לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2015    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2015

שקט עכשיו


שקט עכשיו, שקט ורגוע

אפילו שסוער קצת בחוץ

 

שקט עכשיו אצלי בלב

ונדמה שאולי הצלחתי לחבר

את כל החלקים שלי 

לאחד

 

והלבד נעלם

והדאגות יושבות בצד

 

נכתב על ידי in my recovery , 30/3/2015 23:46  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של bittersweet symphony. ב-31/3/2015 21:31
 



אהובי


זה בון איבר ששר ברקע

שמזכיר לי תקופות אחרות

שנה וקצת אחורה

 

והתמונות עולות

תמונות יפות יפות כאלה

שלי ושלך

 

תמונות של לונגים מקוריים ממרוקו

מצעים באדום, עוף בתנור וחשיש מרוקאי

תמונות של העיר מהמרפסת

הזבובים שרוקדים במעגל במרכז של החדר

הנשיקה שעל הפינה השמאלית במראה

לוח העץ העתיק שעל יד המיטה שלך

סרטים במקרן על מיטת קומותיים

וילון מאולתר על החלון שבין חדר אחד למשנהו

בוקר בשוק וידיים שהולכות יד ביד

הגיטרה היפה שלך בקייס מלא אבק

מפה צבעונית על שולחן של שבת

ריח של קפה שחור וסיגריות

ועשן של ירוק

וידיים מלטפות, מגלות

 

ואהבה

מלא אהבה

 

 

 

 

אוף, למה אתה רחוק?

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 28/3/2015 22:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בע.


גברים שעושים שרירים בתמונות פרופיל זה כמו בחורות בבקיני שעושות נשיקה למצלמה. זה בע.
אה, לא, סתם היה לי חשוב לציין את זה איפשהו...
פורים בבר, ילדה בת 6 שאבא שלה רצה לדגמן אותה בתחפושת
הילדה תפסה את התפקיד ברצינות ועשתה פוזות דוגמנות מוקצנות בתנוחות גמישות ולא נוחות בעליל...
לא היה קשה לנחש איזה ירחונים מסתובבים אצלהם בבית...
היא ביטאה את הרעיון הזה בצורה הרבה יותר טובה משאוכל אני אי פעם לבטא.
נכתב על ידי in my recovery , 28/3/2015 21:52  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישו ב-29/3/2015 12:43
 



יום שישי


שמש ורוח חמימה

יש ריח של שבת באוויר

ריח של רגוע

 

ובא לי רק לשבת על הים

רגל על רגל עם פייסל באורך של בניין

וללחוץ פאוז

 

נכתב על ידי in my recovery , 27/3/2015 16:38  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נואשות


סך הכל יש לי ולה היכרות עמוקה

אבל זה כבר זמן רב שלא התראינו

מילאתי את עצמי בכל כך הרבה דברים

שלא נשאר לה עוד מקום

 

אבל זאת, העקשנית

תמיד תתפוס אותי ברגעי חולשה

והיא לא תפספס אף פעם

מה עוד נשאר לה חוץ מלארוב

לרגע שבו המגננות שלי קצת נחלשות

 

-

 

והנה שוב

היא פגשה בי ברחוב

שלחה ידיים לחיבוק

ואני בהסתייגות עוד ניסיתי לחמוק

להתרחק, שלא תיגע בי

שלא תפגע בי

 

שעה, שעתיים, שלוש

והנה שוב מצאתי את עצמי

משוטטת ברחוב

 

"מה יש?" הוא שואל

הוא דואג לי ואני יודעת

אבל אני לא רוצה לדבר על זה עכשיו

אני צריכה את המאורה שלי שקטה,  אתה מבין?

אני צריכה להרגיש טוב יותר עכשיו

לא לפתור לא לנבור לא לפרוק לא לשאול

 

הוא שואל איך הוא יכול לעזור

ואני ממלמלת עם הגב אליו

שיהיה איתי, נוכחות שקטה

הוא אומר שלום והולך

אולי כי הוא לא שמע

ואולי כי הוא לא ידע איך

 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 27/3/2015 11:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)