לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2007    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

7/2007

התבגרות


אני לא מבינה איך זה לא נוגע את שאר האנשים סביבי. המילה הזאת פשוט השתלטה על החיים שלי.

אני ממש ממש הפסקתי להבין מה אני רוצה מהחיים שלי.

פעם הייתי כ"כ בטוחה בזה. הנדסת גנים. קנדה, משפחה.

ועכשיו? אני לא יודעת כלום!!

אני לא יודעת במה אני רוצה לעבוד. מצד אחד אני רוצה משו שקשור בביולוגיה. מצד שני -  רפואה. מצד שלישי, פטאלוגואנוטומיה זה נורא מגניב.. זה כזה לנתח גופות, ולהסביר למה הם מתו. וגם עבודה ב FBI  זה ממש מגניב. אבל זה כבר אמריקה, ולא קנדה. ואולי בכלל אני רוצה לעבור לאוסטרליה?

ומה אם משפחה? מה אני רוצה? אני רוצה בעל, שתמיד יגיד לי מה לעשות? מה זה המיטוס הזה, שנשים צריכות בעל? בעל, זה כזה יצור שחושב שראש המשפחה, ואת משהוא בין משרטת מלצרית וזונה.

וילדים? מה אני צריכה את זה? קודם זה חיתולים. ואז צעצועים, ואז סיגריות, ואז הם בורחים, ואז שוב טיטולים, וצעצועים, ועוד צעצועים.. ואז זהו... ובכלל, על מי אני עובדת? לקראת זקנה, הילדים יברחו לעצב את חייהם, בהם לי לא יהיה מקום. ולמה אני חושבת על זה? אני כולה בת 14!! מה לי ולסבתות?

ובכלל. אני רוצה חופש, עצמאות... ועוצמה. אני רוצה את הכוח הפנימי הזה, שרדום בתוכי, ורק מחכה לאפשרות לפרוץ.

אני רוצה להיות משהוא בין פוקס מלדר, לדיינה סקאלי. מה X FILES.  ההומור של מלדר, הציניות של מלדר, ההגיון של סקאלי. היכולת של מלדר להמשיך בשלו, למרות כל הלחץ מצד החברה. הכוח הפנימי של סקאלי.

אני יודעת שיש בי את זה. אני יכולה להפוך לזה. אני רק צריכה קצת זמן. וזה בדיוק מה שאין לי..

אני כ"ך רוצה להתבגר מהרצד שני נמאס לי מהכל.

 

אני מבינה, שכל מה שאני רוצה, מתקבל רק אחרי מה שאני עובת עכשיו. שזה הבכי, ההתרגלות לבדידות, הניסיון להצליח, שבסוף יגדל ליכולת להצליח, להצליח בכל מחיר.  להתמיד במטרות. לשלוט ברגשות, במילים, בטון, בהבעות הפנים..

 

הכל כ"כ מבולבל אצלי בראש. תמיד הצלחתי לסדר הכל בעזרת כתיבה. ועכשיו זה פשוט בלתי אפשרי.

 

אני רק מקווה שהכל יסתדר על הצד הכי טוב. למרות שאין כזה.

אני רק מקווה לא להזכר בעבר, ולחשוב בחרטה שהכל היה יכול להיות יותר טוב, אם הייתי מתחתנת אם אותו אחד, אם הייתי נוסעת עם אותה אחת, אם הייתי מסכימה להצעה שפעם נראתה לי כ"כ חסרת משמעות.

 

 

אני רוצה רק טיפה של סדר, קנקן של אושר. אני רוצה רק לא להרגיש יותר את טעמם המלוח של הדמעות.

 

אני רוצה רק.... להבין מה באמת אני רוצה.

 

זה יותר מדי לבקש???

נכתב על ידי unpredictability , 11/7/2007 22:31  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלה ב-17/7/2007 15:46



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)