לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2012

חרא


פשוא כי אף אחד מעולם לא אהב ולא יאהב אותו באמת, לא כחברה ולא כבת זוג.


כי כזו הייתי כילדה, וזה לעולם לא ישתנה.


לכולם יש אינטרס.


עובדה, חשבתי שהיתה לי חברה טובה, וברגע שהפסקתי לממן לה כל דבר שהיא רוצה פתאום הפכתי לפצצת האגו המהלכת. אני!!! פצצת אגו!!!


חרדות נטישה, פרנויות, הכל חוזר אלי.


אני מפחדת.


אני לבד...


אני רוצה לראות את הפרצופים האמיתיים מאחורי החיוך המודבק והאדיבות.


אני רוצה לדעת שיש בעולם הזה מישהו שאוהב אותי באמת.


כ"כ רע לי פה, בריקבון הזה שהוא אני.........


 


פתאום נזכרתי איך קראו לי אז.


הפסיכולוגית אמרה שאני צריכה להשלים עם זה שאותה ילדה היא אני. היא חלק מהעבר שלי. 


חוסר המוכנות הופך אותה גם לחלק מההווה שלי. 


אבל.... אנשים לא באמת נחמדים. אני זוכרת איך אנשים היו כשהם קטנים, כשהם גדלו הם למדו להתנהג.


אנשים מעולם לא אהבו אותי


אני רוצה למות. עכשיו, שהלב פשוט יפסיק לפעום, ואז כולם ירגישו אשמים, ואני ארגיש חופשיה.


אין לי עם מי לחלוק.


הפסיכיאטר שאל אם אני בסדר. עניתי כן, קיבלתי עוד מרשם, קבעתי תור לעוד חודש. 


הלב שלי פועם, ומזרים בדם תרופה שלא עושה לי טוב, קופאין, כי אחרת אני אקרוס, וניקוטין כי לא מגיע לי לנשום.


את הבן אדם הייחידי שיכולתי להאמין שיוהב אותי ללא תמורה ובאמת - הרגתי. 


מגיע לי להשתכשך בחומצה כלורית עם מסיכת אויר של ציקלון בי.


 


כל בוקר הוא מלחמה, ולא משנה איזה צד ינצח, אני איכשהו תמיד מפסידה. 




נכתב על ידי unpredictability , 18/7/2012 19:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)