לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגיו וחייו של אדם

אדם, אינדיבידואליסט, סטודנט(ולא רק במובן הפורמלי של המושג) כותב כאן דברים שעוברים לו במוח. מי שבאמת רוצה להבין על מה הבלוג- שיקרא קצת.זהו.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

דודו טופז התאבד, ופוסט של רביב דרוקר



http://israblog.co.il/tblogread.asp?blog=394281&blogcode=11172264

 

כמו בלא מעט מקרים אצלי, גם כאן הרגש וחוש הצדק נאבקים. הצדק מנצח.

 

רגש

עצוב לי על המקרה של דודו טופז. אף פעם לא חיבבתי אותו, אבל עצוב שאדם כ"כ מאוהב[1] רק בדמותו הנשקפת בעיני החברה, ממש התגלמות המושג second-hander. כ"כ מאוהב, שכשהוא מאבד מהפופולריות שלו הוא מידרדר לכזו שפלות. וגם ההתאבדות שלו עצובה לי, מבחינה רגשית.

 

צדק

אבל באמת: אם אנשים שמרגישים שהם יכולים לפגוע בחרות של זולתם היו מתאבדים, העולם לא היה  טוב יותר? אני חושב שכן. אני לא תומך בעונש מוות (אולי במקרים של רצח אכזרי במיוחד, אבל אני לא בטוח בזה), אבל אם אדם לא מסוגל לחיות עם הרוע שהוא עשה, ולכן מתאבד- הרי שיש כאן צדק בדיוק כמו שצדק אמור להיראות.

 

[1] האמת היא שזאת נשמעת לי זילות המילה, אבל כרגע אני לא מוצא אחרת.

נכתב על ידי , 20/8/2009 10:58   בקטגוריות מן התקשורת  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינדיבידואל, סטודנט, ועוד 2-3 דברים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינדיבידואל, סטודנט, ועוד 2-3 דברים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)