לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס - זה הכל !!!

יועצת מינית,כל מה שקשור לסקס מהקל ועד לכבד שבנושא מניסיון אישי ומסיפורים של אחרים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016

תשובות לשאלון השבועי


מקבלת בשורה משמחת?
מנסה לעכל

כועסת על מישהו שלא כל כך קרוב אלייך?
אני לא כועסת בקלות ואם אני כועסת אז זה מכל הלב. כשזה מישהו שאני לא מכירה ואין לי כלום איתו עונה לו במקום אם זה משהו מהותי אם לא מתעלמת. אם יש משהו שמכעיס אותי זה רעש באמצע הלילה מהרחוב ואם הוא מוגזם מרימה טלפון ל100.

מקנאה במישהו אחר?
תלוי לאילו רמות הקנאה מגיעות בשיא זה פשוט להתבכיין לבעלי שהוא גם החבר הכי טוב שלי. רק הוא יכול להשכיח ממני את הקנאה.

פשוט לא מבינה איך לא הבחנת בדבר קודם...?
"איך לא ראיתי את זה ואתה כן?!" או " אה הנה זה כאן!"

מתמלאת בעצב בלי סיבה?
מדברת על זה עם בעלי

מוצפת ברגש חיובי?
מתחילה עם בעלי אם הוא ליידי אם לא פשוט מחייכת לכל העולם

פשוט, אדישה...?
הדבר היחידי שאני אדישה אליו זה הזמן, דוחה הכל לרגע האחרון כל דבר עוד מעט אח"כ. כמו הספרדים שאצלם הכל זה מחר. מי שראה בטלנובלות שלהם סתם דוגמא רצחו את החבר שלה מול העיניים שלה ואנסו אותה והיא "מחר אני אגש למשטרה ואתבע אותם" אז אצלי זה לא מחר רק אח"כ

מתגעגעת לחבר?
כן בעלי מקבל ממני הרבה שיחות טלפון והודעות ביום גם כשהוא בצד השני של הבית.

מתחרטת על כך שלא עשית משהו חשוב כבר הרבה זמן?
מדברת על זה עם בעלי ואז אחרי עידוד קטן עושה את זה

נכתב על ידי , 16/11/2016 13:37  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בת: 40




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRivka Lutwak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rivka Lutwak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)