לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

opium for no one



Avatarכינוי:  unpredictability

בת: 32

ICQ: 317672578 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2019    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

אוקיי


אני חייבת להודות, שזו הייתה השיחה הכי מוזרה שהייתה לי בחיים...


הרגע הסבירו לי... אני לא בדיוק יודעת... הנפש שלי בנתה לעצמה צנזורה מוזרה למדיי,


 שמצנזרת כמעט כל דבר שיכול לפגוע באופטימיות שטיפחתי בשנתיים האחרונות... אני עדיין מניחה שזה לטובה, כי כמו שאני אומרת - "אם לסגור את העיניים, הבעיות נעלמות".


 




 


אניוואי, אני מניחה שאני צריכה לאכול לעיתים קצת יותר רחוקות. רק בשביל להראות לאנשים מה זה "באמת רזה". כי נמאס לי שכל בנאדם שני שרואה אותי, מודיע לי שאני "רזה בטירוף, יא משוגעת, לעי תוכלי".


ואני פאקין לא!! כאילו אוקיי, אני לא אומרת שאני שמנה. אני בסדר כזאתי.


מספיק בסדר, בשביל לא לתפוש יותר מדי מקום באוטובוס, אבל הג'ינס לא נופל ממני. לפחות  לא כולם.




 (החולצה הזאת קצט משמינה אותי, כי היא גדולה עליי, אבל ניראת כאילו שהיא צמודה. אבל אני אוהבת אותה)


 


 




 


אני חוזרת מהביצפר עייפה מדי, בשביל לראות את אחותי הקטנה עם פרצוף של "אוף, שוב את".


דיי, אני לא מבינה, כולם שונאים אותי פה? כל אחד מנסה להראות בדרך זו או אחרת כמה אני חסרת תועלת, טיפשה, וכפויית טובה.


אוקיי, אני אגואיסטית מפגרת ופסיכופטית. אתם שונאים אותי. אני מודעת לעובדה הזאת מספיק טוב, לא צריך להגיד לי את זה כל יום שלוש פעמים. אני הכל, חוץ מסנילית.


 




 


 

נכתב על ידי unpredictability , 15/5/2008 16:02   בקטגוריות אאוץ', משפחה  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-18/5/2008 18:49
 



משפחה


אני שונאת משפחה.


לא, אם אתם שואלים, לא עליתי מברית המועצות בשנתיים האחרונות. התקוונתי לנסח את המשפט הזה ככה. בדיוק. אני שונאת את המושג הזה. את כל החום, האהבה והדביקות שהמילה הזאת אמורה להביע. את כל מה שזה מביע בשבילי.


אם כבר התחלתי לכתוב על הנושא הזה, אז לא יהיה מיותר לציין, שגם את המשפחה שלי אני שונאת. אני לא מבינה אנשים שבשבילם המשפחה היא הכל, וזה מוזר, בהתחשב בעובדה, שכמעט כל המשפחה שלי ככה. 


אני מניחה שעכשיו יש מי ששואל את עצמו "אז רגע, איך את יכולה לשנוא את האנשים, שאת הכל בשבילם?" אז זהוא, שזה לא אני - זה המשפחה. אז כדי שיהיה שקט במשפחה אפשר לקרוא לי הביתה, בלי להתחשב במה שבדיוק עסקתי בו (האמת שלא ממש עסקתי במשו, וסתם ישבתי גלמודה ובודדה,עישנתי, ושתיתי משקה אלכוהולי) כדי שאני אכנס לאחותי למשחק שהיא רוצה. אני חייבת, הרי אנחנו משפחה. אחר כ"כ, אני אמורה להסתגר בבית (כמובן בלי לגעת במחשב, כי אז אחותי לא תוכל לשחק, ואני אמורה לוותר לה, הרי אנחנו משפחה) כדי שאף אחד לא ירגיש את ריח האלכוהול, הרי זה יערער את מצבם הנפשי של שאר בני המשפחה, ואני אמורה לשמור עליהם, הרי אנחנו משפחה. ואז אני צריכה לנקות את הבית, כי שאר המשפחה עייפה, ואני הרי ממילא לא עושה כלום (כן, כאילו שנתנו לי לעשות משהוא). אני אמורה לעזור לכולם, הרי הם בני המשפחה שלי.


אתם מבינים? ככה זה משפחה. אפשר להשפיל אותי, לצעוק עליי, לתלות עליי את כל מטלות הבית, העיקר שישאר המושג הזה "סולידריות משפחתית" כדי שאפשר יהיה להסתכל ולומר "איזה משפחה הם". צריך שרוח המשפחה תישאר, גם אם בשביל זה צריך לשבור את רוחו של אחד מבני המשפחה. צריך לשמור על שקט במשפחה, גם אם בשביל זה צריך לערער את השקט הנפשי של אחד מבני המשפחה. צריך לשמור על הסכמה במשפחה, גם אם בשביל זה צריך לרמוס את האינדיבידואליות של מי שלא רוצה להסכים. צריך לשמור על פתיחות, גם אם המחיר הוא הפרטיות.


אני שונאת משפחה.


 


ואתם?

נכתב על ידי unpredictability , 20/7/2007 08:53   בקטגוריות משפחה, אאוץ'  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שכטריקה ב-27/7/2007 21:47
 



הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לunpredictability אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על unpredictability ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)