לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2014    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2014

כנפיים


והאמת היא?

אין לנו שום דבר בטוח בחיים האלה

הדבר היחיד הבטוח זו האשליה

וגם היא, שברירית כל כך...

 

ובכל זאת 

אנחנו מחפשים חזק כל כך

אחר מקום בטוח

 

או אולי זו רק אני?

אולי זו רק אני.

 

"את רוצה להתחתן איתי?"

"כן" אני עונה, הטונים שלנו לא מווסתים

כנראה שהייתי צריכה לקחת נשימה עמוקה לפני

"את רוצה להביא איתי ילדים?"

הוא שואל, כמו מתקשה להאמין 

"אני רוצה שתהיה האבא לילדים שלי"

אני עונה, והוא מחייך

ובעיניים שלו יש אור כזה רך ומתוק

ששמור רק לי

 

אני מחפשת חזק כל כך יציבות וביטחון

והוא, הוא מנסה להסביר לי

שהחסר הוא לא בחוץ, הוא בתוכי

הוא מנסה להסביר לי

שהחסר הזה, הוא אפילו לא בתוכי

הוא אצלי בראש

 

זה נכון ולא נכון

כי אני כן צריכה מקום אחד בטוח

אבל זה לא אומר שמשם אשאב את היציבות שלי עצמי

 

קשה לי עם כל כך הרבה דברים

קשה לי עם דת

כל קשה לי הגדרות

קשה לי עם מחוייבויות

אני רוצה את החופש שלי

הכנפיים שלי יקרות לי 

אני לא רוצה לכבול אותן

נכתב על ידי in my recovery , 27/6/2014 10:02  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סליחה


חברים לא בוגדים באמון של חבריהם

לא, חברים לא עושים דברים כאלה

אבל בני אדם עושים טעויות לפעמים

והרבה לפני שאני חבר, אני בן אדם

 

טעיתי

וזו הזכות שלך לא לסלוח

 

אז אולי זה לא נכון לומר שוב סליחה

וכמה אני מצטערת

וכמה זה כואב לי

לדעת שפגעתי בך

או כמה שאתה חסר לי

וכמה גדול החור הזה אצלי בלב

 

אבל...

הלוואי שיכולתי לומר תודה

תודה על שהיית חבר

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 26/6/2014 11:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מי שאני


הוא רודף אותי.

פשוט רודף

לא במציאות

רק במסך של המחשב

ומשם למחשבות...

יש פצעים שלא מחלימים לעולם

 

"החבר" שכמעט אנס אותי

הכמעט הזה שקרן

כי זו לא החדירה שגורמת לכאב

 

"החברים שלי הם לא חלק ממני הם מי שאני"

הוא לא היה חבר

אבל איבדתי אחד כזה

 

איבדתי חבר

לא בטחתי בו 

ולא בטחתי בגלל כמה שנפגעתי

אני מצולקת

אחרי שסמכתי על אנשים שלא הייתי צריכה לסמוך עליהם

לא סמכתי גם על אלה שכן

לא בטחתי בו וגם לא בעצמי

לא בטחתי בעצמי מספיק בשביל לדעת שזה לא מאיים עליי

ולא בטחתי בו, לדעת שראה אותי על כל מורכבויותיי

לדעת שלעולם לא יעשה דבר שיפגע בי

 

הוא חסר לי

הוא כמו חור אצלי בלב

כי...איך הוא אמר פעם?

החברים שלי הם לא חלק ממני

הם מי שאני.

 


אני לא אוכל לומר לו את כל זה לעולם

לא כי אין לי את האומץ, אלא כי אני מבינה שזה לא שייך

אני מבינה אותו.

 

 

 

אין לי איך לומר לו את כל זה

כמה הוא חסר לי

וכמה אני מבינה הכל עכשיו

אין לי איך לומר לו שוב סליחה

כבר אמרתי פעמיים

ולעזאזל, אני לגמרי מבינה אותו.

 

 


 

אני מתגעגעת אליו עד כדי דמעות 

עד כדי כאב

ולעזאזל, הזמן לא ישנה את זה

זה חלל שישאר שם

איבדתי הרבה "חברים" בחיים שלי

אבל הוא היחיד שהיה חבר אמיתי

והיחיד שאיבדתי בגללי

וכואב לי, כ"כ כואב לי להבין כמה שפגעתי בו

בו, מכולם.

 

אבל למה אמא למה זולגות הדמעות מעצמן?

נכתב על ידי in my recovery , 26/6/2014 10:31  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Is it alright?


הלכתי

רגליי הוליכו אותי

לא ידעתי לאן

 

ושם 

במקום אליו הגעתי

מצאתי כל מה שנזקקתי לו באותו הרגע

וכמו נפקחו עיניי

 

קיבלתי תשובות

וגיליתי שאלות

שלא ידעתי אפילו שהם שם

 

"את חוצה גבולות"

"אני לא חוצה אותם, אני מתקרבת אליהם יותר משאני צריכה

נושקת וחוזרת חזרה"

 

"הוא לא מספק אותך"

"או שאני סתם לא בטוחה שאני יציבה מספיק"

"...הוא לא מספק אותך."

 

תמיד הייתי ככה

בדקתי גבולות

קצת מתוך רצון לטעום

והרבה מתוך רצון לדעת

אני ממקמת את עצמי בהתאם לסיטואציה

זה כאילו אני לא בוטחת בעצמי

אני חייבת להקצין כדי להיות בטוחה איפה אני נמצאת

 

"בסוף יקרה משהו

אי אפשר להתגרות בגורל בלי שיקרה משהו"

יש מחיר לביטחון, כמו שיש מחיר לחופש

"את חייבת לבחור.

את חייבת לבחור, ומה שלא תבחרי יהיה בדיוק מה שצריך להיות"

 

נכתב על ידי in my recovery , 25/6/2014 02:05  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קצת ילדה


אולי זה קצת מהר מידי

תבין, אני עדיין ילדה

 

אני יודעת

ידעתי מהרגע הראשון

הסתכלתי לך בעיניים

וראיתי משהו אמיתי

משהו חזק ואמיתי

 

אבל איכשהו מדיבורים על לבנות לנו בית

לבנות לנו חיים

עברנו ללבנות משפחה

 

תבין, זה קצת מהר לי

אני עוד קצת ילדה

אני עדיין צריכה לבנות את עצמי

ואני רוצה לבנות איתך

אבל...

 

מה אתה רואה בחתונה?

 

אני מפחדת

אני מפחדת כל כך

אני מפחדת שאולי אני לא בשיקול דעת

אני מפחדת שאולי זה עוד מוקדם לי

ואולי זה קצת גדול עליי

אני מפחדת שאולי אני עדיין לא

עדיין לא יציבה מספיק

ואולי זה קצת מוקדם לי

 

אני גודלת לאט

תבין

מתבגרת מהר אבל גודלת לאט

נכתב על ידי in my recovery , 24/6/2014 13:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)