לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

דווקא שלא יתגייסו


לפני התנפלות על הכותרת אבקש לציין שכיום אני בת 19, חיילת גאה בצה"ל, ואפילו לא שבוזה מדי, שזה נדיר.


בימינו צריך לציין שהתגייסת, כדי שדעתך תשמע, לא?


 


בעיניי מיותר לגייס את החרדים שלא רוצים להתגייס. עוד ג'ובניק בקרייה? עוד משק כלום? הרי הם לא באמת יתגייסו לקרבי בכפיה, ואם כן, איזה מן לוחמים הם יהיו? הנטל האמיתי, והוא הנטל על הגנת המולדת, מוטל על הקרביים שבינינו. לצערי הרב אני לא אחת מאותם הגיבורים (בעיות רפואיות עצוב ), אבל אני כל יום נותנת באהבה, ובהנחה שאולי מה שאני עושה יעזור לשרת את אלה שבחזית. אני נותנת כל יום 100% מעצמי, בלי לקבל תמורה, ובלי לצפות לתמורה. כי בעייני זה מה שנכון. אבל האם החרדים שיגויסו בכפייה יעשו את זה? יתכן?


 


לא יתכן שמגזר שלם יקבל את כל ההטבות שצה"ל מעניק לחיליו שבמצוקה (שאולי זה לא תמיד מספיק, אבל אין ספק שזה מתייעל עם הזמן). המענקים לחיילים נשואים, מענקים לחיילים בודדים, חיילים עם ילדים. זה פשוט יחסל את תקציב הבטחון! ומה אם התנאים המיוחדים שהם ידרשו?


 


ומה עם מעמדי כחיילת נותנת שירות? 


אני בחורה, ואני בצה"ל, ואני עובדת מעבדה בחר"פ. כך יצא. מה לעשות, בתפקיד שלי אין הרבה גברים. אז מאיפה נביא את הגברים שיתנו את המענה הרפואי לאותם חיילים חרדים, בהנחה והם לא יכולים להסתכל לי בעיניים שמא יהפכו לאבן? נגייס חרדים לחר"פ? אבל הם לא יסכימו לעבוד לצידי, הרי המדים הלא מוצרים שלי יגרמו להם לתשוקה בלתי נשלטת, והקול הנשי שלי יפתה אותם לא פחות משירתה של לילית השדה. 


 


אל תשכחו, שאני יוצאת מנקודת הנחה שגם אם יתגייסו החרדים, הם לא באמת ילכו לקרבי. קשה מאוד להתפלל 24 שעות כשאתה אשכרה עושה משהו.


לאן הם יגוייסו? יפתח בסיס ג'ובניקים חדש באמצע שום מקום אליו יביאו את החיילים הטריים בקוים כשרים למהדריו? ואת תהליך החיול יעשו אך ורק גברים? אותם הגברים האמיתיים שהתגייסו מכל הלב והיו יכולים לתרום את חלקם במקום פי כמה יותר יעיל?


 


כמובן שאדם, בלי קשר לדתו, אשר בחר (בחר!!) להתגייס צריך להעניק לו את כל התנאים. 
בשבילי הגיוס הוא זכות. הזכות לשרת בצבא עם במדינה שלי, שבה אף אחד לא מפלה אותי ולא מגרש אותי. זכות שלא היתה לאבותינו בגלות. והחובה המוסרית של כל אחד ואחת.


ואני בעד גיוס חובה, ובעד סנקציות קשות למשטמטים, אבל תהיו ריאלים....


תכינו את האבנים שאתם מתכוונים לזרוק עלי... 


החרדים בצבא, כמו בכל מקום אחר אליו יגיעו, יביאו יותר נזק מתועלת. 


 


בעיני שוויון בנטל לא אמור להתחיל דווקא מהשירות הצבאי, אם כי צורם לעיני שאני נסחבת בחום על מדים בזמן שגבר בריא תוקע את האף בספר (בלי לזלזל לשניה באותו הספר, כן?) אלא משוק העבודה. למה הורי עובדים קשה והמיסים שלהם ממנים פרזיטים שיום מחייהם לא תרמו למדינה המופלאה הזו, ויום גם לא יתרמו? 


שוויון בנטל פרנוס המשפחות. אני בת 19, ובעתיד מתכוונת להביא אולי 3 ילדים, אם אוכל להרשות זאת לעצמי. ברכה כהן בת 20 והיא כבר בהריון שני, ולא מתכוונת לעצור. בקצב הזה הנכדים שלי יממנו במשכורת שלהם 3 משפחות חרדיות ברוכות ילדים. זה לא נראה לי הגיוני.


 


חרדים! התעוררו!!!


אתם יהודים לכל דבר, זו המדינה שלכם, ולא תהיה לכם אחרת! תעבדו, כדי שכלכלתה לא תקרוס, צאו להגן עליה בעת מלחמה, כי תורתכם (כן-כן, זאת שגם אמונתכם) לא תתקבל לעולם בשום מקום אחר, כמו גם אורח החיים הפרזיטי הזה.


 


יום טוב :)




נכתב על ידי unpredictability , 8/7/2012 21:13  
הקטע משוייך לנושא החם: החוק לשוויון בנטל-או חרדים לצבא או לא?
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של D'Angelo‎ ב-9/7/2012 15:57



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)