לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2015    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

4/2015


הלב דופק מהר והידיים קרות ורועדות

ורגשות אולי הורמונים שמציפים אותי בלי התראה

לגוף שלי חסר ברזל והכדורים מפרקים את כל השאר

והמחזור דילג עליי כבר כמה חודשים טובים

אבל אני העקשנית אשאר בבית

עם טחינה ועדשים ירוקות

ואעמיד פנים

 

שאני חזקה מספיק בשביל לשרוד את זה לבד

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 27/4/2015 12:14  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-8/5/2015 12:35
 



X BF


אני כותבת לך כי אני רוצה להוציא את זה החוצה

לא לשמור בפנים, את מבינה?

אפילו שכל טיפה של היגיון שיש בי אומרת לי לשתוק לנצח

 

שאלת אותי אותי פעם למה אני לא כועסת, רצית שאכעס

זה היה קל יותר

 

אני עדיין לא כועסת 

רק פגועה וכואבת

ומאוכזבת

אני חושבת שבמקום מסויים אני עדיין מצפה שתהיי שם

כי זה מה שחברות עושות, לא?

הן נמצאות שם אחת בשביל השנייה

אני תמיד הייתי שם, את יודעת את זה

 

אני מבינה שיש תקופות שלא בא לנו לדבר עם אף אחד

אבל זה יותר מזה, שתינו יודעות את זה

 

אולי אני נאיבית

אני מתעקשת להיות אמפתית כל כך ולהבין כל הזמן

ואולי אני לא רוצה לחשוב על זה שאולי לא היה לך איכפת מספיק

בשביל להיות שם, בשביל לדבר איתי

לא משנה כמה זמן עבר

 

לפעמים אני מרגישה באמת ובתמים מטומטמת

על זה שהרגשות שלי עקשניים כל כך

שאני לא יודעת להתנתק כמו כל שאר בני האדם

כשמשהו לא עושה לי טוב

 

הנה אני כועסת עלייך

זה הכי כועסת שתקבלי

אני כועסת עלייך כי נעלמת, כמו יותר מידי אנשים בחיים שלי

אני כועסת כי היית החברה הכי טובה שלי

היחידה אפילו אפשר לומר

ואני יודעת שיש לך אלף ואחת חברות

אבל לי היתה רק אחת

אני כועסת עלייך כי יצאת כלבה

ואני לא רואה בך אחת כזאת כי אני עדיין אוהבת אותך, את מבינה?

 

זה כי אני דפוקה

הרגשות שלי בלתי נשלטים בעליל

 

אם הייתי שולטת בהם הייתי מוחקת אותך מהראש שלי

הייתי הופכת קרה ולא אומרת שלום ברחוב

הייתי מביטה בך במבט סנובי ומזלזל ומרימה גבה

אבל זאת לא אני, את מבינה?

 

והאמת היא שאני מתגעגעת אלייך

ואני יודעת שקצת השתניתי בשנים האחרונות

הפכתי לרצינית כזאת וקצת אחרת

ואני יודעת שמשהו בי לא עשה לך טוב

 

אבל לא איכפת לי

הנה אני אנוכית

זה כואב בכל מקרה

ונמאס לי להבין אותך כל הזמן

 

אני בספק אם תקראי את זה אי פעם

ואם תקראי בטח תמחקי ותמשיך הלאה

אני מקנאה בך על זה, אני לא יודעת להמשיך הלאה

הנה אני כבר חושבת שעברתי הלאה

ואז אני רואה איזה סרט מטומטם על שתי חברות טובות

ונזכרת בנו הולכות בזיג-זג חצי מראשון ומצלטמות בחצי עירום

 

אז הנה אני אנוכית

אני כותבת לך ולא איכפת לי איך זה יגרום לך להרגיש

כי זה כואב לי עכשיו כל כך 

שאת בטח לא תביני את זה לעולם

ובכלל, מה איכפת לך?!

 

הנה אני כועסת עלייך

ואז אני כועסת עליי על זה שאני כזאת חסרת תקנה

אבל גם את

 

ומה איכפת לי בכלל?!

נכתב על ידי in my recovery , 21/4/2015 22:49  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-8/5/2015 12:36
 



Complicated


לפעמים זה קורה

פתאום אני רואה דברים בהיר יותר

דברים שידעתי גם קודם

אבל לא רציתי לראות

 

אז הנה האמת

ברחתי כי לא הייתי שלמה עם עצמי

וחזרתי מאותה הסיבה בדיוק

והאמת היא

שאני עדיין לא שלמה עם עצמי

אתה הדבר הכי יפה שראיתי

אתה כולך אור

ואתה האדם היחיד שבאמת מסוגל להכיל אותי

אני דואגת לך ורוצה שיהיה לך טוב

שלא יכאב לך אף פעם

ושלא תרגיש עוד שום כאב

אני אוהבת אותך

את הרוך שבעיניים שלך

ואני אוהבת את העומק שלך

 

אבל אתה לא יכול למלא אותי

פשוט לא ממלא אותי

אני לא מרגישה מאוהבת

אפילו שאני כל הזמן שרה "איך אפשר שלא"

וחושבת עלייך

כי אתה באמת הדבר הכי יפה שקיים

אבל עדיין חסר לי, אתה מבין?

 

והאמת היא

שזה אף פעם לא היה מושלם

והבן אדם היחיד שהרגשתי אליו באמת

היה זה ששבר אותי יותר מכולם

ואולי גם זה שקר שאני מוכרת לעצמי

 

אני עדיין לא שלמה עם עצמי

אבל אני בוחרת בשכל, אתה מבין?

כי אתה באמת הדבר הכי יפה שקיים

אז לעזאזל עם הרגשות, אתה מבין?

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 21/4/2015 11:43  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כנפיים


ציפורים

הן פורשות את הכנפיים

מרחפות על הרוח

אני מביטה בהן

והצבעים של הפרחים שמסביב

הופכים מטושטשים

 

אני פורשת ידיים

ומדמיינת שאני עפה איתן

סתם

סתם כדי לדמיין

איך זה היה אם היו לי כנפיים

 

אני חוצה את הכביש בידיים פרושות

ולא איכפת לי מבטים של אנשים

כי זה סתם, אתם מבינים?

סתם כדי להרגיש

איך זה לעוף לפעמים

 

ראש למטה

תלתלים נופלים על הפנים

עקב בצד אגודל

יד מושטת אל צד הדרך

להרגיש את האבנים של הקיר

והמתכת של הגדר

והקוצים של השיחים

 

ולא איכפת לי שאני מתנהגת כמו ילדה

והידיים מתלכלכות

כי זה סתם, אתם מבינים

סתם בשביל לתת לי מעוף

כי אתם מבינים?

כבר גדלתי יותר מידי

והפכתי כבדה מכדי לעוף

 

אבל לפעמים אני עדיין מנסה

סתם

סתם כי זה נחמד לדמיין

איך זה היה לו היו לי כנפיים

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 19/4/2015 23:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



גם אני


קשה לי עם זה שקשה לך

קשה לי לראות אותך בלי עמוד שדרה

כל כך אבוד ומבולבל

קשה לי לראות אותך רואה שלילי

רחוק ומנותק, קצת כמוני מסתבר

 

קשה לי עם זה שקשה לך

קשה לי לראות אותך חלש

 

ואני שונאת את זה

אני שונאת את שכשאין לך עוד מה לתת לי

|אני שונאת את זה כשאין לי עוד מה לתת לך|

אני רוצה להסתובב ולברוח

 

אתה מפחד ממני

והאמת, גם אני

 

נכתב על ידי in my recovery , 17/4/2015 11:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)