לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2015    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2015

Go On


רציתי שזה יהיה אתה

שם, בצד השני של הקו

לא איזה חמודי שלא אפגוש לעולם

הקול שלו היה דומה כל כך לשלך

והלב שלי התפרע בתוך החזה

 

אני זזה במעגלים

מאז ומעולם

וגם עכשיו

אני בורחת בראש

לפני שאני קמה והולכת

אולי בשביל להקל על עצמי

לעשות את מה שנכון

בלי לערבב בין הרצון למציאות

 

אני מערבבת בין הרצון למציאות

כדי לא לעשות את זה בדיוק

 

והוא

הוא הדבר הכי יפה שקיים

אבל אם אני לא שלמה זה לא זה

וזה לא ישתנה

 

הוא הדבר הכי יפה שקיים

וקשה לי, קשה לי לוותר על 

כל מה שהיה יכול להיות

אם רק הייתי קצת אחרת

אם רק היית קצת אחר

 

אתה הדבר הכי יפה שקיים

אבל הלב שלי לא שם

אני לא שם

אתה מבין?

 

נכתב על ידי in my recovery , 31/5/2015 10:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כלום זה לא סתם


להרפות

גם מדברים שאין לי עליהם תשובות

ברורות וחד משמעיות

 

_

 

"אוהבים אותך" הוא אמר לי

כל פעם ששיתפתי ופתחתי את הלב

וזה גרם לי להרגיש טוב

בפשטות 

להרגיש טוב

 

לא היו ניצוצות בינינו

אבל מצאתי בידיים שלו חום

שלא מצאתי בהרבה מקומות

הוא היה מקום בטוח שאפשר לברוח אליו

וברחתי אליו בדיוק, שנה ומשו אחרי

 

קיויתי שהסיבות שגרמו לי ללכת

בפעם הקודמת

יתגמדו עכשיו

לנוכח העובדה שגם אני

נגעתי במקומות בהם הוא היה

 

להרפות

להניח ולהמשיך קדימה

בלי להסתכל לאחור

 

אני לא יודעת

להמשיך קדימה

בלי להסתכל לאחור

 

ואני נזכרת בו כל הזמן

אני חושבת עליו כל הזמן

 

והאמת היא שהוא לא מספיק טוב בשבילי

אני מוצאת אותו חלש

כי הוא נכנע, לעצמו הוא נכנע

וזה כבר לא משנה למה זה נחתך

הוא לא מספיק טוב בשבילי

כי הוא חלש

 

ועדיין

אני לא יודעת 

 

להרפות

 

 

והגוף שלי בכאוס

כמו כרע מהעומס

שנמצא בתוכי

בהתנגשויות והמלחמות בתוך עצמי

לנצח את עצמי

 

כי האדם שאני איתו

הוא הדבר הכי יפה שקיים

זה רק הלב שלא שם, אתם מבינים?

 

הוא שאל אותי אם אני יודעת בשביל מה אני חייה

ניסיתי לחשוב מבעד לערפול של התשישות

ותוך כדי המילים התגבשו למחשבות

"בשביל ללמוד ולשפר את עצמי" עניתי 

הוא הביט בי בפנים מורשמות

"יפה!" הוא אמר וחייך

ואז המשיך

"בקיצור, אין לך מושג"

 

לא, אין לי מושג

 

לכל מחשבה בי יש את המחשבה המנוגדת לה

לכל רגש לכל תכונה

ההפך המחולט

 

ובתוכי נוצר כאוס

מכל הבלאגן הזה

שהוא אני בכלל

נכתב על ידי in my recovery , 29/5/2015 10:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סוג ב'


כעסתי

היה לי קשה עם זה שכל דבר אצלם נכנס למערכת של סטיגמות

היה לי קשה עם שהכל היה מסווג לפי רמות של איכות

 

כעסתי על זה שהאח שחזר בשאלה 

וההורים שהתגרשו

והסבא רבא שנולד במרוקו

והוא, שיצא וחזר

שכל אלה הפכו אותם למוצר פגום

 

כעסתי על שאנשים הפכו למערכת נתונים

ונישואים לחישובים סטטיסטיים

 

כשגדלתי

יותר משהיה לי קשה עם זה

היה לי קשה

לגלות שהם צדקו

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 27/5/2015 23:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



with or without you


אוהבת לא אוהבת

אני משליכה את עלי הכותרת

עד שנשאר לי ביד רק גבעול

 

"את אוהבת אותי?"

אתה שואל

והשאלה הזאת צובטת לי את הלב

 

אהבה...

אי אפשר בלעדיה

אבל לבד, היא לא מספיקה

 

אתה מבין?

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 26/5/2015 13:42  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פעם חיינו באמת


אני יודעת שפעם 

השיר הזה היה של מישהו אחר

אבל השיר הזה

יושב לי כאן בדיוק

 

כי אחרי הכל ניצחנו

ולפעמים עדיין אני לא מרגיש שלם

הכוח בידיים מתחיל להעלם

 

אז נישקתי אותך

ולרגע הלב שלי עצר

ונישקת חזרה

זו היתה נשיקה נואשת

כמו פחדנו שאם נתרחק

לא נחזור לעולם

 

ומה אם נתרחק

אני שואל אותך אולי גם את עצמי

הרי פתאום אני לבד בחדר

אני שואל כי את זורמת בדמי

 

ומה אם נתרסק

וכשאלך ממך האם עוד תזכרי

את כמה שאהבנו כשהגשם

התמזג עם הדמעות על הפנים

 

האם זה לא מה שחיכינו לו תמיד?

 

 

 

ועכשיו מה, מה עכשיו

מסמרים ונוצות

ציפור שלא עפה

נכתב על ידי in my recovery , 25/5/2015 10:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)