לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  TrashyRomance

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2021    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

12/2021


כל המחשבה הזו של 'אני אעדכן פה יותר' לא ממש עבדה.

אני מרגישה עסוקה כל הזמן, אבל זה כי אני רוב הזמן דוחה דברים ורואה סדרות או משחקת משחקים במקום אז אני לא ממש יכולה להתלונן.

 

המצב השתפר קצת מאז הפוסט האחרון.

בסוף קיבלתי עזרה גם מאבא שלי וגם מאחותי. אתמול קיבלתי מלגת סיוע ובקרוב אקבל מלגה גדולה של קק"ל שתעזור לי מאוד. אולי אוכל להתחיל להחזיר לאחים שלי את ההלוואות בכמה פעימות. אני גם עובדת קצת יותר. אני מרגישה שאני כן מצליחה להתמודד עם משמרות ערב 3 פעמים בשבוע כי יש לי סמסטר רגוע יחסית, אז אני מנצלת את זה כל עוד אני יכולה וזו לא תקופת מבחנים.

 

היום נפלה עלי ההבנה שהמבחנים מתחילים עוד חודש ואני קצת בפאניקה. אני עוקבת אחרי החומר ברוב הקורסים אבל ברור לי שאני צריכה הרבה זמן לפתירת מבחנים, ובסמסטר חורף אין זמן לכלום.

 

אני משתדלת לטפל בבריאות שלי אבל יש לי כל כך הרבה דברים בראש שדחיתי המון הפניות אבל אני מתחילה לעשות בהן סדר. בינואר-פברואר יש לי תורים לרופאת עור, כירורג פלסטי, דיאטנית, רופא שיניים, אולטרסאונד, MRI(עוד מחכה לתשובה מזימון התורים) ועוד נשאר לי לעשות בדיקות דם, לקבוע תור לגניקולוגית ולבדיקת ראייה. וכנראה כשאסיים עם כל זה כבר אצטרך להתחיל לקבוע תורים חדשים. זו תחושה לא נעימה לדעת שהגוף שלנו כל כך שברירי, כל כך זמני, כל כך דורש שמירה.

 

חשבתי שיהיה לי יותר זמן לכתוב אבל אני צריכה ללכת. מקווה לעדכן פה שוב בקרוב על כל שאר הדברים שקרו ועומדים לקרות :)

נכתב על ידי TrashyRomance , 28/12/2021 18:10  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51,623
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrashyRomance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TrashyRomance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)