לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגיו וחייו של אדם

אדם, אינדיבידואליסט, סטודנט(ולא רק במובן הפורמלי של המושג) כותב כאן דברים שעוברים לו במוח. מי שבאמת רוצה להבין על מה הבלוג- שיקרא קצת.זהו.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בלוג חדש של כותב פחות חדש


הבלוג -

http://alephresh.blogli.co.il/

 

הבלוג הקודם-

 

israblog.co.il/49462

נכתב על ידי , 22/10/2008 00:06   בקטגוריות חיי הבלוגר, אינטרנט  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=276&msgid=58845159

 

מה אני רואה בקישור הזה? תלמידה בת 16 נכנסת ומבקשת (בשפה לא גבוהה במיוחד) לדעת כמה פרטים על ספר מסויים, בצורה המבהירה לקוראי הפורום הקבועים שזו בקשה לתקציר כדי שתתחמק מהכנת שיעורי בית. מייד כולם מתנפלים עליה, עם אמירות נוסח "תקראי בעצמך את הספר" שחלקן נאמרות בבוז וחלקן נאמרות כנראה בכנות, תוך ניסיון להפוך את השואלת לאוהבת ספרות. אח"כ, כאשר היא אומרת משהו שהופך את הספר ל"לא עבור נערים בגיל הזה", מייד מגיבה מישהי אחרת שמציינת שהיא קראה ועוד בגיל צעיר יותר, ושהתלמידה לא צריכה להכליל.

 

גם אני הגבתי (במחשבה, אני לא פעיל במיוחד בפורום הזה ולא הגבתי בשרשור) בעויינות מסויימת כלפי בקשת התלמידה; אבל אני חושב שיש משהו פגום בתגובות הנ"ל- פטרנליזם לא נעים, שמאוד קשה לי להתחבר אליו. אני לא מבין למה כשאדם שהם לא מכירים שואל שאלה אי-אפשר:

א. לענות לו על השאלה.

ב. לא לענות לו על השאלה.

הצורך שנוצר להגיב תגובות כאלו, מסמן לדעתי דינמיקה חברתית שלילית. משהו כאן לא טוב.

נכתב על ידי , 10/8/2005 15:06   בקטגוריות אינטרנט  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינדיבידואל, סטודנט, ועוד 2-3 דברים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינדיבידואל, סטודנט, ועוד 2-3 דברים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)