לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי:  TrashyRomance

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2022    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

1/2022


אז מה חדש?

ובכן, קיבלתי 91 בגרמנית! אני מאמינה שאני יכולה לקבל יותר אבל יש לי מבחן אחר במועד ב' אז אני אסתפק בציון הזה, זה אחלה של ציון.

במל"ג קיבלתי 80, שזה ציון די מבאס למל"ג אז אני אגש למועד ב'. אבל בהתחשב בעובדה שהיה לי יום ללמוד, זה נחמד. זה גם יעלה לי את ממוצע ההצלחות אם אגש לשני המועדים, אז מה רע.

 

היום היה לי מבחן בפיזיקה 1. האויב המושבע שלי. הרגשתי שאין לי מספיק זמן ללמוד, שאני לא מפיקה לקחים ושאני נופלת על טעויות חישוב, או על טעויות נפוצות, ואוי כמה שהם אוהבים לשים בתשובות טעויות נפוצות כדי שאנשים יבחרו בהן. אתמול בקושי הצלחתי לפתור 3 שאלות במבחן.

ואז הגיע המבחן.

פוקס ראשון, שאלה שמישהו ביקש מהמרצה לפתור בשיעור חזרה למבחן. הכל זהה חוץ מהנתונים.

פוקס שני, שאלת שיעורי בית שאפילו שהיה לי פתרון שלה התעקשתי להבין אותה עד הסוף ולפתור בעצמי וחבר שלי הסביר לי בסבלנות עצומה עד שהצלחתי להבין.

פוקס שלישי, שאלה דומה לשאלה ששמתי בדף הנוסחאות. אותה שאלה רק שהנתונים היו שונים. בשאלה במבחן היה צריך לחפש את Z ונתון Y, ובשאלה בדף נוסחאות היה נתון X, היה אפשר למצוא בעזרתו את Z והיה צריך לחפש את Y. ככה שממש בדרך הפתרון היה הדרך למצוא את הנתון שהייתי צריכה ורק נשאר להציב. יאמר לזכותי שפתרתי בהתחלה את השאלה לגמרי לבד, טיפה אחרת, ואז כשנזכרתי שהשאלה מופיעה בדף נוסחאות ווידאתי את התשובה שלי.

ושאר השאלות פתרתי כי למדתי המון ובעיקר למדתי מהטעויות שלי.

אז לסיכום, פתרתי כל אחת ואחת מהשאלות במבחן. לא ניחשתי אף תשובה למעט שאלת הבונוס, שכנראה טעיתי בה.

אבל, לפחות 60 נקודות יש לי בוודאות כי מתרגל העלה סרטונים שלו פותר חלק מהשאלות. השאר סימנתי כמו הרוב המוחלט של האנשים בקבוצה של הקורס, ככה שיש לי הרבה אמון בתשובות האלה.

 

יש מצב שקיבלתי 100, ואין לי מילים להסביר כמה זה מרגש אותי. כל כך נאבקתי עם הקורס הזה.

אף פעם לא הייתה לי אינטואיציה נכונה לשאלות, חצי מהן בכלל לא הבנתי דברים בסיסיים כמו מה יזוז, מי יפול, מה יקרה, וזה עוד בלי להגיע לחלק העיקרי של החישובים.

תמיד נפלתי על שטויות כמו מינוס פה מינוס שם, שכחתי להעלות בריבוע, לא חילקתי נכון.

הלך לי מזעזע ולא הצלחתי להבין איך, זה קורס של שנה א', ממוצע יחסית סביר לקורסי מתמטיקה ופיזיקה אחרים בטכניון.

אז.. אני לא יודעת מה קרה שבן לילה הפכתי ל Physics wizard

אבל אני סבבה עם זה לגמרי. כל כך גאה בעצמי שלא וויתרתי ושהצלחתי להפוך את הקורס הזה להיסטוריה. מקווה שגם המבחנים הבאים יהיו עם אותו ווייב.

אני צריכה הצלחות להיאחז בהן, זו בהחלט הגדולה ביותר עבורי עד עכשיו.

 

נכתב על ידי TrashyRomance , 31/1/2022 22:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אחחח פיזיקה, פיזיקה... אומרים שפעם שלישית גלידה.

סיפור האהבה (שנאה) בינינו נגמר עוד שבועיים ויהי מה.

 

זאת אומרת, עד פיזיקה 2.

נכתב על ידי TrashyRomance , 16/1/2022 19:42  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





51,645
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , 20 פלוס , סקס ויצרים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTrashyRomance אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על TrashyRomance ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)