לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can you point me in the direction of happiness?


Just another 20 something looking for some goddamn answers about life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

ניסיון #1


אני לא יודעת אם אני באמת אצליח לשמור על בלוג אבל ננסה בפעם האלף..

קשה לי לנשום. יותר ויותר קשה לי לנשום. 
יש ימים, רוב הימים, אני מרגישה כאילו מעיפים אותי מכל המדרגות.
המון פעמים אני מרגישה כל כך אאוט מהכל שאני חושבת לעצמי 'למה לא למות בעצם' אני יודעת שזה נשמע כמו ילדה שרוצה תשומת לב, אבל זה פשוט זה.. יש משהו שנשמע כל כך מרגיע בלמות. 

הרחקת הלכת הזו נובעת מזה שאני מרגישה שזו הדרך היחידה שלי לברוח מכולם, מהכל, מעצמי. 
הביטחון שלי בחברת בני האדם פוחתת מידי יום, ולא, לא בגלל סיפורים על ישראל והעולם והנשיא שעשה ככה.. אלא האנשים מסביבי ומצבים בהם אני נתונה אליהם שפשוט גורמים לך לאבד את השפיות. 
אבל הדבר הגרוע ביותר הוא להבין שאלה הם פשוט בני אדם. ממתי המשפט 'תמיד תפגשי אנשים כאלה' אמור להרגיע? כל מה שאני מרגישה מהמשפט הזה הוא שאני לעד אצטרך להילחם. 

אבל נמאס לי להילחם, אני פשוט רוצה להתקיים על הנתיב שלי ושהמכוניות האחרות פשוט ימשיכו לסוע.
נכתב על ידי Answer Seeker , 14/5/2017 00:35  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Answer Seeker

מין: נקבה




170
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnswer Seeker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Answer Seeker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)