לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג של אלין רוז


מתעסקת באקרובטיקה דוגמנות אירוטית ציור אומנות בגדיי וינטאג' מאפרת מקצועית מומחית לאופנה מנעולנית אוהבת לקרוא ספרים. אוהבת כלבים וחתולים עושה בורלסקה ואוהבת שקט הופעות מבחינת יותר להופיע ושקט.

Avatarכינוי:  אלין רוז השווה

בת: 34

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2017    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  




הוסף מסר

8/2017

תשובות לשאלון השבועי


מתי בפעם האחרונה יצא לך לעבוד בצוות? עם מי? מה היה הפרוייקט?
יצא לי לעבוד בקבוצה של צילום ומועדון חשפנות , הצוות היה צדוק עובדיה , א.ב אברמוביץ' , יוסף.
בתחום הריקוד "אליסה פליסקובה" ליליה גורטוקבה ועוד רקדניות מקצועיות... לימדו אותי לעלות נכון על חישוק ולעשות שואו מדהים על הבמה ובצילום למדתי איך להיראות טוב בפריימים איך לעמוד מול המצלמה איך להתעקש לזכויות על התמונות. איך להיות מקצועיתבריקוד.

האם יש קבוצה איתה את עובדת באופן קבוע?
אצל אליסה פליסקובה.

את נהנית מעבודה משותפת, או שאת מעדיפה לעשות מטלות לבד?
מעדיפה לבד.

האם יש לך ציפיות מצוות שאיתו את עובדת? מה הן?
שכל אחד יעשה את העבודה שלו בזמן שלו בשקט שלו.

מנסיונך, לרוב הציפיות האלו מתממשות או שאת מתאכזבת?
מתממשות. אנשים תמיד נאמנים לי ואלה שלא אני לומדת לזהות ולהתרחק.

יש משימות שאת תמיד מעדיפה למלא בצוות?
לא.

בדרך כלל, איזה תפקיד את לוקחת בצוות? ("הבוס", הפועל החרוץ, זה שמתחמק בשקט...)
תפקיד הליצן.

מי הטיפוס שאיתו הכי קשה לך להסתדר בצוות? איך את מתמודדת עם מישהו כזה?
עם היריב / ה הקנאית .

איך אנשים אחרים מרגישים ביחס אלייך בצוות?
יראת כבוד והערצה.

מה חשוב יותר- צרכי היחיד, או המשימה של הצוות? (בלי כוונה פוליטית)
צרכי היחיד.

נכתב על ידי אלין רוז השווה , 27/8/2017 22:01  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ALINA MODELISTA modeling for the photographer A B Abramovitch









נכתב על ידי אלין רוז השווה , 27/8/2017 21:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ALINA MODELISTA















נכתב על ידי אלין רוז השווה , 26/8/2017 10:54  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ALINA MODELISTA











נכתב על ידי אלין רוז השווה , 26/8/2017 10:51  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תשובות לשאלון השבועי


מהי אמת?
אמת היא שאני דוגמנית ובחורה מאוד פתוחה וליבראלית ופתוחה עם עצמי ועם אחרים ולא יכולה עקב כך לנהל מערכת יחסים עם בחור ערבי מוסלמי.

מה יותר חשוב - האמתי או הטוב?
הטוב הוא הבנזוג הנוכחי שלי שאני חושבת עליו ומתגעגעת אליו אבל הוא מתנהג כמו בן אדם לא אמיתי ובזמן האחרון עושה טובה שנזכר בי ואי אפשר להגיד עליו כלום. אמיתי זה זה שדואג לך בלי קשר ומגן עלייך וגם כשהוא רחוק ממך הוא מרגיש לך קרוב ולא מנסה להרחיק ממך שום דבר לא את עצמו לא את המשפחה שלך לא את החברים לא את התחביבים או פרנסה משום סיבה שהיא ומשום אופןת

האם ישנו משהו אשר נמצא בין האמת והשקר?
כן האהבה לריקוד וpole dancing אשמח אחריי שכל הסיפור הרגיש שבחיי ייגמר ואחזור להיות אקרובטית טובה ומוצלחת בעזרת השם 555 ואחזור ליהדות ולסיינטולוגיה ולדוגמנות ואמשיך לקבל עבודות.

האם ישנו שקר אשר עדיף על האמת?
כן לא לספר לאחותך הקטנה שאת לוקחת לה את הבגדים שגם ככה לא איכפת לה היא גרה רחוק באילת.

האם ניתן לשקר כדי להגן על האמת?
אפשר לשקר גם בלי קשר תלויי על מה ואת גם יכולב להגיד כל הזמן את האמת ויגידו עלייך שאת משקרת כל אחת יודעת.במה היא טובה ובמה לא.

אם כולם מסכימים שדבר-מה הוא אמת – האם יתכן שהוא שקר?
כן

האם עיוור צבעים אשר טוען כי השמיים אינם כחולים הוא שקרן?
האם קואלה שאוכלת מישמשים גם משחקת גוגואים ?

האם שקרן אשר טוען שהוא שקרן הוא בעצם דובר אמת?
האם ים כחול יהיה אדום אז ניהיה בשוודיה ?

נכתב על ידי אלין רוז השווה , 26/8/2017 10:49  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תמיד תיהיי קול, ותחמיאי לעצמך איך שהיית רוצה שיחמיאו לך והכי חשוב תחיי חיים בלי חרטה לא משנה מה עשית


שתדעי לך שתחושת החרטה פוגעת לך ביופי הפיזי והנפשי, אל תתני לאנשים לעשות עלייך מניפולציות ריגשיות תמיד תעשי מה שאת מרגישה בצורך לעשות ואל תתני לאף אחד או אחת להתעלות עלייך ולעלות עלייך סתם ככה אלא אם כן זה בסקס ואז זה בסדר אל תפחדי מאובדן של דברים וחפצים הכל אפשר להזמין ולעצב מחדש למרות שאופנה משתנה עם השנים או לחלופין ממחזרת את עצמה היא עדיין נשארת ונשמרת.
דיגמונים שלי למעצבת אוריאנה עשור

אלין לאוריאנה עשור

נכתב על ידי אלין רוז השווה , 26/8/2017 10:33  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קוראים לי בשכונה מלכת השושנים.





נכתב על ידי אלין רוז השווה , 26/8/2017 10:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי זו שוב אני אלין.


כשהייתי בת 21 עזבתי את הבית לא הסתדרתי עם ההורים שלי ועם האחיוצ ועכשיו בדרך משונה חזרתי לבית שלי ועדיין לא מסתדרת עם ההורים והאחים הם צועקים וצורחים באוזן לא יודעים לכבד ולהיות שקטים וכואב לי הראש התחילו לי בעיות שינה אני לא רוצב להיות פה מרגישה שמגבילים אותע בהכל אמא שלי זורקת לי את כל הבגדים לפח ואחותי ואח שלי בורחים מהביצ כל עוד הם יכולים אחותי הקטנה כבר ברה לגור באילת והיא כבר כמה שנים אחריי שירות צבאי גרה שם ואפילו תושבת העיר ואמא שלי שוקלת לטוס לאילת ולעבור לגור שם לקנות איזה שטח במיליון שקל ולבנות שם וילה עכשיו אחריי 28 שנים שבהם אמא שלי סיכסכה בין כולנו האחים והמשפחה היא שוקלת לברוח ממנו ולהתגרש מאבא שלי. 
נכתב על ידי אלין רוז השווה , 26/8/2017 10:10  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היי שלום אני אלין רוז , ברוכים הבאים לבלוג שלי !


שבת שלום לכולםם ! אני אלין ישראלית בת 27 מדגמנת לצלמים מקצועיים עושה תמונות מלאות ברגש ומשמעות משתדלת לנצל כל יום שבו אני חייה ולהנות מהשקט והרוגע של החיים לא יכולה לסבול אנשים שצורחים משתדלת להשקיע. עצמי ובמראה החיצוני שלי עד כמה שאפשר ומטופחת בטירוף אני בת 27 .

אוהבת לקרוא ולכתוב ולתת הצעות באתרים שונים. עד כה הספיק לנשוך אותי כלב קטן ועקרב.

אני בחורה ממש טובה ועם ציפיות מאוד גבוהות מעצמי ומהחברה אז כנראה שאני הולכת בדרך הנכונה כי איכפת לי מדברים ואיכפת לי מעצמי.

נכתב על ידי אלין רוז השווה , 26/8/2017 10:03  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





3,392
הבלוג משוייך לקטגוריות: מועדוני מעריצים , אומנויות הבמה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלין רוז השווה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלין רוז השווה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)