לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הגיגיו וחייו של אדם

אדם, אינדיבידואליסט, סטודנט(ולא רק במובן הפורמלי של המושג) כותב כאן דברים שעוברים לו במוח. מי שבאמת רוצה להבין על מה הבלוג- שיקרא קצת.זהו.

כינוי: 

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הנגבי


שמעתי עכשיו ראיון עם נינו אבסדזה, שאמורה להחליף את הנגבי בכנסת, והיא אמרה שהיא עוד לא חושבת בכלל על זה שהיא נכנסת, והיא בעיקר המומה על העונש הכבד וכואבת את כאבו של צחי, ואז אמרה משהו בסגנון "אני חושבת שכל המדינה עצובה עכשיו וכואבת את כאבו".


ואני חשבתי על הכותרת:
הנגבי בחוץ-ישראל כואבת ובוכה
שיר לקלון- דקות לפני השסע
*
(הכוונה לשסע העמוק שנוצר בחברה, כי כידוע רק הנגבי יכול היה לאחד בין הליכוד לקדימה וכך להביא שלום וביטחון לכל עם ישראל)

 

*אם הרפרנס לא ברור למישהו וזה מספיק מעניין אותו, שישאל.

נכתב על ידי , 9/11/2010 12:54   בקטגוריות מן העיתונות, מן התקשורת, פוליטיקה, אקטואליה, סאטירה מקורית  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



אולברמן


הידיעה על השעייתו של קית' אולברמן מרשת MSNBC הצליחה להוציא אותי מתרדמת הכתיבה בבלוג שלי. יש משהו מגוחך להפליא בהשעייה, בהינתן המונולוגים של אולברמן- שהדבר האחרון שאפשר להאשים אותו זה שהוא מסתיר את השיוך האידיאולוגי שלו. אולברמן, אולי התועמלן הכי בוטה שראיתי מימיי, מושעה על כך שממש הוציא מכספו האישי כדי לתרום למטרות שהוא מאמין בהן וזועק אותן מדי יום. כאילו שההשפעה של דברי התעמולה שלו על מאות אלפי(?) הצופים שיש לרשת פחות משמעותית מכמה אלפי דולרים שהוא תרם מכספו הפרטי.

 

אגב, שלא תהיה אי-הבנה: אני לא מסכים עם רוב דבריו של אולברמן ואף רואה אותם כמגוחכים, אבל אין לי שום בעיה עם התועמלנות שלו, בעיקר כשהיא כה בוטה וברורה לצופה. אני לא מאמין בדברים כמו "מסמך נקדי" של רשות השידור, שמכתיב איזון כפוי בשידורים, למרות שמבחינת עניין לצופה יש ערך באנשים כמו ביל מאהר (מהצד של אולברמן) או ביל אוריילי (מהצד הנגדי) שממש טורחים להתעמת עם יריבים פוליטיים בתוכניות שלהם. הסיבה לאיזון צריכה להיות העניין לצופה, ולא "נייטראליות עיתונאית" מזויפת. רשת שלא מקפידה על נייטראליות מזויפת שכזו בוודאי לא צריכה להשעות מישהו שמביע את התעמולה הזו רק כי הוא "שם את כספו איפה שהפה שלו" (באנגלית זה נשמע ה-ר-ב-ה יותר טוב).

 

יש כאן גם את מימד האירוניה.כשהייתה פסיקה של ביהמ"ש העליון בארה"ב שהקלה על ההגבלות בתרומות פוליטיות, אולברמן נשא את המונולוג הנרגש הזה. לדעתו, הניסיון להפוך תרומות כלכליות למותרות ולא-מוגבלות תחת התיקון הראשון יגרום לדיקטטורה של התאגידים. עומדת מאחורי הטענה הזו התפיסה שכסף הוא כלי מזוהם יותר כדי להביע עמדות ורעיונות מכלים אחרים, ולסוגים כאלו של דעות התייחסה איין ראנד בנאום הכסף של פרנסיסקו דאנקוניה ב"מרד הנפילים". זו גם התפיסה שיכולה להפוך תרומה כספית- להבדיל ממאות מונולוגים- לא לגיטימית ועילה להשעיית עיתונאי. קית' אולברמן מושעה בגלל סוג התפיסה המעוותת שהוא מעודד. יש משהו משעשע באירוניה הזאת. אבל זה לא גורם לי לסגת מההתנגדות לעיקרון, גם כשהוא מיושם כלפי אחד התומכים בו.

 

בקיצור: החזירו את קית' אולברמן! אם לא, אתחיל לכתוב כאן פוסטים התומכים באינדיבידואליזם!

(או שלא. או שתחזירו ואני בכל זאת אכתוב, מי יודע?)
נכתב על ידי , 7/11/2010 11:14   בקטגוריות אידיאולוגיה ופוליטיקה, טלוויזיה, מן העיתונות, מן התקשורת, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יאיר לפיד- ציניות, פחדנות? או אולי סתם סרבול?


עוד לא החלטתי אם הטור של יאיר לפיד מהיום הוא ציניות לשמה- "יאללה, הרי בכל מקרה מניפולציות פסיכולוגיות תקשורתיות קובעות את הכל, אז שמתנגדים עסקת שליט יעזבו את הציבור מהטיעונים השכלתניים שלהם". או פחדנות- "אני מתנגד לעסקה אבל אמאל'ה, אני לא יכול לכתוב את זה בצורה גלויה, יטרפו אותי".

 

או שמא הוא מביע התנגדות לעסקת שליט אך מתנסח בצורה סיבובית ומסורבלת מדי? אותי לפעמים מאשימים שאני כותב בצורה סיבובית ומסורבלת מדי. יאיר לפיד לא אשם בכך בדרך-כלל, הבחור יודע לכתוב. אבל אולי הפעם.

נכתב על ידי , 4/12/2009 23:26   בקטגוריות אמת, מן העיתונות, מן התקשורת, פוליטיקה, אקטואליה  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




דפים:  
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , סטודנטים , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאינדיבידואל, סטודנט, ועוד 2-3 דברים אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אינדיבידואל, סטודנט, ועוד 2-3 דברים ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)