לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Food and Inner Peace


שמישהו יגיד לי את הדברים שאני רוצה לשמוע.

Avatarכינוי:  notyou

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2017

שתי מעלות


רק רציתי לעדכן שסידרתי את הדירה וסוף סוף יש לי ארון שאני יכולה לשים בו הכל ואני מרגישה כמו אדם חדש.
כמה שינוי זה פשוט לסדר את הדירה. אחת בלילה ויש לי אנרגיה עכשיו לשבת ללמוד, ממש עכשיו.
למרות שביטלתי שיעור היום כי לא הייתי מוכנה אליו, וזה בערך הכי נורא שאני יכולה לעשות, אני חושבת שבעזרת השלמת שעות שינה דברים יסתדרו.
הבחור שהיו לי איתו שלוש פגישות בלבד משום מה מופיע לי במחשבות מדי פעם. מאוד מעליב שאני לא יכולה לשכוח מהשטות הזו כבר.
אני מניחה שזה בגלל שאנשים חדשים לא נכנסים לחיים שלי, לכן אני פשוט חושבת על הישנים. אני בטוחה שהוא כבר שכח את השם שלי ומצא לעצמו חברה יפה וחכמה ומקומית.

wallpaper and lockscreen image


אכלתי הערב כמות אדירה של ירקות, מרגיש נפלא.
מוצאת את עצמי ממש מועסקת במראה החיצוני שלי. אני פשוט חושבת כל הזמן על איך למשוך יותר תשומת לב ולהראות יותר מגניבה. מביך, אני יודעת. אבל כניראה התת מודע שלי כבר מגיע למסקנה שאם אני אתלבש כמו שק כמו שאני אוהבת להתלבש רוב הזמן וכמו שאני באמת עושה בישראל, אני פשוט אמשיך להיות הגוש האפור שאני ואף אחד בחיים לא ישים לב שאני קיימת ושיש לי אישיות ושיש לי דברים להגיד ומחשבות משונות וגם כאלו לא משונות במיוחד. אני לא רוצה להיות מודאגת מהמראה החיצוני שלי, אני באמת שונאת את זה.
מתחילה להתרגל לבדידות. לעשות הכל, ממש הכל - לבד. לא לדבר הרבה, לבלות את החגים והסופשים בחברת עצמי. בינתיים אני לא מנצלת את הזמנים האלו כמו שצריך. במקום לעסוק בפעילויות בונות כמו קריאה, למידה, ספורט - אני בעיקר אוכלת, ישנה, מתמכרת לרשתות חברתיות וכותבת פוסטים ארוכים וחסרי כל השראה.


design and interior image



למרות שמתחשק לי להיות פרודוקטיבית עכשיו אני אלך לישון. כי אני כניראה נכנסת לפאניקה כי אני פשוט ישנה מעט מדי, ואני זקוקה להרבה יותר שעות שינה.
באלי כבר שאבא יבוא ונתחיל לסדר דברים ושלאט לאט הדירה שלי תהפוך למושלמת.

sky, nature, and photography image

נכתב על ידי notyou , 30/11/2017 23:00  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים , המשועממים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לnotyou אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על notyou ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)