לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  TrashyRomance

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2021    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

2/2021





המשפט הזה מלווה אותי כבר הרבה שנים ברגעים שבהם אני מפחדת מדי לעשות משהו.
לפני שנה בערך קראתי את המשפט הזה בשלוש לפנות בוקר, ספרתי עד 3, ולחצתי על SEND. (ועם לא מעט שכנועים מבן אדם נהדר שאני מקווה שהעולם מאיר לו)
וכל כך הרבה דברים טובים יצאו מזה. מה זה בכלל 20 שניות של אומץ לעומת כל השנה האחרונה?
נכתב על ידי TrashyRomance , 28/2/2021 10:45  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אני לא יודעת איזה נס בדיוק קרה ולמה, אבל במבחן בגנטיקה, בו חשבתי שנכשלתי, קיבלתי 86.

זה beyond my wildest dreams עם התחושה שאיתה ניגשתי למבחן.

הלוואי ויכלתי לתאר את תחושת ההקלה שיש לי. חזרה לי התקווה לסמסטר הזה וללימודים בכלל.

ועכשיו, פיזיקה מועד ב' ברבאק.

נכתב על ידי TrashyRomance , 21/2/2021 14:47  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




כבר כמה פעמים שניסיתי לכתוב פה והבלוג קרס כשפרסמתי, אז אני אעשה את זה קצר כדי שלא אתאכזב במידה וזה שוב לא יעבוד.

 

אתמול חגגנו אני והחבר שנה ביחד. היה נהדר, הזמנו אוכל ממינה טומיי וישבנו במרפסת רק שנינו, אחר כך שיחקנו משחק קו-אופ שרציתי לנסות כבר הרבה זמן, בשם Degrees of Separation. הוא טיפה חוזר על עצמו אבל זה נחמד לשחק רק שנינו, והיה אחלה סקס תוך כדי.

 



 

לצערי זו תקופת מבחנים אז זה היה די קצר, ואפילו לא הלכנו לישון ביחד אחרי כי שנינו היינו צריכים לישון טוב ולקום מוקדם ללמוד.

אפרופו מבחנים, קיבלתי 97 בקורס שאמור להיות קל אבל זה עדיין נחמד לקבל ציון כזה. וקיבלתי 20 במבחן בפיזיקה כי אני פשוט לא מצליחה להבין פיזיקה. המבחן הבא שלי בשישי ואני מאוד פוחדת לקראתו כי ההצלחה או הכישלון שלי בו יקבעו את ההמשך שלי בטכניון. רק הלחץ שמצטבר לי מהמבחן הזה מונע ממני לתפקד וללמוד כמו שצריך.

 

קצת חדשות טובות, נולד לי היום אחיין. משום מה זה לא מרגש אותי כמו שזה היה אמור, אבל זה כנראה בגלל כל הלחץ. אני בטח אתרגש כשאראה אותו, אבל זה כנראה יקרה רק בסוף תקופת המבחנים.

 

אני מקווה שיהיה טוב. עבדתי כל כך קשה בשביל לחזור לתלם עם הציונים שלי, ואני מפחדת שהסמסטר הזה פשוט זרקתי הכל לפח בלית ברירה כשהתחלתי לעבוד כל כך הרבה שעות כדי לממן את עצמי. אם אני אעבור את הסמסטר הזה בשלום, באמת הכל אפשרי.

נכתב על ידי TrashyRomance , 7/2/2021 21:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51,661
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrashyRomance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TrashyRomance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)