לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

לשחרר את הקיטור מהמוח הקודח שלי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2024

מתחמם


חיחי
נעים לי!

אני מתה על זה שהוא כמו חתול, נהיה מיוחם באביב.
זה התחיל מליטופים קטנים פה ושם, הנגיעות הקטנות בינינו חזרו, אלו שהיו כל כך חסרות לי...
לאט לאט זה הפך לחצוף יותר, פחות מתנצל. זה כבר לא רק "אופס עברתי לידך אז השתפתי עלייך" 
המגע מכוון, נעים, משאיר טעם של עוד

בשבוע שעבר הייתה לנו שיחה מהממת! במשרד שלו!
אני לא מעיזה להגיע למשרד שלו סתם ככה.
במחלקה שלי תמיד יש טיילת של אנשים, והוא חלק אינטגרלי מהנוף. אבל אני לא שכחתי אצלו כלום, ורק מהפחד מה-walk of shame שאני אצטרך לעשות ביציאה אני אפילו לא מתקרבת לקומה שלו.

אבל חברה גררה אותי לשם לפגישה, ואז השאירה אותי לבד במשרד שלו! (כפרה עליה, אני צריכה לקנות לה קפה או משהו) 
אז נשארנו בעל כורחנו לבד, במשרד שלו.. אני לא זזתי מהפינת ישיבה, הוא לא זז מהשולחן. 
בעיקר כי לא ידענו מתי החברה תחזור/מישהו אחר יתפרץ...
אז אפס מגע פיזי.
אבל הדיבור.. ואו!!!

על מה רק לא דיברנו!
זה התחיל משיחת חולין.. איך בבית? משהו חדש? אה כלום לא השתנה? אז מה עדיין אין סקס? ואז שאל אם הייתי עם מישהו אחר בתקופה הזו, בכל זאת עבר מלא זמן מאז ששכבנו בפעם האחרונה...
אז סיפרתי לו שהוא הגבר היחיד למעט בעלי שהייתי איתו בעשור האחרון.
יכולתי לראות פיזית את האגו שלו מתנפח באותו רגע! 
פחדתי שהמידע הזה יפחיד אותו, אבל דווקא נראה שזה שיחק לטובתי.
הרי זה לא שלא מתחילים איתי, ההפך. כנראה אני האישה הכי מדוברת באירגון מבחינת מראה חיצוני... אז כולם מדברים. אבל הוא היחיד שזכה גם למעשים.

אחרי זה השיחה גלשה למחוזות הרבה יותר מיניים. בין היתר דיברנו על הויברטור החדש שלי שגורם לי להשפיץ, ועל כמה שהשפרצה נשית זה מדליק בעיניו, ועל זה שבפעם הבאה שאני באה אליו אני צריכה להביא את הויברטור איתי... וחיימשלי רק תזמין אותי! רק תן לי סימן ואני באה בריצה!!!

על מה רק לא דיברנו והיה לי כל כך כיף! 
דמאט זה כבר כל כך קרוב ומוחשי! אני יכולה להרגיש את זה!
ונחשו מה? השבוע זה הפרויקט שלו, אז גם ככה אנחנו צמודים אחד לשני אם נרצה או לא נרצה...

הבעיה שאין אופציה לשחרר קיטור... יש לי השבוע שני אירועים משפחתיים, שבוע הבא ליל הסדר ואז אנחנו טסים לחו"ל לחופשה.. הכי קרוב שאני יכולה להגיע אליו זה השבוע השני של מאי!!!! זה עוד 3 שבועות!!! מי מתכנן סקס כל כך רחוק?! 
נכתב על ידי Still a secret2 , 14/4/2024 13:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Still a secret2

בת: 34




4,034
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStill a secret2 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Still a secret2 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)