לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My Cave


Yes,I like caves.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2021    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2021

יומיים של ריקבון


חמישי-שישי הייתי במיטה.לא עשיתי כלום חוץ מלישון,לאכול,להיות קצת בטלפון ואתמול שטפתי את הרצפה בבית וגם זה כי אמא שלי ביקשה שאעזור לה.

 

אם לא הייתי עכשיו בעבודה כנראה הייתי ממשיך להירקב במיטה כמו איזה פגר.

 

לאחרונה איבדתי חשק להכל,אפילו לא הדלקתי את המחשב כבר כמה ימים.

נכתב על ידי The Shmock , 30/10/2021 14:13  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא יודע מה לספר


מצד אחד בא לי לספר לכם על הסופ"ש היוצא דופן שהיה לי,מצד שני על הלימודים שאני מתחיל ומצד שלישי מני הרטיח לי את העצבים.

 

יודעים מה אני שונא?פליימרים.לא יכול לסבול פליימרים.אלף פעם אמרתי לו שהוא בלתי נסבל במשחקים כי הוא מתנהג כמו ילד קטן.וכשאני אומר "אלף פעמים" זאת לא הגזמה כי אני אומר לו את זה מאז 2012 בערך כשהתחלנו לשחק אונליין ביחד.

 

היום פשוט דפקתי leave.אני לא קונה משחקים בשביל להתעצבן,אלא בשביל להנות מהם.נכון,אני לא השחקן הכי טוב או אפילו סביר אבל מעולם לא הייתי באמת טוב בשום משחק.זה לא חדש לאף אחד ומי שלא טוב לו מוזמן לשחק עם מישהו אחר והכל סבבה.ורק אחרי כמעט עשור של משחקי אונליין למיניהם נפל לו האסימון שאני מתכוון למה שאני אומר.

 

במשחקים פחות תחרותיים הוא פשוט עושה rush לכל דבר ולא בזין שלי לרוץ אחריו משחק שלם.אני משחק באיזי שלי,יש סיבה שאני לא מזמין אותו או אף אחד אחר לparty כשאני משחק משחקים מהסוג הזה.בודדים המשחקים שאני משחק בקבוצות,אני לרוב שחקן סולו.

 

לפחות עכשיו הוא לא יציק עם כל משחק 2 בערך שהוא החליט לקנות

נכתב על ידי The Shmock , 12/10/2021 00:56  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  The Shmock

בן: 29

MSN:  I wish,but fuck me right?



פרטים נוספים:  אודות הבלוג

14,366
הבלוג משוייך לקטגוריות: 20 פלוס , משוגעים , ספרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Shmock אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Shmock ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)