לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס - זה הכל !!!

יועצת מינית,כל מה שקשור לסקס מהקל ועד לכבד שבנושא מניסיון אישי ומסיפורים של אחרים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כאב בזמן קיום יחסי מין



 

ישנן לא מעט נערות ונשים שסובלות מכאבים בזמן החדירה. הסיבות לכך רבות. אבל לא משנה אם הסיבה היא בריאתית כגון אנדומיטריוזיס,וגיניסמוס וכו' או אם הסיבה היא פסיכוסומטית כגון כתוצאה מטראומה או חרדה; אפשר לקיים יחסי מין מלאים ולהנות. ולשם כם צריך 2 דברים:

1. רוגע ושלווה

2. בן זוג או בת זוג עם סבלנות ופתיחות

 

רוגע ושלווה צריכים להיות לא רק מנטלית אלא גם פיזית. כשהגוף נמצא בסטרס כמו בזמן וסת למשל אז הגוף בשלב של להוציא דברים מהמערכת ואוטומטית לא ירצה לתת לשום דבר להיכנס פנימה. וכשהנפש טרודה במטלות של היום יום או דאגות של עבודה פרנסה משפחה מצב כלכלי וכו' אז זה מקרין על הגוף ואז הגוף שוב נמצא בסטרס וכך הגלגל חוזר חלילה. 

חשוב למצוא זמן מתאים , מקום מתאים עם אירה מתאימה כדי לתת לגוף ולנפש את האפשרות להתנתר מהמחשבות של היום יום ולהתחבר לרומנטיות ולחושניות עד הסוף. 

וזהו למעשה חלק ניכר בהכנה המוקדמת שזה עוד לפני אפילו שמגיע המגע.

כמו שכתבתי בקטעים הקודמים מאוד חשוב שהאישה תדע מהן הנקודות אצלה בגוף שמגרות ומהן להפך הנקודות שרגישות ובהן עדיף לא לגעת. 

כחלק מההכנה אפשר לעשות יחד אמבטיה חמה עם שמנים טבעיים אורגניים , או ארוחה רומנטית לאור נרות, הלבוש גם מאוד חשוב ועוזר להיכנס למוד של סקס. 

חשוב מאוד לחשוב כל הזמן רק על דברים טובים ואם קשה להוציא מחשבות שליליות מהראש אז לראות סרט טוב ביחד לא חייב להיות אפילו סרט אירוטי או רומנטי במיוחד העיקר שיסיח את הדעת מהמחשבות של היום יום.

 

הבן או בת הזוג לוקחים חלק מאוד חשוב בתהליך, שכן החדירה היא למעשה מסמלת את החיבור וברגע שיש כאב בזמן החדירה יש פחות רצון להמשיך הלאה ואז עם הזמן התשוקה המינית יורדת והקשר דועך עם הזמן. אז חשוב מאוד גם לאישה שסובלת מכאבים בזמן החדירה וגם לבן או בת הזוג לא לוותר ישר. קודם כל מלכתחילה החדירה הראשונית חייבת להיות עדינה. בשלב הראשוני של החדירה זה לא השלב שמנסים לגרום לאישה להגיע לאורגזמה אלא לנסות להכיר את מבנה הנרתיק ולהכיא את הנקודות המגרות שבהם רצוי להתמקד והנקודות הרגישות שמהם רצוי להימנע. 

 

הנרתיק הוא איבר שהוא מאוד דינמי, הוא זז בתוך הגוף לפי הלחץ שמופעל מהאיברים הפנימיים, והוא נמתח בהתאם לגודך של הגוף שחודר אליו בין אם זה דילדו , ויברטור או פין. ז"א במילים אחרות הנרתיק לעולם לא יהיה ישר כמו סרגל לא בכיוון ולא בצורה לפעמים נוטה שמאלה לפעמים ימינה לפעמים אחורה ולפעמים קדימה. ולכן חשובה מאוד בשבל הזה הסבלנות. כי אם לנשים שאין את האתגר הזה לא ירגישו בנוח בחדירה שהיא לא בכיוון שבו הנרתיק נמצא אז תתארו לכם מה גודל הכאב שיחשו הנשים שסובלות מכאבים בזמן החדירה ממילא.

בזמן החדירה צריך להרגיש שאין התנגדות של הנרתיק ושיש רטיבות מספקת . אם אין מספיק רטיבות ניתן להשתמש בחומרי סיכה למיניהם שנועדו לכך, אם יש התנגדות להבין מאיזה כיוון באה ההתנגדות ולשנות זוית של החדירה . יהיו מצבים שיהיה צורך גם בשינוי תנוחה ולא רק שינוי זווית.

בכל תנוחה שבה תבחרו להיות ,חשוב מאוד שיהיה נוח לשני הצדדים כי כנראה שזו תנוחה שתשארו בה לא מעט זמן.

ברגע שמצאתם את התנוחה הנוחה והזווית שלא מכאיבה אז אפשר להוסיף עוד גירויים בנקודות שמגרות את האישה בגוף תוך כדי הפימפום.

דבר זה עוזר לגוף להפסיק להתמקד בנרתיק ולאישה לחכות לכאב הבא, ולהתחיל להתמקד פשוט בהנאה בעונג.

חשוב מאוד גם בזמן הפימפום שהחדירה לא תהיה אגרסיבית אלא אם כן האישה מבקשת וגם כשהיא מבקשת להגיע לזה בהדרגה ולבדוק כל הזמן עם האישה שאין שום כאב ושהיא ממשיכה להנות. 

לגברים שסובלים מגמירה מאוחרת והאישה התעייפה או שהתחיל שוב לכאוב ולא עוזר להוסיף מסככים או לשנות זוויות ותנוחות מומלץ לעשות הפסקה ולהמשיך שוב כמה שעות לאחר מכן או יום למחרת. או לעבור לסקס אוראלי שבו יותר קל לגמור מהר.

לגברים שסובלים מגמירה מוקדמת מומלץ אם האישה לא גמרה ואתם כבר גמרתם אז אתם יכולים להמשיך עם חדירה באמצעות האצבעות, היד, ויברטור או דילדו.

יכול לקרות שרק צד אחד גומר או שאף צד לא גומר ביכלל, אבל זה לא משנה, העיקר שנהנים כל הזמן הזה ומרגישים טוב אחד עם השני או אחת עם השניה. וכשיודעים שנשארים ביחד בזוגיות אז תמיד יש את הפעם הבאה שבה הסקס רק יכול להשתפר.

 

לסיכום

כאב בזמן יחסי מין מהווה אתגר מהותי במערכות יחסים ועלולה לגרום לפירוד אם לא מטפלים בזה. חשוב לדעת מה הסיבה לכך ולחקור את זה, אבל חשוב עוד יותר למצוא את הפתרון ולא לוותר. לנסות שוב ושוב כל פעם בדרך אחרת וצורה אחרת עד שמצליחים. אם יש אהבה ומסתדרים טוב ביחד בכל שאר התחומים או ברובם, הסקס לא צריך להוות מכשול במערכת היחסים. הכל עניין של רצון משותף לחיבור וסבלנות משני הצדדים. 

 

מוזמנים לקרא קטעים קודמים שכתבתי ושאכתוב בהמשך עם טיפים לגירוי. 

 

 

 

נכתב על ידי , 21/11/2016 11:52   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שמנים שימושיים לגירוי והרפיה


 


כמשחק מקדים וגם לא כמשחק מקדים אין דבר שאותי יותר מענג מאשר להרגיש על גופי את הידיים של בעלי. לא משנה כמה אנשים שמומחים בתחום עיסו אותי במקצועיות רבה, אין להם את האנרגיה שאני מרגישה שמקבלת מבעלי. והכי נהנת כשמשתמשים בשמנים טבעיים אורגנים. 


הרבה זוגות אוהבים למצוא את הזמן מידי פעם להשקיע ברומנטיות ולהאריך את המשחק מקדם עם עיסוי הדדי עם שמנים.


לכן החלטתי הפעם לכבוד הירח הענק הרומנטי שקישט את שמי הלילה אתמול, להקדיש להמלצה בבחירת שמנים לעיסוי. 




מקום ראשון אצלי שמשתמשת בו גם ביום יום לשיער ולעור הפנים וגם למאכל - שמן קוקוס. - אני אישית מאוד אוהבת את הריח והטעם של שמן קוקוס. אין צורך בחימום גם אם הוא קפא ונראה כמו חמאה הוא נמס מהר בכף היד. אחרי העיסוי איתו מאחר והוא אכיל גם הנשיקות יהיו טעימות ולא מרות בשונה מהבשמים הארומטיים למינהם.  הוא בעקרון מאוד בריא לעור ולשיער ומאחר והוא שמנוני וחלק העיסוי איתו נעים ומענג.







  במקום השני שמן שקדים - למי שלא אוהב ריח או טעם של קוקוס. לשמן שקדים ריח וטעם מעודנים יותר וגם הוא אכיל. 






 


  במקום השלישי נר שמן לעיסוי - צריך יותר סבלנות והכנה מראש להדליק את הנר ולאחר מספר דקות סביב הלהבה השעווה הופכת לשמן חמים שמיועד לעיסוי. הריח בנרות לרוב הוא מאוד חזק ואחר כך משאיר טעם מר כמו בושם. אבל העיסוי איתו אדיר מחמם את העור ומרפה את השרירים. וחוץ מזה שנר זה דבר מאוד רומנטי. וגם מומלץ למי שאוהב לשחק בנרות.






 


מקום רביעי שמן קיק - אינו נעים למגע מאוד סמיך ואינו טעים כלל - זהו שמן טבעי שמקורו מצמח הקיקון. יש לו סגולות רפואיות רבות במגע על העור. מומלץ למי שיש ממש התכווצויות עזות לאחר תרגילי ספורט או למי שסובלת מכאבי ביוץ או טרום וסת מומלץ לעסות בשיטת ארויגו - מי שלא מכירה ממליצה בחום להיכנס ללינק ולקבוע תור עם המעסה הקרובה ביותר אליה.לאחר מכן לחמם את האזור עם חיתול על האזור המעוסה ובקבוק חם. לאחר מכן השרירים רפויים. רצוי לעסות בלילה ולחכות לבוקר . יעיל למי שמעדיף לחכות לקיים יחסי מין בבוקר.




 


 


הערות: * מלבד לשמן קיק שאותו ניתן גם לקנות בבית מרקחת שבקופת החולים במרשם רופא את כל השמנים ניתן להשיג משופרסל דיל מחלקת גרין, ניצת הדבדבן, חנויות טבע וחנויות תבלינים.


** לא משנה מה השם של החברה שמייצרת, חשוב לשים לב לפרטים הבאים: אריזה מזכוכית (עדיפה על אריזות מפלסטיק או מתכת), רכיבים השמן ממנו מורכב צריך להיות 100% טבעי ואורגני ללא ערבוב של שמנים צמחיים אחרים מלב הנר שעשוי מתרכובת של שמנים, ולוודא שמיוצר בישראל.


 


לסיכום


לא משנה אם תבחרו נר שמן לעיסוי מהרשימה הנ"ל או שתבחרו ביכלל בשמן זית, העיקר שיהיה טבעי אורגני ושתהנו אחד מהשניה בכל רגע רגע יחד.

נכתב על ידי , 15/11/2016 15:01   בקטגוריות אהבה ויחסים, סקס, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס אהבה וזוגיות


לא משנה אם אתם חילונים או דתיים סטרייטים או להט"בים, לא משנה באיזה שלב אתם מחליטים להתחיל לקיים יחסי מין, חשוב שתכירו את גופכן הנשים - מה מגרה אתכן ומה לא, מה ההעדפות המיניות שלכן עוד לפני שאתן באות לבן או בת הזוג בציפייה לסיפוק מיני. ואם הבת זוג שלכם לא עשתה זאת לפני כן, עכשיו אתם יודעים איך לגרות אותה...לקטע המלא...
נכתב על ידי , 8/11/2016 20:30   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
כינוי: 

בת: 40




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRivka Lutwak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rivka Lutwak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)