לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ממתקי אפרסק

מזקקת את ההוויה למילים

כינוי:  Peachiee

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני טיזרית?


כולה הבעתי פליאה בפני בעל הדירה שלי על עבודת הכפיים בבניית הרהיטים שלו

(לאחר שאשתו נזפה בי על השארת מזגן דולק בדירה)

 

בסך הכל החלפתי מבטים עם סלב סוג ב' בפתיחת מועדון 

(עם רכינה קדימה בשמלה נדיבת מחשוף במועדון סאדו)

 

כולה ביקשתי מידיד שלי שיעשה לי נעימי בשיער

(והתענגתי על הזקפה שלו שהתעוררה במקביל)

 

בסך הכל חייכתי לבחור שהראה לי את הדירה 

(שהציע לי אחר כך לבוא להמשיך את הערב ועשיתי לו מספיק רגשי כדי שייתן לי קדימות על הדירה)

 

כולה הקשבתי לעורך הדין כשהוא בא להסביר לי משהו בערב

(בשמלה קצרה ועקבים וישבתי בסיכול רגליים)

 

בסך הכל הצעתי לידיד בסיני שנשלב את המאוורר שלי ואת החשמל בבקתה שלו

(והלכתי לישון אצלו בבקתה עם תחתונים וגופייה)

 

כולה קפצתי לדבר עם הקולגות בחדר

(כדי לספר על הסקס המדהים שבגללו אני מתקשה ללכת)

 

בסך הכל לבשתי גופייה מנומרת לעבודה

(בעלת בד שקוף)

 

כולה ביקשתי לשמוע את קולו בשיחת טלפון לפני הדייט

(גומר בשיחת סקס)

 

בסך הכל ביקשתי שייצא מוקדם יותר מהעבודה כדי שנוכל להיפגש

(ושלחתי לו תמונה שלי עם דילדו בפה ומבט ישיר למצלמה)

 

אז תגידו לי אתם

אני טיזרית?

נכתב על ידי Peachiee , 10/8/2019 21:30   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Slice Of Insanity ב-10/8/2019 23:00
 



מה עשית לי?


החברות שלי שנאו אותך מההתחלה

גם זו שהוצאתי מחיי

ולמען האמת, הן לא היו מתפלאות אם הייתי אומרת להן שהרגשתי שאתה צרות מהפעם הראשונה שדיברתי איתך, כשעלית על התרמית של השם שלי וקישורו לחיי

זו שהושבה לחיי על הולד אמרה לי שהיא סיפרה למטפל גוף הנפש ששהה אצלה בשבת עלי ועליו על מה שהוא עשה לי, והוא סינן כל כך הרבה קללות כששמע איך הגיב לי ומה עשה האדם שהיה מעין הקשר הראשון שלי עם גבר

וזה היה מדהים לגלות את זה, כי ידעתי שהוא עשה לי נזק

אבל לא שהוא נתפס ככה על ידי אחרים ושגם מטפל תמהה לשמוע את יחסו כלפיי

רק אודה לעצמי תחילה, על האומץ שהיה לי לנתק אותך מחיי, אדם בעל הרס עצמי ונהנתנות ברמה כה גבוהה, עד שהוא משתלט כך על אספקטים רבים בנשים שתחת חסותו ובועל אותם ללא רחם

אמנם הייתי בת עשרים טיפשונת וחסרת ניסיון, אבל עובדה שיכלתי לך

גם כשבתשת בי ובאמון שנתתי בך כשבחרת להתרחק בשל האגו השברירי שלך, לא היית שם למרות שקרוב לשלוש שנים פערת לי בכוח את בית החזה והדבקת לאחר מכן צלעות שבורות. כזה אתה, לא מצליח להתחייב ולהיות של מישהי ללא סימני שאלה, דפוק מדפוק שאתה, אבל דורש ממנה את כל מה שאתה לא יכול לתת: אמון, חשיפה עצמית, פתיחת דלתות ביתך, לשתף על החיי והרגעים השפלים והמעצבים שבהם, להיות שם ללא חשש ומורא כי תהיה שם לתפוס

ונחש מה, לא רק שלא היית אלא משכת בשיערי כדי שאפול והלכת לטייל, תהית למה אני מוכנה להיפתח אליך בשנית כשהרגשת שמקומך התערער

זוכר שניסית גם אתה ללמד אותי לחבק ליותר משתי שניות? דרשת נשיקה לפני המציצה, שאדבר איתך,שאבכה מולך ואהיה הכי כנה ואמיתית ואדבר, הו כמה שביקשת שאדבר

היית הגבר היחיד שנלחם עלי, שאמר לי פנים אל פנים בדיוק עד כמה ההתנהלות שלי איתך קשה, כמה גבולות הצבתי לך ועד כמה אני מרחיקה ממני אנשים, תיקנת לי את הדיבור, אמרת לי כיצד להגיב ולימדת אותי סבלנות מהי

איך זה מרגיש להתקפל אחרי ריב כשאת כאובה רק כדי לקרב את הצד השני, ומהי קונטרה אינטלקטואלית

יכולת הניתוח שלך, הקריאה, הדרך שבה הבנת אותי לפני שהבנתי את עצמי והיד החמה שנתת לי בכל הכניסה שלי לעולם המיני, החיבור שנתת לי להרגיש לעצמי ולמה שרציתי להיות מבלי להרגיש רע על זה

זוכר שתמיד הזהרת אותי מאנשים שעלולים לנצל אותי? אז אתה היית המסוכן ביותר, זה שהרעיל לי את הדם, שזרע בי כל כ הרבה חשדות בכל מי שסביבי, אתה יודע שבגללך אני מפחדת להיפתח לאנשים? שאני מרגישה שברגע שלא יתאים להם ולאינטרסים שלהם הם ילכו ויזרעו כל כך הרבה הרס, כאב ורוע בנשמה שלי, יקיזו ממני מילות ארס וגועל שיראו ולו במעט את כל החרא שגרמת לי להרגיש.

בחיים לא בכיתי ככה בגלל גבר, ומילה אחת שלך יכלה להפוך אותי, להקיז את כל הדם מלבי ולגרום לי לתהות איך לתקן את זה כדי שתהיה, כדי שהמבט הנוקב שלך לא יתנער ממני. מבטיחה לך שגם לא אבכה ככה יותר

הרי אני לא מסוגלת

את השנים הנהדרות בחיי תפסת, את הבחורים המעולים שיכלתי לצאת איתם ובאמת לקבל מהם את כל החבילה לקחת ממני, לא אמרת לי מעולם לא אבל עצם העובדה שהייתי צריכה לדווח לך, להתחייב לא לעשות שטויות ובאיזשהו מקום הרצון החולה שלך שאשמור על עצמי מנע ממני לעשות כל כך הרבה טעויות שהייתי צריכה לעשות, הרי אולי זה בעל שם האריה היה צריך לקבל ממני על הראש, אולי לא הייתי צריכה להיות שקולה, לא לברור, לא להיות מסופקת מינית ולראות הכל בצורה ברורה... אולי הייתי פותחת עבור עצמי אפשרויות שהיו מביאות אותי ללא להיות לבד, לא לדמם פחד וחוסר אמון באנשים.

ידעת שאני לא יכולה להגיד לך לא

ידעת שאתה כל כך חשוב לי

למה לא קטעת את זה בעצמך?

למה היית מוכן להקריב אותי לשם הנוחות שלך? אז מה שכל חור שלי תמיד חיכה לך חם ומזמין

אז מה שהיית צריך מישהי צעירה בעשור עם מסלול חיים כשלך שתעריץ?

אז מה שרצית לקבל את ההתמסרות שלי ללא גבולות?

אז מה יא בן זונה שכמוך?!

למה נשארת שם

למה ירדת עלי

למה השפלת אותי

למה ביזית אותי

כשכל מה שעשיתי היה להזדיין עם בחור אחר אחרי שאיחלתי לך בהצלחה עם הנשלטת הקודמת שלך

כשלראשונה בחיי, כששברתי את האידיאל שלך של בתולה זכה וטהורה וכשהפכתי לחתולת מין, והייתי צריכה שתתמוך בי בעטת לי בפרצוף?

ראיתי את המייל שלך בינואר, זה ששלחת לי מהמייל שאתה חושב שאני לא מזהה כשלך ולא מספימה גם אותו, ואתה בטמטומך ובהתעקשות שלך ממשיך להטריד אותי ולחשוב שזה באמת עניין של זמן?!

זמן? זמן ירפא את זה שאתה חרא של בנאדם? שחרבנת לי כל תקופת מבחנים

שבזבזת לי זמן יקר עם סבתי, כשהייתי מתקתקת פגישה איתך כדי לראות את הזין המכוער שלך

שבגללך כמעט פספסתי את השיחה האחרונה מאבא שלי

מה ירפא את הזמן שלקחת לי מהם יא בן של זונה אדיש שממשיך לזרוע הרס בבחורות בנות עשרים ולזיין מהצד כשאתה לא מצליח לזרוק את הפריג'רית שלך מהחיים כי נוח לך שמישהו אוהב אותך ושם בשבילך [אה, כמוני רק בגרסת החיים האמיתיים והנורמטיביים שאתה מעמיד פנים שיש לך] מה ירפא את האופי המחורבן והפאקינג הרס העצמי שלך שאתה מעביר ומחדיר לכל אישה אחרת שאתה מכניס לחייך בגלל הגרגרנות המסריחה והאימפוטנטית שלך? זו שנובעת מכך שכל כך דפקו לך את הלב האשכנזי המסריח שלך עד שאתה לא יכול לאהוב כמו בנאדם ולפחות מנסה לפזר את זרעך לבטלה בכל חור שייפול שבי למילים שלך

מה?

זמן?

אולי נסתפק בזה שתעוף לי מהחיים ותיקח איתך כל זכר שלא קשור לסקס איתך

how bout that asshole?

אשכרה התעקשת לישון איתי כפיות, במיטה שלי, יודע שבכל לילה איתך לא הצלחתי לישון כמו שצריך כי לא היה לי נוח איתך?

ידעת שהייתי מתבאסת כשהיית מבקש לצאת מדמות השולט שלך ומבקש מציצות בזמן משחקי כדורסל, בזמן אופרה, מסאז'

ידעת שלא הייתה לך זכות לדרוש ממני התמסרות לחבר ולגבר שאני אוהב כשלא יכולת לספק את זה אצלי אז במקום זה נתת לי להגשים לך את זה באמצעות פנטזיה מינית, בעירום, כדי שאיכשהו החרא הזה של האהבה יתחבר לי באמצעות הסקס כמתווך

ידעת שכשזיינת אותי היה נמאס לי ורציתי שזה יהיה עם חשק? עם מישהו שאני באמת אוהבת ושהבנתי באותם הרגעים שכל האמוק והאטרף שהיה לי על הזין שלך נרגע אחרי שקיבלתי את המנה שלי וידעתי באותם הרגעים שאני פשוט לא יודעת איך לצאת מזה, כי החיים בלעדיך נראים לי כל כך קשים

אני לא שונאת אותך

אני בזה לך וסולדת ממי וממה שאתה מתיימר להיות

והלוואי שיכולתי להזהיר כל אישה שתתרחק ממך חתיכת מתעלל רגשי ואלים שאתה

אם תקרא את זה, תדע שהכל נכתב בדעה צלולה, שאני מקווה שתגרום לך להבין שבפעם הבאה שוב תספים את חיי בנוכחות המבאישה שלך זה ייגמר בהרחקה שאדאג שתיאכף ביננו

נכחת בחיי יותר מדי זמן, השארת לי בנשמה יותר מדי רפש, ומעבר לכך שמגיע לי להתנקות ממך, תבין שהתפקיד שלך נגמר מזמן

כבר אז כשרבנו בקיץ לפני שנתיים

הייתי צריכה לבעוט אותך מחיי 

 

מצחיק היה לראות היום את התגובות שיש לאנשים שמתכתבים איתי בפעם הראשונה פנים אל פנים

נהדרת שאת בחורה חדשה שנכנסת לחיי ושהתיישבת לידי בתרגול

הבעות ההפתעה שלה גרמו לי להבין כיצד נראה מי שאני פותחת את עצמי בפניו ללא מעצורים

והצחקת אותי בנקודת הדמיול לסבתי שאני הייתי היחידה שיכלה להשיב לה

גם כשאילצתי אותך להתחבק ללא רצונך, וקצת הפשרתי אותך

יום יבוא וננהל דיון מעמיק על הלא לב שלך שהוא הכי לב בעולם, לבינתיים הלכת לעכל אותי ואת האמת שאת חטפת ממני בפנייך

 

נכתב על ידי Peachiee , 26/4/2017 01:45   בקטגוריות ביקורת, שחרור קיטור  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Peachiee ב-21/5/2017 18:39
 



צרה שמתחילה באות א'


היית נחמד היום לחברה שלי

והיא מרוב תדהמה התקשרה לדווח לי שאמרת לה שלום

גורמת לי להבין שלמרות שאתה דייר מוגן בראש שלי

מעולם לא שמעתי את קולך

 

ראיתיך לבוש, מכוסה זרועות

המוזיקה השבטית שמתנגנת באוזניי

לצד חוסר יכולתי לפרוק את עצמי כהרגלי ביום שישי לאור ריבוי המטלות

מביאים לכך שפשוט אגיד זאת

אתה לא יוצא לי מהראש

מהרגע שראיתי אותך מביט בי בצורה שבערפל האלכוהול נראתה לי קצת שונה

והיינו כמעט באותו גובה, כשכבר לא נראית כגוליבר גבוה ומאיים

אלא כמו כל שאר הבחורים שאני מביטה בהם בגובה העיניים

אתה ממשיך לזיין לי את המוח והקרביים

 

אני רואה אותך עומד שם ומדבר איתן

בעודך רוקד, מוציא את כל החייתיות הפסיכית שבתוכך

ועצם העובדה שהיום קפצת לבקר במפתיע במכון

גרמה לי להודות לאל שהתחושה שלי עדיין לא חזרה לכפות הרגליים בגלל העקבים

ושבחרתי לא להתאמן היום ופספסתי אותך

כשעברת לידי בכל הפעמים שלשום

מלמלתי את כותרת הערספואטיקה שחיברתי במקלחת

בעודי שטפתי את השיתוק של גפיי למראך

וקידדתי אותך במוחי למישהו מצחיק

 

יש לך עליי השפעה מכשפת

ולא משנה כמה אנסה להתעלם מזה

בחיים לא הייתי מנסה לסובב אותך כמו שעשיתי כמעט לכל בחור בחצי השנה האחרונה

כי אני לא מסוגלת

אתה הופך אותי לחלשה

נטולת יכולת להתנגד

ברגע שתוריד אותי על ברכיי

אבקש עוד בעודי פותחת ללא הכרה את הרוכסן שלך

 

האחרון שדיברתי איתו ונשא את שמך

חימם את לילותיי הקרים

והצליח להגמיר אותי במילותיו פעם אחר פעם

עד שאמר שהוא רוצה יותר

ומאז הפסקתי לענות לו לשיחות

 

אתה צרה צרורה וארורה

שמתחילה באותה האות שנכללה בכל בחור שהתעסקתי איתו

וגם בפרויקט העתידי

האות הראשונה

שגומרת לי את החיים

 

האצבעות שלי מעקצצות להוריד שוב את הטינדר

רק כדי להחליק אותך ימינה לחיי בצורה יותר ממשית

בעודי מתעלמת לחלוטין מניסיונות העבר הצורמים

ומהאינטואיציה המדממת שלי שזועקת שאתה לא בכל כך הרבה מובנים

שאתה בדיוק הרעל הזה שנמשכתי אליו ונכוויתי ממנו פעם אחרי פעם

נר חנוכה שלי, מה אעשה איתך?

חוץ מלשבת לך על הזקן, וליילל, ולזעוק וליצור איתך חיים וגיצים שישרפו את שנינו

אני יודעת בכל איבר ונים שבי שאתה לא מתאים לי

שגם אם יכולת להתאים לי, התחושות שאתה מעורר בי אינן ראויות לי עוד

שאני התבגרתי ונמצאת בשלב אחר בחיי

אז תגיד לי מדוע

מדוע אני מביטה לכל עבר כשאני בלימודים, במכון, במסיבה שיודעת שמשותפת לכלל הסטודנטים במוסד האקדמי שלנו

למה אני מייחלת שתצוץ לי בפייסבוק

שבאיזשהו שלב תעמוד מאחוריי ותדביק את ישבני לזכרותך

תחכך אותי בך ותלחש לי לאוזן שאתה הולך לפתוח לי את המעיים

להשתקע שם ולא לצאת עד שקירות נשיותי ירעדו ממך פעם אחר פעם אחר פעם

עד שאתחנן לקצת הפוגה

שכמובן לא תתן לי

 

אני אכתוב ואפרוק זאת בצורה הכי גשמית שאוכל

אני רוצה אותך

כל כך רוצה שמישהו כמוך, ברמה שלך, יסתכל עליי

יגרום לי להבין שאני יכולה להשיג שכמותך

ולגרום להם לרדוף אחריי כמו כל בחור נגיש אחר

כי אני, בדפיקותי הפרפקציוניסטית

רוצה את הכי הכי- הכי גבוה, הכי מגודל, הכי מופרע, הכי מחשמל, הכי מושך

זה שכולן מקרקרות סביבו ובא אלי כי הוא רואה את מי שאני

אני רוצה שתזיל ריר בגללי,שלמראי תשכח איך לדבר ורק תתחנן להביט בי עוד ועוד

אני רוצה שתתמכר אלי עד שלא תוכל להוריד את עיניך מהתמונות שלי בראשך

שבכל רגע נתון תפגין את החשק שלך ותצמד אליי עם הגוף המטורף שלך

תגרום לי לראשונה בחיי להרגיש קטנה ותפרק אותי כמו שבחורות בגובה שלי צריכות

עד שאצלע יום למחרת

ואז תחזור שוב להטביע את עצמך בתוכי

גרום לי לטפטף אותך בין הירכיים, והשפתיים ומכל אזור בגוף

תעטוף אותי בחשק שלך ושל מה שאני עושה לך

כוס 7\24, זה מה שאהיה לך, אצבעותייך לא יצאו מראשי ומנרתיקי

ויהיו תמיד רטובות ממה שאתה בעבורי

ראשך יעבור לראשי, מחשבותייך ימצאו את עצמן אצלי, ומחשבותיי ימצאו את עצמן אצלך

אני רוצה להיות הסלע שעליו הגלים של חייך יישברו ויתאחו מחדש

אני רוצה להחזיק אותך, את הווייתך וגופך בין עשר אצבעותיי, ללחוץ עד שתשבר ביניהן ולהרכיב אותך מחדש, מבלי שתשים לב אדביק את חתיכותייך ברוק שלי ואחתום אותך בנשיקה.

 

אתה לא לי

אבל אם הייתי אני אחרת

ואתה היית אחר

זה מה שאני רוצה

 

אז עכשיו אחרי שסיימתי לסחוט את המוגלה שהצטברה לי בפצע 

אסגור את הקיא המילולי שלי

בכותרת שנתתי לך, זו שגרמה לי להפסיק לקפוא לידך

ולהמשיך לרקוד כאילו אין אותך לידי

כך אמשיך לקודד אותך

כשהאזור שלך בראשי קצת התנקה והתפנה

אמשיך לזכור אותך בחיוך שיעזור לי לחתום את כל מה שיצא ממני פה

ולחזור לנהל את חיי

ולהגדיר את מקומך בצורה שתעזור לי להתקדם ולא לחזור לאחור

שא ברכה הוד שריריותך

 

שלי ולא שלך,

הוד שומניותה קריצה

נכתב על ידי Peachiee , 31/12/2016 03:10   בקטגוריות אופטימי, שחרור קיטור  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מה שלא מספרים לכן


הוא שלאחר שגיבורת הסרט המיוסרת מוצאת את ההו כה מושלם האחד היחיד והמיוחד שלה

הוא מנשק גרוע\בעל זין קטן\מזיין רע\ בעל ריח רע מהפה

מה שלא מראים לכן

הוא שברגע שהגיבור סחוט המאורעות המזעזעים שעבר עד שהגיע לנחלה ולנרתיקה של המיוחלת

הוא מגלה באימה כי אצבעותיו מוכתמות בדם המחזור שלה

מה שמסתירים מכן הוא פצעי הגילוח לאורך רגליה

ואת התגובה שלו לקוצים במפשעתה

או את סימני המתיחה לאחר הדיאטה החמישית לשבוע זה

לא מספרים, משתיקים הכל כי הרי זה חייב להצטלם נהדר

אבל תדענה נשים יקרות

שלפעמים יש להם שפתיים לא סימטריות\דקות\לא מורגשות בעליל

ושלנו יש גם שפתיים תחתונות ממש לא סימטריות (השמאלית מבצבצת מהתחתון לדוגמא)

או פטרייה

או וואחד צלוליטיס מבית היוצר של תנובה\טארה\יו ניים איט

ושבכלל, הפיגורה המרשימה הזאת שלי בשמלה שראית

נוצרה לאור הקרבת האוויר בריאותיי ובכל אזור חלציי במחטב שאיכשהו הצלחתי לדחוס את עצמי אליו

 

לא דייט יקר ונהדר שלי

אתה לא רואה איך גילחתי את הפנים

יישרתי את הגב

דחפתי את הציצים שלי לבית הכלא שמכונה חזייה

והסרתי את השערה הסוררת ליד הפטמה

אתה, חתיכת קוף דביל, תמשיך לחשוב שאני יצור נאלה ואצילי

בעוד שאני כמוך!

בדיוק

רק מרוטה\ממורקת\מצוחצחת\מלוטשת\מדושנת דיאטות\מסורקת\מלאת קרמים

ולא, אני בחיים לא אצליח לזרום לסקס מיידי וספונטני

אלא אם אתה בקטע של האדם הקדמון

-בכל זאת חורף-

 

וגם אם ארוץ כמו ברידג'ט ג'ונס בחולצה ותחתונים

הדבר האחרון שתרצה זה לנשק אותי

יותר כמו להתחיל לרוץ לכיוון השני

כי כל ציץ יקפוץ לצד אחד

הבטן תזוע מהתרגשות לכבודך

הירכיים ירטטו, כל אזור חיוג בקצב שלו

ועוד לא אמרתי מילה על הישבן

נכתב על ידי Peachiee , 25/12/2016 01:54   בקטגוריות שחרור קיטור, זעם על אידאל היופי הלא ריאלי  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Peachiee ב-29/12/2016 04:21
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPeachiee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Peachiee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)