לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I'm just thinking out loud


ועמוק בתוך השקט, נשאר ההד של הצרחה, הצל של הרוח השורקת, המאיימת. עמוק מאחורי הכל, מתחת לחומות, דברים נשארים אותו דבר. נשארת שם ילדה, שאולי קצת שכחה איך לחיות.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2014    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2014

דובים


רודפים אותי דובים

ואני שומרת פילים בתוכי כבר יותר מידי זמן

ולפעמים המשקל של זה מעיק עליי

 

כבר חודשים שלא כתבתי שיר

אני אפילו לא מדברת על לחן

וככל שעובר הזמן

החור השחור שבי גדל

ואני לא באמת עושה שום דבר

נכתב על ידי in my recovery , 27/8/2014 20:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




לילדים יש ביטחון כזה

כזה מוחלט

זורקים אותם באוויר

והם לא מפחדים ליפול

הם יודעים שיתפסו אותם

יש להם ביטחון בבני אדם

הם תמימים וחשופים ובטוחים כאלה

ואנחנו, אנחנו מלמדים אותם ללכת לבד 

ולהתרחק מזרים וממה שמסוכן

כדי שהם יסתדרו בעולם גם כשלא נהיה שם לידם

 

__________

 

אבל זו לא האש ששרפה אותי

ולא הבור שגרם לי ליפול

אלה לא היו זרים שפגעו בי

אלא אלה שססמכתי עליהם יותר מכל

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 27/8/2014 19:04  
הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




יום חופש

האמת שאם התירוץ להברזה שלי לא היה אמיתי

...הייתי ממציאה אחד

 

האלוס ואלגוס, שלבקת חוגרת, אנגינה פקטוריס, הייתי מוצאת משו 


 

 


 

 

יום חופש

אולי עבודה שווה רק בשביל ההרגשה של החופש

 

ואני ארפה קצת מהכל

 

ארגיש הרבה יותר אישה הרבה יותר יפה

הרבה יותר ח ו פ ש י ה

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 27/8/2014 12:09  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אפלטוניה


"אתה יודע? אני מרגישה איתך בבית"

"אפילו ככה? כשאנחנו כמו שני הומלסים על ספסל??"

"אפילו ככה"

"אז יאללה, בואי נתחתן, זה יחסוך לנו בית"

"יאללה. תבחר ספסל"

"מה, למה לבחור? אפשר לגוון. תחשבי, אין שכירות, אין ארנונה, אפשר כל לילה על ספסל אחר!

ואת יודעת? אם תרצי לילה ממש מעניין, אפשר לישון במגלשה...אפילו על הקרוסלה

...

...היי, אם נלך לישון מסובבים על קרוסלה ובבוקר נקום ונסתובב לכיוון ההפוך...יש מצב שבשלב כלשהו נראה ישר!"

 

 

אני מניחה עליו ראש, הוא משחק לי בשיער

וברגעים האלה כל הצרות נעלמות

אני לא פותחת הוא לא שואל

אנחנו נעלמים לתוך הרגע

ואני מרגישה בבית

כמו שאני לא מרגישה בשום מקום אחר

כמו שאני לא מרגישה עם אף אחד אחר

 

כמו פעם

לפני שהוא הפך "רכוש צהל"

היינו יושבים בפארק מול הבית שלו

או בגינה הירוקה מתחת לבית שלי

מתרפקים אחד על השני

צוחקים על הציפורים שמשתינות עלינו מלמעלה

עושים סלפי עם פרצופים מצחיקים

משחקים מלחמת דגדוגים

 

 

וכולם תמיד אמרו שעוד נהיה ביחד

ותמיד אמרנו שהם לא יודעים על מה הם מדברים

אבל בין שנינו, כבר בנינו לנו בית

כי בינינו, אנחנו יודעים שיהיה לנו טוב ביחד

אנחנו מגדירים את עצמנו כידידים או כאחים

אבל את האמת? הקשר בינינו מעולם לא היה ניתן להגדרה

 

אם היינו עוצרים ומחפשים הגדרות

היינו מצמצים את הדבר היפהפה הזה שיש בינינו

 

.

 

ואיתך, מרגיש לי בית

זה לא התאהבות

זו אהבה מזן אחר לגמרי

אף אחד אחר אולי לא יבין את זה

אנחנו זן נדיר, אתה יודע את זה

אם היית קורא את זה עכשיו היית אומר "את אוהבת להביך אותי, נכון?"

 

 


 

 

זה סיפור על אהבה בין גבר לאישה

שאוהבים הרבה מעבר לאהבה של גבר ואישה

זה סיפור על אהבה שמנצחת

בעולם שלא מאמין באפלטוניות

זה סיפור על חברות כנה ועמוקה

 

זו אהבה שאינה תלויה בדבר

 

 

"יאללה, מתי חתונה??"לשון

 


ג'ינג'י?

-אני אוהבת אותך!!!!

 

 

 

נכתב על ידי in my recovery , 27/8/2014 01:28  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני צריכה לקנות אופניים.

אופני עיר כאלה עם סלסלה יפה

ואז לצאת לקנות בגדים

אני עדיין לא יודעת איך אני אעשה את זה

אולי אני באמת אעבור לקניות באינטרנט

אבל הנקודה היא שאני צריכה בגדים חדשים

לא איכפת לי איך זה יקרה

ואז אני אצא יותר

אני אכיר אנשים חדשים וארים צ'ייסרים לחיים הטובים

 

#מרגישה הרבה יותר עצמי

 

אני אהיה בסדר :-)

נכתב על ידי in my recovery , 24/8/2014 14:13  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של still me ב-26/8/2014 02:30
 



לדף הבא
דפים:  

כינוי:  in my recovery

בת: 28



מצב רוח כרגע:


12,342

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לin my recovery אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על in my recovery ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)