לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Johnie's BlackBlog


בלוג זימה שמטרתו לתת השראה למי שיודעת מה היא רוצה ולא מתביישת בזה.

Avatarכינוי:  BlackJohnnie

מין: זכר

תמונה



פרטים נוספים:  אודות הבלוג


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2017

בהוראה שלי- חלק א


התקשרתי ואמרתי לך שאני בדרך. בלי שום פירוט. את כבר יודעת למה אני בא. את יודעת למה אני מצפה ממך. הלוליטה שלי.


אני מגיע ופותח את הדלת. את על ברכייך על רצפת הסלון. מזדקפת לנוכח דמותי לפנייך. מסתכלת מעלה במבט תוהה, אולי קצת מפוחד. אני משתהה רגע להביט בך. תמיד הפליא אותי איך משהו שניראה כל כך תמים יכול להיות כל כך מלוכלך. אני מתהלך סביבך, בוחן אותך. שיערך פזור על כתפייך. לבושה בחולצה לבנה מכופתרת והצווארון פתוח מעט, מגלה את השרשרת שהבאתי לך עם התליון הקטן של שני אזיקים. הסימו שלנו. לא משנה איפה תהיי, לא משנה עם מי תהיי, יש משהו בך ששייך לי. משהו שהוא רק שלנו והוא הולך לקרות שוב.


 


אני מלטף את לחייך בעדינות, ואת מתנשמת למגע היד החמה. מעביר את האגודל על שפתייך. את פותחת פיך, לשונך יוצאת מעט וחוזרת פנימה. כאילו מבקשת לטעום. מכניס את האגודל לפה שלך, את מלקקת ומוצצת, משמיע אנחה של הקלה, חיכית לזה ועכשיו זה קורה. אני מוציא את האגודל שלי ומעביר אותו רטוב על שפתייך, את מתנשמת. אני שולף את הקולר שלך וקושר לך אותו על הצוואר.


 


"תודה אדוני" את אומרת.


 


אני מושך אותך מהקולר בחוזקה ולוחש לך באוזן, את גונחת.


 


"על מה את מודה לי בדיוק?"


 


"על מה שאתה הולך לעשות לי, אני אוהבת להיות הלוליטה שלך".


 


"ומה את חושבת שאני הולך לעשות בדיוק?"


 


"כל מה שאתה רוצה, כולי שלך, אני הזונה שלך, אדוני."


 


אני מוביל אותך בקולר אל המיטה , משכיב אותך בבת אחת עם הפנים מטה.


לופת את הקולר קרוב לעורף שלך, כמה שערות נתפסות בין האצבעות מכאיבות לך קלות.


מוריד את התחתונים שלך ומקמט אותם לגוש בד אדום ודוחף אותו לתוך הפה הפעור שלך.


להוראה שלי את את מפשקת את הישבנים שלך בשתי ידיים חושפת, את החריץ שלך בין הישבנים שיורד עד הכוס הרטוב שלך.


אני פולט באיטיות טיפה גדולה של רוק חם, אל החור החשוף של התחת שלך. הישבנים מתכווצים והטיפה נימרחת בינהם.


כמו ריפלקס אני מנחית מכה חזקה על הישבן שלך:


 


"שלא תעיזי לעשות את זה שוב."


 


צרחת קצת מהכאב, ואולי גם מההפתעה. ישבנך מתחיל להאדים. במקביל, זרמים של הנאה רצים לאורך האגן שלך, את מרגישה איך את רטובה. אולי כבר נוטפת. אולי. את לא יכולה להסתכל כי אני מחזיק אותך חזק בקולר. פתאום את שמה לב כמה התחתון שתחוב לך בפה רטוב ואת טועמת בקצה הלשון את המיץ שלך שהיה ספוג בו. את מפשקת שוב כמו ילדה טובה, אני מהדק את האחיזה על הקולר ויורק שוב על החריץ שלך.


ואז דממה. אני לא זז...ממתין ואת לא יודעת למה. 


ואז את מרגישה דגדוג קלך מאחורה, הרוק שלי מתחיל לינזול ולזוז אל חור התחת שלך. זה מטריף אותך אבל את עדיין מפשקת חזק בשני ידיים את הישבנים שלך, שאחד מהם אדום ובוער מהמכה שהונחתה עליו קודם. ההרגשה של הנוזל החם שעובר לאיטו אל בין רגלייך מטריף אותך. רק רוצה משהו בפנים, בכוס בתחת לא משנה, רק שימלא אותך. חיכית כל כך הרבה, את מרגישה שאת הולכת לגמור רק מהמחשבה.


את מרגישה איך הנוזל החם נוזל לאורך החריץ שלך לכיוון הכוס שלך...עכשיו הוא בקטע שבין שניהם עוד רגע יגיע לשפתיים של הכוס שלך ואת מרגישה שאת לא יכולה יותר. קולות שאת מוציאה נבלעים בתוך הבד שתחוב לך בפה. הרוק שלי מגיע לכוס שלך ואת כולך מתכווצת בשניה של חוסר שליטה.


היד המחזיקה בקולר מושכת אחורה ואת מרגישה חנק. לפני שאת מבינה, את מרגישה את היד שלי מצליפה בישבנים שלך שמיד מתחילים לבעור בכאב ועונג. את צועקת עם כל מכה והצעקות מחולשת בתוך הבד שהיה צמוד לכוס שלך רק דקה קודם לכן. אני מסובב אותך בגסות ריר שהצטבר נוזל מזויות הפה הפעור שלך על לחייך אל מתחת לסנטרך. הרגשה של טיפות נוזל חם על הפנים שלך תמיד הטריפה אותך.


בהוראה שלי את נשכבת על הגב, מפשקת את רגלייך באויר. אני ניגש לדגדגן שלך ואת נאנקת והעונג מתחיל להתחלף בכאב שאני מתחיל למחוץ אותו בכח בין אצבעותיי. את מנסה להתרומם ומיד חוטפת סטירה. את אוהבת את זה. את ההשפלה, את חוסר האונים. לומד לקח, אני מהדק אותך למיטה מחזיק בקולר ואת רק יכולה להמישך לירעוד עם המותניים. בסופו של מה שניראה נצח אני משחרר את הכפתור המגורה שלך. את מרגישה הקלה ואת הדגדגן שלך פועם. הכוס שלך ממשיך לפלוט נוזל חם שנוזל לתחת שלך. הדבר היחדי שאת יכולה לחשוב עליו זה כמה שאת רוצה את הזין שלי בפה שלך. למצוץ, לינוק הכי עמוק. ואני, כאילו קורא מחשבות, אני מושך אותך מהשיער אל שפת המיטה ומוציא את התחתון מהפה שלך. אוחז את ראשך באויר. ביד הפנויה אני מתחיל לפתוח את כפתורי המכנס. את לא יכולה להתאפק ומתחילה להתחכך עם פיך על התחתון שלי. רעבה ובטירוף חושים. אני שולף את הזין שלי מולך. מחזיק אותו זקוף סנטימטרים מפנייך, מרגיש את הנשימות שלך עליו. את מנסה להגיע, להכניס אותו לתוך הפה שלך, אבל אני לא משחרר משיערך. כל נסיון שלך להתקרב נחסם בכאב. אני מעבר את הקצה שלו על שפתייך, ואת מוציאה לשון.רוצה לטעום את הטעם שחיכית לו כל כך. הטיפות הקטנות שיוצאות לי רק מלראות אותך כנועה ובשליטתי. אני מכניס אותו לפיך לאט, נותן לו להרטב מהפה החם שלך. ואת גונחת ונאנחת. אני מתחיל להזיז את ראשך, מזיין אותך בפה חזק יותר וחזק יותר. בקושי רב את מנסה להכניס את כולו.


אני מסובב אותך על הצד. רגל אחת שלך צמודה למיטה רגל אחת מונחת על הכתף שלי. ביד הפנויה אני מחזיק בדגדגן שלך שיהיה קצת בולט, בזוית העין את רואה את האיבר שלי מתקרב לכוס שלך ומצפה להקלה המיוחלת של החדירה כשהוא ימלא את החלל החם בכוס שלך, אבל זה לא קורה. בקצה הזין שלי אני נוגע קלות בדגדגן שאני מחזיק במקומו. לא היית מוכנה לזה ואת גונחת. הזין שלי מתחכך לכל אורכו בדגדגן האדום שלך כמו חתול מתענג על החיכוך. לאט קדימה ואחורה לכל האורך. אני מושך בקולר, מכריח אותך להרכין את הראש ולהסתכל על האיברים המתחככים שלנו. יד אחת שלך משותקת מתחת לגופך עם היד השנייה את נוגעת בין הישבנים שלך ממלמלת משהו בשאלה:

"אדוני, אני...אני יכולה לגמור?"


 


את משתגעת, עוד קצת ואת מתפוצצת. אבל את לא מעיזה בלי רשות.


אני מנחית לך סטירה על הלחי. 


 


"לא שכחת משהו?"


 


דמעות מתחילות לרדת לך על הלחיים. רק לגמור.


 


"בבקשה אדוני? בבקשה לגמור"


 


"לא מספק" אני עונה


 


"בבקשה אדוני... הזונה שלך מתחננת לגמור...."


 


אני מבין ומהנהן לחיוב. אני דוחף שתיי אצבעות לתוך הכוס שלך, מצמיד לחלק העליון ונע במהירות מעלה ומטה, קדימה אחורה. הנוזל החם שלך מתחיל לטפטף החוצה. את צועק את שמי. לזה חיכית כל כך הרבה לפורקן המיוחל. את רועדת לי בידיים מתנשפת. אני מוציא את האצבעות שלי ודוחף אותם לתוך הפה שלך. את מלקקת ומנקה אותן בתיאבון. מתענגת על הנוזל החם שלך. אני נעמד מעלייך, הזין שלי מעל לפנים שלך, את מסתכלת עלי מלמטה במבט הכאילו תמים הזה שלך. את יודעת שלא סיימתי איתך. ואת מחכה, מחכה להוראה הבאה.


 



 


לחלק ב

לקטע המלא...
נכתב על ידי BlackJohnnie , 12/4/2017 23:35   בקטגוריות זימה, סקס, פנטזיה, שליטה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עגבנייה. ב-13/4/2017 14:59
 



לדף הקודם   
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לBlackJohnnie אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על BlackJohnnie ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)