לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

ביצפר


בית ספר. זו הצרה שכולם כ"כ מתים שהיא תיגמר, ואז, כשהיא פתאום נגמרת, אנחנו נכנסים לחופש, אליו לא היינו מוכנים. אנחנו, שכל חיינו התלוננו על כך שצריך לחזור הבית מוקדם, פתאום בוחרים לבד מתי לחזור, אבל הולכים לשון ב 9, כי למחרת צריך לקום ב5 בוקר לעבודה. כשאפשר לאכול כל דבר, אבל אוכלים רק מרק, או סלט, כי אם לא נוכל את זה, אז תוך שעה נהיה רעבים מוות, וההפסקה רק בעוד כ3 שעות..

 ועדיין, אנחנו כ"כ מתים שהביצפר יגמר, ולא מבינים את ההורים, שרוצים לחזור לאותו הזמן, שבו היו ילדים. בלי הדאגות שאוכלות אותם כל יום...

 

אוי, ולמה כתבתי את כל זה? אני פשוט רוצה שהחופש הגדגול יגיע מהר, ויהיה גדול באמת... אבל אני לא רוצה פתאום להפוך למבוגרת, אחראית, וחופשיה... אני, שעדיין נובחת על אמא שלי, כשהיא מעצבנת אותי...(כע, הזוי)

    אנשים, תהנו מהילדות...

                          תהנו מהילדותיות

                                                        ותגיבו

 

 

 

  (לצערי איני יכולה להוסיף את החתימה המזעזעת שלי, כי אני בבית הספר)

נכתב על ידי unpredictability , 4/6/2007 12:36  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)