשמור אותך קרוב

אם תשמרי גם את


אני אוהב גם עד בלי די

אם רק תתני מקום

בין הקירות והשתיקות

ובין חומות ההגנה שלך


...אני אתן לך את הכל

 

"אני שואפת לטוב ובורחת כשהוא מגיע

כמו היה גדול מלהכיל אותי

ובטח אלך לאיבוד בתוכו

בטוב הזה, הזר."

13/7/14

http://israblog.co.il/blogread.asp?blog=779931&blogcode=14159031

נכתב על ידי in my recovery , 17/2/2015 23:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)