לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

ממתקי אפרסק

מזקקת את ההוויה למילים

כינוי:  Peachiee

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2019    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אני טיזרית?


כולה הבעתי פליאה בפני בעל הדירה שלי על עבודת הכפיים בבניית הרהיטים שלו

(לאחר שאשתו נזפה בי על השארת מזגן דולק בדירה)

 

בסך הכל החלפתי מבטים עם סלב סוג ב' בפתיחת מועדון 

(עם רכינה קדימה בשמלה נדיבת מחשוף במועדון סאדו)

 

כולה ביקשתי מידיד שלי שיעשה לי נעימי בשיער

(והתענגתי על הזקפה שלו שהתעוררה במקביל)

 

בסך הכל חייכתי לבחור שהראה לי את הדירה 

(שהציע לי אחר כך לבוא להמשיך את הערב ועשיתי לו מספיק רגשי כדי שייתן לי קדימות על הדירה)

 

כולה הקשבתי לעורך הדין כשהוא בא להסביר לי משהו בערב

(בשמלה קצרה ועקבים וישבתי בסיכול רגליים)

 

בסך הכל הצעתי לידיד בסיני שנשלב את המאוורר שלי ואת החשמל בבקתה שלו

(והלכתי לישון אצלו בבקתה עם תחתונים וגופייה)

 

כולה קפצתי לדבר עם הקולגות בחדר

(כדי לספר על הסקס המדהים שבגללו אני מתקשה ללכת)

 

בסך הכל לבשתי גופייה מנומרת לעבודה

(בעלת בד שקוף)

 

כולה ביקשתי לשמוע את קולו בשיחת טלפון לפני הדייט

(גומר בשיחת סקס)

 

בסך הכל ביקשתי שייצא מוקדם יותר מהעבודה כדי שנוכל להיפגש

(ושלחתי לו תמונה שלי עם דילדו בפה ומבט ישיר למצלמה)

 

אז תגידו לי אתם

אני טיזרית?

נכתב על ידי Peachiee , 10/8/2019 21:30   בקטגוריות אהבה ויחסים, ביקורת, שחרור קיטור  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Slice Of Insanity ב-10/8/2019 23:00
 



מחכה לעונש


בפעם הראשונה ששמעתי את השיר הזה חשבתי עליך

והבנתי שהוא נכתב כדי לעורר אותי

ולגרום לי להבין שאני לא שלמה עם העובדה שיש לך בת זוג

ושטכנית, יותר ממחצית מהווייתך לא גלויה לי

בעוד שאני פרשתי את בית החזה שלי על השולחן

 

בכל פעם ששמעתי את השיר הרגשתי שזה דוחף אותי לקצה הצוק

אבל סרבתי להביט לתהום ולהבין היכן אני עומדת

אז שקרתי לעצמי שזה בסדר, שאני מספקת וממלאת אספקט בחייך

אז מה שהיה לי אותך בבוקר רק פעמיים וגם זה רק כשברחת או שיקרת לה?

 

איה יקרה שלי, אני עונה לך עכשיו.

עכשיו ביני לבין עצמי, אני מעדיפה להיות לבד.

בלי אף אחד שכולא אותי במילים וברצונות שלו.

קיבלתי הרבה כלים, הרבה התנסויות שעד שהבחור החדש-ישן לא אמר לי שזה קצת מרתיע אותו לא הבנתי עד כמה הם משמעותיים.

אני מנוסה, שרוטה, מצולקת, חכמה הרבה יותר וגם משופשפת.

יודעת מה אני רוצה ולמרות שקרוב לשלוש שנים התעלמתי מהקול הפנימי שלי [כי מה לעשות, הילדה בת ה-20 וקצת שבי התלהבה לחלוטין מהגבר שנכנס לה לחיים] הגיע הזמן שלי להקשיב לו ורק לו.

 

בניגוד להרגלי בקודש לכלוא את עצמי בעוד מסגרת ובעוד בחור ולברוח עד שהוא ירוקן אותי מעצמי אני אעשה זאת לבד.

בריחוק ובקרירות האופייניים למי שנכנסת לתקופת שיפוצים פנימית ולא נותנת לאף שמוק לחרב לה את האימפריה שהיא.

 

אז יקירי המרוחק, זה שחצי עולם מפריד ביננו פיזית ועולם שלם מנטלית. את העונש שלך קיבלת. ואני זכיתי לקבל את עצמי, אמנם בגרסא הלא מעובדת ומלוטשת שלה, אבל היא הרבה יותר טובה ממה שהיה תחת ידיך.

לעולם הצללים שהכנסת אותי לעולם לא אשוב עוד.

 

נכתב על ידי Peachiee , 28/7/2016 10:07   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור, ביקורת  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שק של רסיסים


מעטפת העור שלי מדהימה

היא מצליחה להיות חיץ, אמנם לא עבה, אבל נפלא

את השבר הראשון זכיתי לקבל לפני שגילי היה דו ספרתי

הם המשיכו להתעצם

עד שהגעת וניסית לתקן אותם

 

כי ראית שכואב לי לחבק אותך יותר מכמה שניות

הרסיסים דקרו אותי מבפנים

לפעמים הכנסת את היד פנימה

לפעמים איברים אחרים

עטפת גם בהרבה מילים

 

עכשיו אני מפוצצת רסיסים

שהתחילו מטעות שלי

עליה אני שילמתי את המחיר

אבל המשכת

ודרכת, ובעטת והטחת אותי על קירות שעשויים מהמילים שלך

אז מה הפלא שכאשר ניסית לחזור ולגעת בי שוב

כל הרסיסים, ורסיסי הרסיסים שרטו אותי במפנים

 

כשניסית לחבק אותי בכוח

האיברים הפנימיים התחילו להיקרע לי

הנשמה שלי זעקה לשמיים

וגם קצת אליך

שהלוואי והיית מפסיק לשבור בזמן

ולא מנסה לתקן כשאני מלאת חבורות פנימיות

 

עכשיו זה כבר לא יעזור

אני לא מחפשת

לא מעוניינת

לא במגע המחבק ולא בסוטר שלך

 

פשוט תעזוב את שק הרסיסים שיצרת ותלך לשבור מישהי אחרת

 

נכתב על ידי Peachiee , 19/7/2016 13:03   בקטגוריות שחרור קיטור, פסימי, ביקורת, אהבה ויחסים  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , סקס ויצרים , המתמודדים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPeachiee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Peachiee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)