לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Cave


Yes,I like caves.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2024    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

Night Warriors: Darkstalkers' Revenge


אז הנה אנימה שמבוססת על משחק שנועדה נטו לקדם את המשחק בלי המון היגיון בעלילה או סביב מה באמת האנימה כי זה לא באמת משנה כל עוד יש דמויות ומתקפות המשחק.

 

By far הדבר הכי טוב פה זה הסאונדטראק.

 

ככה הסתיים כל פרק:

נכתב על ידי The Shmock , 5/12/2023 14:44   בקטגוריות אנימה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Citrus


אז,סיטרוס.

 

מי שמכיר אותי (או קורא פה) יודע שיש לי סוג של "טעם" כשזה מגיע לאנימות.אנימות כמו זאת רחוקה מאוד מהטעם שלי,מאוד רחוקה.הורדתי את האנימה הזאת והתחלתי לראות אותה כי הייתי בטוח שיהיה הרבה ציצי.לא היה.

 

יודעים מה כן היה?
לסדום בראבק בין אחיות.

 

אה ולא זה הנטאי,אבל אני מניח שהבנתם את זה כשאמרתי שלא היה ציצי.

 

מדובר באנימת דרמה רומנטית,אבל נטו.לא קומדיה רומנטית אלא דרמה רומנטית נטו.אני מתקשה להבין מה גרם לי לרצות להמשיך לצפות מעבר ל3 פרקים.אני בעיקר מנסה להבין מה עבר על מי שכתב את זה.אני יכול לשבת ולנתח את הדמויות הראשיות במשך 4 שעות בכיף,אבל אני נורא בספק שזה מה שהכותב כיוון אליו או חשב עליו בעצמו.

 

אנימה מוזרה בקיצור.

הנה הפתיח:

נכתב על ידי The Shmock , 19/7/2023 02:13   בקטגוריות אנימה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Drifters


האמת?אני מתבאס.האנימה הזאת לא גמורה,היא באה בחלקים והייתה כ"כ טובה אבל זה נגמר בזה שזה לא נגמר.אני התחלתי לראות את זנ בתחילת הגל הראשון של הקורונה,הורדתי את הפרק האחרון וחיכיתי 3 שנים לראות אם יצא עוד ולא יצא.

 

מדובר באנמת פעולה מצויינת שמתרחשת בעולם פנטזיה שמשום מה כל מיני אנשים מהעולם שלנו בתקופות שונות מגיעים לשם.הם הDrifters והם יפרקו לכם את הצורה.

 

למרות שאני מתבאס יש בי תקווה קטנה שיהיה המשך וסוף לאנימה הזאת.

פתיח:

נכתב על ידי The Shmock , 26/6/2023 01:39   בקטגוריות אנימה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



California Crisis: Tsuigeki no Juuka


אני כבר כמה שבועות חושב על מה לכתוב ואנימה שזה הרגע סיימתי נראה לי כמו אחלה נושא.

 

מדובר בעוד סרט אנימה משנות ה80.סרט ova (לא פורנו!) תוצרת 1986.בגדול הסרט מדבר על נערה (לדעתי) בת 17 לכל היותר שנתקלת בבחור ואיכשהו הם מוצאים את עצמם מרדף צבאי ברחבי קליפורניה והסוף הוא סוף פתוח.

 

מה שמיוחד בסרט הזה זה הסגנון.ציירו אותו בסגנון של קומיקס אמריקאי אבל גם רואים שזה ללא ספק גם אנימה.בכללי מי שעשה את הסרט הזה שם דגש לא קטן על התרבות האמריקאית ברקע,שמים לב שזה לא יפן וזה לא מרגיש כמו יפני שמנסה לעשות חיקוי של אמריקאי.

 

את מוסר ההשכל או את התכלית של הסרט לא הבנתי,אבל עם זאת הוא לא שיעמם אותי.לדעתי הוא לא ישעמם גם אתכם ולכן אני ממליץ עליו.יש אותו באורך מלא עם כתוביות באנגלית ביוטיוב.

 

נכתב על ידי The Shmock , 7/8/2022 02:41   בקטגוריות אנימה  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



Dragon's Heaven


סרט אנימה קצר תוצרת 1988.אני אישית מאוד נהנתי ממנו והוא ממש חמוד,אבל הייתה לי בעיה אחת עיקרית איתו:

 

הרגיש לי כאילו אני צופה בפיילוט לסדרה שמעולם לא יצאה.הכל הרגיש מזורז ולא עם המון הגיון אבל בכל זאת חמוד נורא.כאילו אני צופה במוצר לא גמור וזה קצת באסה..אבל בכל זאת נתתי לזה 8 מתוך 10.

 

בכל זאת הייתי ממליץ לאוהבי אולד סקול וחובבי אנימות mecha

הנה לינק:

נכתב על ידי The Shmock , 2/6/2022 14:09   בקטגוריות אנימה  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
Avatarכינוי:  The Shmock

בן: 29

MSN:  I wish,but fuck me right?



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

14,387
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shmock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shmock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)