לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

סקס - זה הכל !!!

יועצת מינית,כל מה שקשור לסקס מהקל ועד לכבד שבנושא מניסיון אישי ומסיפורים של אחרים.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2016

שמנים שימושיים לגירוי והרפיה


 


כמשחק מקדים וגם לא כמשחק מקדים אין דבר שאותי יותר מענג מאשר להרגיש על גופי את הידיים של בעלי. לא משנה כמה אנשים שמומחים בתחום עיסו אותי במקצועיות רבה, אין להם את האנרגיה שאני מרגישה שמקבלת מבעלי. והכי נהנת כשמשתמשים בשמנים טבעיים אורגנים. 


הרבה זוגות אוהבים למצוא את הזמן מידי פעם להשקיע ברומנטיות ולהאריך את המשחק מקדם עם עיסוי הדדי עם שמנים.


לכן החלטתי הפעם לכבוד הירח הענק הרומנטי שקישט את שמי הלילה אתמול, להקדיש להמלצה בבחירת שמנים לעיסוי. 




מקום ראשון אצלי שמשתמשת בו גם ביום יום לשיער ולעור הפנים וגם למאכל - שמן קוקוס. - אני אישית מאוד אוהבת את הריח והטעם של שמן קוקוס. אין צורך בחימום גם אם הוא קפא ונראה כמו חמאה הוא נמס מהר בכף היד. אחרי העיסוי איתו מאחר והוא אכיל גם הנשיקות יהיו טעימות ולא מרות בשונה מהבשמים הארומטיים למינהם.  הוא בעקרון מאוד בריא לעור ולשיער ומאחר והוא שמנוני וחלק העיסוי איתו נעים ומענג.







  במקום השני שמן שקדים - למי שלא אוהב ריח או טעם של קוקוס. לשמן שקדים ריח וטעם מעודנים יותר וגם הוא אכיל. 






 


  במקום השלישי נר שמן לעיסוי - צריך יותר סבלנות והכנה מראש להדליק את הנר ולאחר מספר דקות סביב הלהבה השעווה הופכת לשמן חמים שמיועד לעיסוי. הריח בנרות לרוב הוא מאוד חזק ואחר כך משאיר טעם מר כמו בושם. אבל העיסוי איתו אדיר מחמם את העור ומרפה את השרירים. וחוץ מזה שנר זה דבר מאוד רומנטי. וגם מומלץ למי שאוהב לשחק בנרות.






 


מקום רביעי שמן קיק - אינו נעים למגע מאוד סמיך ואינו טעים כלל - זהו שמן טבעי שמקורו מצמח הקיקון. יש לו סגולות רפואיות רבות במגע על העור. מומלץ למי שיש ממש התכווצויות עזות לאחר תרגילי ספורט או למי שסובלת מכאבי ביוץ או טרום וסת מומלץ לעסות בשיטת ארויגו - מי שלא מכירה ממליצה בחום להיכנס ללינק ולקבוע תור עם המעסה הקרובה ביותר אליה.לאחר מכן לחמם את האזור עם חיתול על האזור המעוסה ובקבוק חם. לאחר מכן השרירים רפויים. רצוי לעסות בלילה ולחכות לבוקר . יעיל למי שמעדיף לחכות לקיים יחסי מין בבוקר.




 


 


הערות: * מלבד לשמן קיק שאותו ניתן גם לקנות בבית מרקחת שבקופת החולים במרשם רופא את כל השמנים ניתן להשיג משופרסל דיל מחלקת גרין, ניצת הדבדבן, חנויות טבע וחנויות תבלינים.


** לא משנה מה השם של החברה שמייצרת, חשוב לשים לב לפרטים הבאים: אריזה מזכוכית (עדיפה על אריזות מפלסטיק או מתכת), רכיבים השמן ממנו מורכב צריך להיות 100% טבעי ואורגני ללא ערבוב של שמנים צמחיים אחרים מלב הנר שעשוי מתרכובת של שמנים, ולוודא שמיוצר בישראל.


 


לסיכום


לא משנה אם תבחרו נר שמן לעיסוי מהרשימה הנ"ל או שתבחרו ביכלל בשמן זית, העיקר שיהיה טבעי אורגני ושתהנו אחד מהשניה בכל רגע רגע יחד.

נכתב על ידי , 15/11/2016 15:01   בקטגוריות אהבה ויחסים, סקס, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקס אהבה וזוגיות


לא משנה אם אתם חילונים או דתיים סטרייטים או להט"בים, לא משנה באיזה שלב אתם מחליטים להתחיל לקיים יחסי מין, חשוב שתכירו את גופכן הנשים - מה מגרה אתכן ומה לא, מה ההעדפות המיניות שלכן עוד לפני שאתן באות לבן או בת הזוג בציפייה לסיפוק מיני. ואם הבת זוג שלכם לא עשתה זאת לפני כן, עכשיו אתם יודעים איך לגרות אותה...לקטע המלא...
נכתב על ידי , 8/11/2016 20:30   בקטגוריות סקס, אהבה ויחסים, אופטימי  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לא רק תנוחות


לא משנה איזו חיה אתם במיטה, אם חשובה לכם הזוגיות שתהיה ארוכת שנים ומלאת תשוקה , תצטרכו לשמור על פתיחות , יכולת הכלה של הבן או בת הזוג והרצון לשיתוף פעולה מלא גם במיטה וגם מחוצה לה. לקטע המלא...
נכתב על ידי , 7/11/2016 15:39   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, סקס  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי: 

בת: 40




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , תרשו לי להעיר , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לRivka Lutwak אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Rivka Lutwak ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)