לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Cave


Yes,I like caves.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2024    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2024

נמחק לי הפוסט


אז השבועיים האחרונים היו כמו חדש.

 

 

הייתי מאושפז שבוע שעבר ופספסתי את האנימסטורי בירושלים.ממש בניתי על זה.

 

אני צרוד כבר שבוע אבל אהיה בסדר.

 

 

כשהיה לי 39.2 חום ג'וני בראבו היה אצלי בהזיות,מהההזיה הכי מוזגה אצלכם?

איך היה הכנס?

נכתב על ידי The Shmock , 17/8/2024 17:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פיוז'נקון 2024


שמתי לב שהנה אנ

י בהרבה יותר כנסים משנים קודמות,במחינתי זה אחלה דבר.

היה ממש נחמד,למרות שכמעט ולא היו קוספליירים לצלם נהנתי סה"כ.

הייתי אמור לבוא עם האשדודי אבל תקעו לו קטע מסריח בעבודה.אפילו הזמנתי לו כרטיס,יצא שפעמיים הייתי בין ה200 קונים הראשונים ויצא לי 119ש"ח כל כרטיס.הוא מתכנן להחזיר לי על הכרטיס אבל זה עדיין באסה.

פנאל מדובבים שבבר אותי מצחוק.מסתבר שהמדובב של מקיטה (ווג'יטה) הוא גם המדובב של מר קראב והקפטן והוא החליט להפוך כנס של דרגון בול לכנס של בובספוג.פשוט נכנס לדמות של הקפטן וכולם שרו איתו את הפתיח העברי של בובספוג ונקרעתי מצחוק.

פאקינג מלך.

https://www.youtube.com/watch?v=FJqGirLjQn4&ab_channel=YuusukeTakahashi

נכתב על ידי The Shmock , 2/8/2024 14:19  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  The Shmock

בן: 30

MSN:  I wish,but fuck me right?



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

14,515
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shmock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shmock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)