לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

עדיין מחכה לו...


כבר 11... כמעט ורבע...

בעניין מתי הוא יגיע הביתה, ויתחבר לאי סי, כדי שנוכל לדבר... מעניין אם הוא יתחבר בחלל לאי-סי... מעניין אם הוא זוכר על עצם קיומי...

חוששני שלא. חוששני, שאני רק עוד ילדה קטנה, שתפשה בשערו השחור, במבטו החצי מלגלג, חצי עצוב...

אני כבר מוכנה בכותונת הלילה. "רק עוד דקה" ני לוחשת לעצמי "רק עוד דקה, ואם הוא לא בא, אני הולכת לישון." גאדדמט! מחר אני צריכה להתעורר בשעות המוקדמות של הבוקר, אך אני יושבת כאן, וכותבת פוסט על זה, שאני מחכה לו. לא נורא. אני אשן מחר. בשעור הבעה ולשון...

אני כבר מוכנה לישון, אך אשב עוד שעה, עוד שעתיים... אשב את כל הלילה, רק בשביל לקבל ממנו חצי מילה, רבע משפט...

רק לפני חודש לא האמנתי באהבה... גם עכשיו אני לא מאמינה...

אז למה כל שיחת טלפון איתו גורמת לי לדלג? למה אני מכירה כל תמונה שלו בע"פ, ויכולה להבחן על כל שריר שלו?

למה אני יושבת כאן בלילה, במקום לישון?

 

דאמט!

נכתב על ידי unpredictability , 18/9/2007 23:11  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)