לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Cave


Yes,I like caves.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2021

זאת הפעם האחרונה


היה לי סופ"ש מצויין,באמת שנהנתי.

 

חגגנו יום הולדת בקאמפינג בצפון ושתינו כמו חולארות ובאמת שהיה כיף.

 

אז למה פעם אחרונה?אני לא מתכוון להיות יותר בקרבתו של אקס של אחותי,שהתנהג אליה בצורה פשוט מטומטמת.למה הזמנתם אותה להצטרף?בשביל לצחוק עליה כל הטיול?על זה שיש לה חבר ובכל זאת הסכימה להצטרף רק כי הזמינו אותה?וואלה כן.הזמנתם אותה והיא שמחה לשבת קצת עם החבר'ה אבל לא להיות המושא של הצחוקים שלכם כי האפס הזה נפגע שיש לה מישהו חדש.

 

ונמאס לי מהריבים ביניהם.נכון,יש חבר אחד שהוא טיפה פאלופ ומתנהג בצורה מטומטמת ודופק טיולים.למה אתם ממשיכים להזמין אותו?בשביל שאני שוב אפריד מכות?חלאס.

 

היה נחמד לרוב והיה כיף בכל הטיולים למרות כל הדפקות,אבל דיי.הגיע הזמן להגיד "היה טוב וטוב שהיה".

נכתב על ידי The Shmock , 17/11/2021 16:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי:  The Shmock

בן: 29

MSN:  I wish,but fuck me right?



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

14,428
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shmock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shmock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)