לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Can you point me in the direction of happiness?


Just another 20 something looking for some goddamn answers about life


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2017    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2017

קטע שנעלמתי


מכירים את זה שכשרע לכם אתם רוצים לדבר אבל אחרי שמצליחים לקום כאילו זה לא קרה מעולם? 
אני. 
אני מסוגלת להיות על סף סיום ושבוע לאחר מכן אני אהיה בסדר. למה? כי אני לא פותחת את הכונכייה שלי מספיק כדי שהכל יצא, אז מדי פעם כשאני מועדת קצת וחריץ נפתח אני בתוך בור וכשהחריץ נסגר שוב שבוע אחרי הכל חזר לקדמותו. 
בפועל, הכונכייה שלי מלאה ברפש, עומק, בעיות ולבד, מלא לבד ובעיקר לבד. 

איך הייתי רוצה להיות מהאנשים שעושים ניקוי לנפש עם פסיכולוג או אפילו חבר שאתה באמת בוטח בו, אבל בינינו הכל אינטרסים עם חברים. אני לצערי לא פותחת את הכונכייה אפילו לא בעד שלום, כזו אני וזה מעצבן אותי. 
אני לא רוצה ליפול לבור כל פעם שאני מועדת קצת, אני רוצה להיות מסוגלת לשלוט על הרגשות שלי והבעיות שלי ולהתמודד עם מה שצריך כשצריך. 

עד המחשבה הבאה 
נכתב על ידי Answer Seeker , 29/5/2017 22:35  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  Answer Seeker

מין: נקבה




170
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAnswer Seeker אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Answer Seeker ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)