לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2007    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2007

תודה


תודה להורים שלי, שהביאו אותי לעולם הזה.

תדוה לחברים שלי, שתומכים בי ברגעים הקשים, ולא נותנים לי לפול.

תודה ללה שתמיד פגעו, לאלה שהעליבו, ששברו לי את הלב. בזכותכם אני חזקה יותר.

תודה לחברים הוראתם לי שיש בעולם המון מקומות, אליהם אני צריכה להגיע, אפילו סתם, בשבל לפגוש אתכם.

תודה למורים, שלמרות כל השנאה, והעצבים, איך שהוא הכניסו לראש העץ שלי מעט ידע חיוני.

תודה לאחותי הקטנה, על זה שהראתה לי שילדים זה לא רק יצור חמוד.

תודה לאהבה הראשונה שלי, פשוט על זה שהיית קיים, אפילו שעכשיו אני לא בקשר אתך.

תודה לכם, מגיבים יקרים, על כל התגובות המשמחות, (אבל הלא רבות) שאתם משאירים לי.

תודה סופרים יקרים, על שהפכתם כל כך הרבה שעות מחיי, להרפתקאות מדהימות.

תודה מיוחדת לאמא שלי, פשוט על זה שהיא קיימת.

תודה לכל העולם, על שאתה כזה לא מושלם, ונשאר לך מה לשנות ולתקן. נשאר מקום בו אפשר להציב מזכרת לדורות הבאים.

 

 

               תודה

 



 

נכתב על ידי unpredictability , 9/6/2007 14:45  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Better Than Suicide ב-10/6/2007 20:18



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)