לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

I Want To Say I Lived Each Day Until I Died,And Know That I Had Something In Somebody's Life



כינוי:  Stay Beautiful!

בת: 31

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2017    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2017

מילים לא אומרות מאום.


כאילו היינו צריכים בכלל עוד מבחנים לאהבה שלנו. לזוגיות שלנו. 


כאילו לא עברנו מספיק מכשולים שיוכיחו. 


החצי שנה הזאת הייתה רכבת הרים של עליות ומורדות. 


מאושר עילאי שנכנס אלינו לחיים בבום, עד לתהום של עצב על מה שנלקח מאיתנו. 


ועם כל זאת, 


לא הייתי רוצה לעבור את זה עם אף אחד אחר. 


לא אשקר לך ,כואב לי. 


כואב לי שמשהו ככ תמים וטוב נעלם כאילו לא היה, נעלם לפני שבכלל היה. 


אבל אני מסתכלת עליך, עלינו, 


ואני מתמלאת בככ הרבה אושר, 


העולם הזה יכול להיות ככ רע לפעמים, 


רע ולא הוגן.


עולם שבו האנשים הרעים,התככנים,המניפולטיבים,מקבלים הכל.


אבל בעיניי,


העולם הוא יפהפה. הוא יפהפה כי בעולם הזה יש לי אותך.


יש לי את המחוייבות שלנו אחד כלפיי השני.


לעולם לא יהיו לי מספיק מילים כדי להודות לך על הכל,


כדי להצליח לתאר בכלל איך כבשת את כל כולי.


אני לא יודעת מה עשיתי שזכיתי בך.


אבל אני יודעת שאני אלחם לנצח כדי שתשאר לצדי.


ואני מבטיחה לך,


זו תקופה שתעבור


אנחנו נזכה לילדי הקשת שלנו.


אני אוהבת אותך בכל לבי אפי שלי. אוהב לנצח. 


 


 

נכתב על ידי Stay Beautiful! , 16/7/2017 02:41  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם   
דפים:  

8,792

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לStay Beautiful! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Stay Beautiful! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)